Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Prayers for Bobby

 2010.01.06. 19:29

Play és jó olvasást közben. :)

 

Megnéztem a filmet.

:)

Hát…

Nehezen, jönnek elő most gondolataim… ..Annyira kavarognak bennem érzéseim. Nem sírtam végig a filmet. Az 1 órás és 30 perces filmből, csak kb.: 1 óra, 10 percet sírtam át, s elég volt a 10 darabos papír zsebkendős csomag. :)

Annyira… … szép, megható egy film, hogy ezt nem is lehet igazán szavakkal kifejezni. Ezt érezni kell. Úgy sajnálom, h most nincs itthon anya, s nem mehetek oda hozzá átölelni, s elmondani neki, h mennyire hiányzik, s mennyire szeretem! :’( …

Jaj Istenem! Ezt a két sort már 15 perce írom. Am tévedetem. Még sem elég ez a 10 db pzs. Most használom az uccsót. De szerencsére van még itt a fiókomban pár darab… Nem akarok kimenni érte, mert akkor összefutnék apámmal, mert… mert… mikor néztem a filmet, pont a végénél járt már. Mikor Bobby anyukája felszólal a melegek érdekében, s üzen nekünk. Annál a résznél annyira sírtam, h mikor levegőt akartam venni, akkor hangosan ugye felcsuklott a hangom. Hát tudjátok, mikor nagyon sírnak, pl.: temetésen. S erre bejött apum, s nagyra nyílt szemekkel megkérdezte, h mi van. Én meg nagyon megijedtem, mert ment a film, s ott lobogtak a meleg zászlók, s hirtelen csak annyit mondtam, h; “Most kérlek hagyj magamra!”

Meglepő módon, nem kötözködött, mint szokott, s örültem, h a villanyt se kapcsolta fel, de a szemem sarkából, s a monitor fényében láttam, h nézte a sok zsebit is a laptopom mellett. De szerencsére nem szólt, csak kiment, s az ajtót is becsukta.

Olyan szép film. Az eleje eléggé rideg volt a számomra. Mindig is tartottam az ilyen vallási fanatikusoktól, de annál szebb és meghatóbb lesz a vége. Bár nem olyan értelemben, mint az átlag filmekben. Inkább nem is írok róla, mert még a végén lelövöm a lényeget. :)

Annyira ég a szemem és az orrom. Jegelés jól esne. :) Az a baj a feliratos filmmel, h többször visszakellett pergetnem, mert ahogy bőgtem nem láttam, a feliratot, mert ugye elmosódott a kép. :) Jaj ez a sok kínos mosolygás… Nézzétek meg!

Sajnálom, h nem szereztem róla előbb tudomást, mert az ünnepek alatt megnézhettem volna anyuval közösen, de így, h melózik nem tudom, mikor lesz rá idő, de szeretném, ha Ő is megnézné, bár félek, és tartok attól, h mit fog hozzá szólni, milyen lesz közben és végén a reakciója. Este lesz majd min filóznom, h h mondjam meg neki, hogy vegyem rá, h nézzünk meg együtt egy meleg filmet?

Kommunikátor vagyok. Bízok magamban, s biztos megtalálom rá a megoldást, csak még annyira a film hatása alatt állok, h nem akarok még gondolkozni.

Milyen hatással van rám a film?

Nyugtató. Rettenetesen nyugodt. S lehet egy kis mosoly is húzódik az arcomon. Hiányzik Anya. Bármennyire is utálja a melegeket, s nem tud elfogadni, s sokat veszekszünk, de mindezektől függetlenül  még is szeretem. Jaj. Már megint kezd mosódni a kép... Pill….

… So!… Aki nincs regisztrálva letöltős oldalon, az letöltheti a filmet torrent segítségével itt. Feliratot pedig itt tud letölteni.

Nézzétek meg! :) Tud még valaki ajánlani hasonló témájú filmeket?

Sok szép gondolattal van még telefűszerezve a film, mit nem írok le. :)

Zárásként egy idézet és gondolat a filmből:

“Minden Bobby-nak és Jane-nak ott kint.

Azokat a szavakat mondom nektek, amiket minden drága gyermekemnek mondanék. Kérlek ne adjátok fel a reményeteket az életben, vagy magatokban. Nagyon különlegesek vagytok a számomra. Nagyon keményen dolgozom, h ezt a világot, ahol éltek jobbá, biztonságosabbá tegyem a számotokra. Ígérjétek meg, hogy nem adjátok fel a próbálkozást. Bobby feladta a reményt. Remélem ti nem fogjátok, s mindig az Én Istenemmel lesztek.”

(Ui.: A film valós történet alapján készült…)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr581652356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krel 2010.01.07. 01:03:23

Plata Quemada (Felgyújtott pénz)
Hamam (Törökfürdő)
Beautiful thing
Crazy
Maurice
Bent
Trick
Latter Days
Milk
Shelter
Get Real
My Beautiful Laundrette
Mysterious Skin
Angels In America
My Private Own Idaho
stb....:)

krel 2010.01.07. 01:06:24

Ja, amúgy természetesen nem mind hasonló téma, van közötte komolyabb és könnyedebb is és gondolom láttál is már belőle, de gondoltam megosztom.

tamás_81 · http://didimusz.freeblog.hu/ 2010.01.07. 01:22:57

Sejtettem, mit sejtettem? Tudtam!!!! :D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.07. 19:29:51

@krel:

Köszönöm, h megosztottad. Igen a felét ismerem, de köszönöm.

misc · http://misc.blog.hu 2011.06.05. 14:33:54

megnézetted végül anyukáddal? :)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2011.06.14. 23:30:28

Olvass tovább, s megtudod! ;) :P
( Am igen. )
süti beállítások módosítása