Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boxer vs Fecske

 2010.01.10. 18:35

 

It's a BULL! XD

 

Már rég felakartam tenni nektek egy hülye kérdést, témát.

Szo! :)

Ti mit, melyiket részesítetek előnyben? A boxert vagy a fecske alsót?

Én azon a véleményen vagyok, de merem ténynek is nevezni, h a melegek körében a fecske van előnyben. Ezen állításom, véleményem meg is indokolnám.

Szo! XD

Azért gondolom így, mert a meleg témájú képeken, filmeken nagyobbrészt fecskék vannak. Továbbá soha nem felejtem el azt a filmet, amit még anno láttam egy kereskedelmi tv csatornán. Sajnos nem ugrik be a film címe. De arról szól, h hogyan jön össze egy nő és egy fiú. A fiú marha helyes, a nő, meg egy modellekhez költözött be albiba, s a szomszéd tömbházban lakik a pasi, akit szokott is nézni az ablakon keresztül. S egyszer, mikor stíröli a pasit, a modell lakótársai is észreveszik, s mind az ablak köré gyűlnek, s elkezdik beszélni, h ha nincs kint az anyja képe, s nem fecskét hord, akkor nem meleg... Romantikus vígjáték. Szeretem. :) Továbbá meleg "ismerőseim" többségén is az volt, az szokott lenni... ;)

Mert a fecskében olyan jó szexik szoktak lenni! Olyan jó fajták kerülni ki, h csuda! :) Nekem ez jobban bejön! Ebben szerintem sokkal szexibb egy pasi! A boxer nekem olyan...( Timi és Kriszti! Itt most parodizálnám Dear Viszlyat, a kreativitás terén. Többi olvasónak: erős gesztikuláció, nagyon finom csuklómozdulatok, és vékony hangon adom elő magam XD ( De csak hülyülés szintjén!)... szo, hogy is fejezzem ki magam?... olyan.. hmmm. olyan  ... HETERÓS!

Persze azokból is van jó, meg szép, de... na!

Neeeeem?

Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban?

 

Címkék: emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr581661820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2010.01.10. 19:38:37

Hmmm jó téma:P
Am a film címe: Nyakiglove és a főszereplő helyes srác pedig: Freddie Prinze Jr.
Én is inkább a fecskét tudom előnyben részesíteni, bár egy jó pasin mindkettő jó áll, de a fecske jobban kiadja a formákat, jobban szeretem:P:)

Cūstōs 2010.01.10. 20:07:50

A párommal megállapítottuk, h boxer. Sorry. :)

(Bár mikor először nálam volt, direkt fecskét vettem fel, hogy... szóval, hogy minden a helyén és minél kisebb feltűnést keltve maradjon. ;))

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.10. 20:58:09

@Fredericooo:

Drága Dávidom!
Nagyölelééééééééés! ;)
(K)
Neked csak örülni tud az ember! ;)
Köszi az infót. Meleg filmeket meg ne nagyon töltögesd le ( gondolok itt az eating out összes részére), mert nekem van egy rakat, s azokat az albiba szánom esténként! ;) :P

Habcsóóóók! ;)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.10. 20:59:22

@Cūstōs:

Nem okoztál csalódást! XD
Megböklek azért itt is! ;)

Ja! És mi az indok? Miért jobb szerintetek a boxer?
(De most kom.!)

defalla 2010.01.10. 21:15:56

Boxer párti vagyok! Magamon is, páromon is :) Abban kedvére mocoroghat a kis aranyos:P
Egyébként urológusok szerint a fecske (és a nagyon szűk farmer) nem tesz jót a pöpinek (sem). Látványosnak látványos, de a boxer is azzá tud válni :)
Hajrá boxer!

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2010.01.10. 21:34:32

Boxer vagy fecske? Amondó vagyok, hogy az igazán fontos dolgok a felszín alatt lapulnak.. pontosabban az a jó ha nem lapulnak XD :P
(szerintem am a boxer aranyos a fecske meg szexi)

Cūstōs 2010.01.10. 21:44:37

@Rion-Gay: Igazából fogalmam sincs... Sztem sokkal többet sejtet egy boxer, mint egy fecske, ettől is izgatóbb. Jobban csalogatja az embert, h "gyere és nyúlj be, ha kíváncsi vagy". Vagy valami ilyesmi.

Hogy mik nem jutnak eszembe, ha el kell ezen gondolkodnom. :D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.10. 21:56:58

Srácok ez igen! XD
Na! Erre voltam kíváncsi! ;)
Nehezen ment az előbújás! XD

broafkaottokar 2010.01.10. 22:05:11

Boxer. Feszülős. Pöcstartós. :P

xpander 2010.01.10. 22:31:10

Mikor mit. Egy rendes buzinak a ruhatárában kell lennie fecskének és boxernek is. Egy boxernél azért több fazonból is lehet választani, én is inkább ennek a híve vagyok. Azért egy fecske a farmer alá nyáron, ha úgy hozza helyzet, elég kellemetlen tud lenni, de mondjuk egy esküvőn, öltönynadrágban a laza boxeralsó sem előnyös ha dagadni kezd a csomag:-)

krel 2010.01.11. 12:14:45

Szerintem kinek mi áll jól, kinek milyen kedve van, mindekettő egyaránt jól tud állni.

979 · http://www.solinthar.freeblog.hu 2010.01.13. 17:48:02

Bocs, hogy csak most, de olyan termékeny vagy, hogy mire kettőt elolvasok, te négyet írsz, szóval csak most jutottam idáig.

A magam részéről életszakaszokról beszélhetnék. Amikor még nem én öltöztem, hanem a szüleim vették a ruhát a saját ízlésük szerint, akkor azt a bizonyos kínai, 5 egy csomagban a fehértől a feketéig, hagyományos alsót kellett hordanom. Itt jegyezném meg, hogy a fecske szerintem nem egy alsónadrág típus, hanem egy bizonyos hajdani fürdőnadrág neve volt, de lehet hogy tévedek. Szóval akkor megutáltam azt a típust, így miután már magamnak vehettem a ruhát, a boxert részesítettem előnyben. Szexinek is találtam mellesleg. Volt (van) vászon és pamut is, de aztán sokkal szexibbnek éreztem a szűkebb boxer típust (trunk), így átálltam arra. Most éppen a széles pántú, a lábszár végén vastag varrású fazonokat részesítem előnyben, de éppen a napokban állapítottam meg, hogy az a vastag varrásos hagyományos alsó is tökre szexi, és eztán olyan is kell nekem.
süti beállítások módosítása