Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogyan tovább Rion?

 2010.01.24. 18:34

Holnap megyek melózni. 10:30-ra megyek, s ahhoz, h időben beérjek, basszsus 7:45-kor kelnem kell!

Ma is 9-kor keltem, mert itthon voltak Bátyámék, s a hangosak voltak, de mikor felébredtem, a világomat nem tudtam.... :S Holnap mi lesz velem?! Mind1, az a lényeg, h húzok Pestre!

Ma családi kupaktanács volt. Eddig szépen felépítettem magamnak, h mik a terveim, hová megyek továbbtanulni, mit milyen sorrendben jelölök meg. A család nem támogatta elképzeléseim, s leszavaztak 3:1 arányban, ahol az egyes én voltam. :/

Amit választottam szakot, leszavazták, h nem lehet vele elhelyezkedni, s olyan szakot nem támogatnak, mit elvégzek 3-4 év alatt, kidobunk egy rakat pénzt, aztán meg hoppon maradok, mert nem tok vele elhelyezkedni. Született javaslat, h gyúrjak rá az angolra, kezdjek el tanulni másik nyelvet, v menjek szakmát tanulni, amit határozottan elutasítottam. Max, mint pincér tudnám magam elképzelni, ami érdekelne, de mikor olvastam véleményeket a pincérkedésről a neten, h milyen durva, van mikor 12 órát kell dolgozni, mennyi mindenre kell figyelni, sokszor hétvégém se lenne, meg oda memória is kell!

 

Én néha még levegőt is elfelejtek venni! XD Meg szétszórt vagyok. Egyszer pincérkedtem, mit élveztem, de az nem volt olyan komoly munka, mint pl.: egy pesti étteremben...

Igazat adtam a famíliának, megértettem őket, de nem hódoltam be a többség akaratának, s jó kommunikátorhoz méltóan megvédtem magam, s szépen érveltem az én elképzeléseim mellett, s sikerült kompromisszumot kötnünk.

A szakokat megtarthattam, miket bejelöltem, csak a sorrendet kell módosítanom, cserébe rágyúrok az angolra nyelvtanra, írásbelire, s nyáron, a szakképesítésemben keresek munkát magamnak  Pesten.

Bátyám Pest ellen érvelt, s nem támogatta azon elképzelésem, h Pesten folytatom életem, viszont, most őt szavazták le, s engem támogattak, mondván, h Pesten úgy is könnyebb elhelyezkedni, mint vidéken, s Pesten van az élet, s ha nekem tetszik, akkor menjek.

Kapván az alkalmon, bátorkodtam bejelenteni, h augusztustól már albéreltbe szeretnénk beköltözni, s nem kérek tőlük ezért pénzt, mert azt a hónapot majd én fizetem a saját keresetemből.

 

Húzták  szájuk, de azzal, h én fogom fizetni azt a hónapot, arra már nem tudtak ők se mit mondani... Anyum persze fújta, h minek már augusztustól, ráérek bőven szeptemberben, akkor kérdően felvontam szemöldököm, s félrebillentettem a fejem, h na szerinted ugyan miért?! S aztán elhallgatott... :) Bírom, mikor pont ő kérdez ilyen hülyeségeket, mikor Ő tudja rólam, h mizu... :/

A kollégium lehetőségét is elintéztem ezzel. :)

Viszont elbizonytalanítottak. Átgondoltam, h mi az, ami érdekel, s arra jutottam, h a legfontosabb, h szeretek kommunikálni, prezentálni, előadni, szerepelni, emberekkel lenni, foglalkozni. Társasági lény vagyok, s minden kép szellemi munkát kívánok végezni.

Ezért merültek fel olyan állás lehetőségek mint, pl.: termék menedzser, asszisztens, recepciós vagy valami ilyesmik...

Csak sajnos ezekről nem sokat tudok, s még utána kell járnom, h mi a szitu.

Ha van olyan olvasó, ki tudna tanácsot adni, van tapasztalata, infója, véleménye, akkor megköszönném, ha szíveskedne velem megosztani.

Kommizon, v facebook, v tobbelt@freemail.hu

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr251698626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IlianBenu (törölt) 2010.01.25. 00:20:24

HR tanácsadó...mindent lefed..és még jól is keresel vele

Azt hittem megjelent valami új Stronghold és szomorúan vettem tudomásul, hogy tévedtem...:(

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.25. 07:55:26

@Kilian:

Ari vagy! ;)
Jót nevettem a Strongholdos részen. Sajnos nem. Én is nagyon szeretem. Tegnap tettem fel a Stronghold Crusader-t.
Csak időm nem nagyon van rá játszani. :)

A HR tanácsadó is jó, érdekels igen. Köszi a tanácsot. ;)
süti beállítások módosítása