Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Full buzulás a suliban…

 2009.12.07. 19:04

 

 

 

Hát igen.

Hoztam ma is formám! XD

Kezdődött azzal, h mikor bementem a suliba és ledobtam bőrkabátom az asztalra a sál a nyakamba maradt…

Na jó! Hagytam, mert szeretem a sálam hordani…

S mikor szépen igazítottam az ingem a derekánál, egyik lány csoporttársam megdicsért, h jaj de csinos vagy.

Felnéztem rá, mire ő kacsintott.

Mire megkérdeztem, h mire fel ez a dicséret, észrevétel.

-          Semmi! Csak látom tanulsz a pesti „ismerőseidtől”. – S az ismerőseid szót megnyomta, s sejtelmesen mondta, mert ő tudja, h pestre járogatok „ismerősökhöz”

Am óra után beszélgettem Kriszti barátnőmmel, ki tudja rólam, h mizu, s mondtam neki, h holnap megyek pestre…

Na ezt +hallotta  szintén az a csaj, aki megdicsért bent a teremben, s meg is kérdezte, h miért mész pestre?

Én meg sunyisan, mosolyogva mondtam neki, azzal a sejtelmes hanggal, ahogy ő mondta nekem, h hát az „ismerősökhöz”…

Erre mosolygott egyet, s azt mondta, h érezd jól magad!

-          Meglesz! – mondtam, s kacsintottam egyet.

Aztán jött egy laza óra, ahol full buzulás volt.

Lily Allen: Fuck you szólt.

Elkezdtem énekelni, mire csatlakoztak egy páran.

Aztán felpörögtem, középpontba kerültem megint, szokásomhoz híven.

Bejött a tanár és köszönt, h sziasztok.

Én meg hirtelen elragadtatásomban úgy köszöntem neki, h pusziiiiiiiii! :D

Am fiatalabb…

S beszólt a tanár, h azt nem hadja.

Én meg mondtam Krisztinek, ki mellettem ült, h hát nem is vagy az esetem! :D

Erre jó hangosan felnevettünk. Helyesebben nyerítettünk. :D

Szerintem a körülöttünk élők lehet, h hallották.

De teszek rá.

Mosolyogtak ők is…

Szo ez volt ma.

Jó napom volt. ;)

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr311581185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása