Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungary Boy

 2009.12.18. 20:22

 Találtam egy nagyon jó oldalt!

Nagyon megtetszett.

Szép a design-je, jól össze van rajta.

Megfogott.

Először azt hittem, h egy jó magyar meleg honlap, aztán mikor mentem le a könyvjelzők közé a link címet látom, h blog!

:O

Micsoda?!

Blog?!

Hát az!

Szo annyira elnyerte a tetszésemet, h az első percekben én egy honlapnak tituláltam :)

Szép képek, szép fiúk... :)

Hmmmmmmmm ;) XD

Mondtam is megint magamnak a gép előtt, h: "Ahaaaaaaaaaaaaa" XD

Aki kicsit is ismer tudja, h ez mit jelent nálam. XD

Aztán egyszer csak az én blogom is ott találom.

Kitettem én is egyből a linkjeim közé.

Am most nézegetem a blogot, s kb fél percenként visszaugrok ide írni.

Tetszik.

Nagyon szép képeket tölt fel.

Igényes.

Semmi intim képek, de még is nagyon vonzóak.

Látszik, h ért a szerkesztéshez, tervezéshez, mert tényleg nagyon jól össze van rakva a blogja.

Irigykedem is ilyenkor, h én nem értek az ilyenekhez.

Nem tudom, hol lehet ezt megtanulni... :/

De szeretnék hozzá érteni.

Bár nehéz felfogású vagyok hozzá, s lehet nem menne, de egy próbát megérne.

Szo gratula neki ezúton is. ;)

Puszilom innen még külön Sviktort és Xián-t is! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr821607686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.18. 21:13:32

Hűű, tényleg jó kis oldal, vagyis blog :P Én is kiteszem nálam!
Ja és viszont puszi! ;)
süti beállítások módosítása