Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mai napom

 2010.01.28. 20:48

 

Ma magamtól keltem. 5 perccel kelés előtt. Így legalább volt időm eldönteni, s megnézni, h mibe menjek...

Ma nem volt semmi különös az utazásom során. Sehol sem volt egy jó srác! Szar is volt az utazás, meg késett is a vonatom vagy 15 percet, mert esett a hó...

Utálom a telet! Elegem van már belőle!

Annyi jó volt a mai napomban, h melóban felhívott a vonatos srác, h mikor megyek haza, mert Ő is hazafelé tart majd, de úgy időzít, h együtt menjünk...

Örültem hívásának, s tökre feldobódtam.

Hát mondanom sem kell, h mikor taliztunk megvolt ismét a fő téma. XD Mondhatni, h nálunk melegeknél, ez már így etikus! XD ;) :P  Találkozásnál ismét belső tenyér simogatás, szimpla kezeléssel álcázva... ;)

Nagyon... ...bevoltam indulva, s mondtam neki, h legyen rosszul, s elkísérlek a mosdóba... XD De nem tettük meg, mert túl sok ismerős volt a vonaton.

De hát nem bírtam türtőztetni magam, s mondtam neki, h gyerünk a vonat végébe, ahol kevesebb az ismerős, s nyugodtabban tudunk beszélgetni...

Egy  másik buzi is volt a vonaton, ki olyan feltűnően megnézte a vonatos fiúmat, h rendesen dühbe gurultam, s felháborodtam! Mikor éppen csuktam be magunk után az ajtót, direkt hangosan mondtam, h "látod, h megbámult?!" Had kapjon már észbe a drága! Am cigó volt, s nem is volt valami helyes. Olyan 2-es, 3-as kategória...

Szo mikor beszóltam, erre a vonatos srác meg csak megrándította a vállát, s mosolygott! Na én meg megböktem, s mondtam is, h lóduljon tovább! XD

Szo mikor lekuporogtunk egy helyre, hát... ...ott már nagyon nem bírtam magammal, s megsimogattam a drága combocskáit lentről egészen felfelé... XD

Gyerekek! Olyan gyönyörű, szép feszes nagy combjai vannak, h azt hittem ott helyben megerőszakolom! XD Peresze gyakran abba kellett hagyni, mert az emberek járkálgattak, szálltak le az állomásokon még utaztunk hazafelé, de tök izgis volt!

Am be volt paráza, h észreveszik, de ezt csak egy gyenge, felszínes, állszent szövegnek tudtam be nála... Mikor egyre többen szálltak le, s egyre kevesebben voltak, már nem is tiltakozott.

A végén, mikor már lekellett szállnom, felálltam, nyújtottam a kezem, s megint megsimogattuk egymás tenyerét kezelés közben, aztán egy hirtelen mozdulattal meg odanyúlt! XD

Na  Én meg mondtam neki, h na várj csak! Szombaton majd talizunk, s számolunk! XD

Jó volt ismét látni. S ismét abba a gatyójában volt, mit múltkor megdicsértem neki, mert az egy helyen be van neki varratva, s szépen kiemeli idomait, s lemerem fogadni, h direkt azt vette fel! Ami persze nem baj! Sőt! Elérte célját, s megvolt a hatása nálam, szó se róla! XD

Más!

Romeon az elmúlt napokban igen sok levelet kaptam. Azt hiszik egyesek, h csak úgy megkaphatnak! Volt olyan levelem, melynek tartalma: "Hy! Tali?" Hát mondom, mi vagyok én basszus?! Kurva?! Jó! Az nem, max hímringyó, de nem értem, h egyesek h gondolkodnak...

Ismét más!

Anyum ma kiakadt. Elborult az agya, s ismét idegbetegesdit játszott. Ott borult a bili, h megmondtam neki, h holnap Xavierrel talizom. Előtte meg Ő mondta, h nem hiszi, el h dolgozni megyek...

Aztán megmondtam neki, h nem is melózni mek! Erre kiakadt! Úgy látom inkább hazudni kell neki, meg Ő is azt igényli, h inkább hazudjak, még akkor is, ha mást sejt, de ne hagyjam neki, h beigazolódjanak a sejtései...

Pont úgy, mint, mikor előbújtam, mindig ezzel jött! A melegekkel, h sejtette, s mikor meg előbújtam neki, kishíján a mentőt kellett kihívni, olyan sokkot kapott...

Cirkuszolt, h Ő nem fogja támogatni a pesti életem azért, h jól érezzem magam a fiúkkal, stb, stb, stb.... hülye bla,bla,bla-ságok!

LESZAROM! Ki van akadva, s ilyenkor tök felesleges neki bármit is mondai, Minden lepereg róla, s csak támad, vagdalózik! Én meg teszek rá! Ráhagyom! Had mondja a magáét! Hátha attól megnyugszik... :)

Csak az bosszant kicsit, h addig nem netezhetek még mondja, hanem rá kell figyelni... Szo rabolja csak az időm...

Szo ennyit máról!

Holnap talizunk a Deákon Xavierral. Am Xián néven fut Ő, csak én neveztem el Xavier-nak. :) Én már elterveztem, h elmegyünk shoppingolni, valami rucit jó lenne venni magamnak, v elnézünk a Westendbe, vagy majd kitalizunk valamit.

Am egyre jobban az érlelődik bennem, h nem jelentkezek tovább tanulni, hanem elmegyek valami 1-2 éves szakképesítésre, mivel szellemi munkavégzésű melót tudnék találni...

Nagyon nem tom mi lesz velem. Pedig 2 hét és lejár a jelentkezési határidő! :S

...Most beszéltem telón Jé-vel. Szerencsére már felépült, s minden ok vele. Jó volt hallani ismét a hangját...

XD

...Most meg a vasutas srác hívott, h hová lettek a képeim egyik közösségi oldalról?! .... XD

A kis aranyos... XD

Am leszedtem a képeim, mert bátyámék felháborodtak, h "meztelenes" képeket tettem ki magamról, holott csak félmeztelenes, mivel szerintem nincs semmi gond, tök természetes...

Szo anyum ugye előbb idegbeteg rohamot kapott, s mondta, h azonnal töröljem le őket! H gondolom én ezt?!

Magamban meg jó kinyerítettem... Na de tolerancia van, szo had örüljön... Hiába magyarázom neki, h már más világ van! Úgy se fogná fel...

Jól kiírtam magam!

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr391710930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása