Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elment az áram. De úgy, h az egész községben nincs. Még  jó, h az embernek van egy laptopja. Mivel kábeles netünk van, így sajnos netem sincs. Nem vagyok kellőképpen modernizálva sajnos. ( Gondolok én itt a mobilnetre.) Addig is kihasználom a lehetőséget, s wordben megírom blogom következő bejegyzését.

Lehetőségem nyílt megint a vidéki pasizásra. ( A vonatos srác is környékbeli. ) Konkrétabban, holnap megyünk ki a csajokkal bulizni, s szokott néha ott lenni egy helyes srác. Ideáll pasi. Egy párszor szemeztünk már, bár nagyon ritkán találkozunk. Jobbik esetben 2 havonta egyszer. Persze lehet, h most se lesz ott, de azon filózok, h írok neki egy sms-t, h lesz buli, ha tud, van kedve jöjjön.

De inkább mégse írok, mert ha el is jön ,s megkérdezi, h miért akartam vele talizni, akkor mit mondok? A telefonszámát sikerült megszereznem egyik focista társától, de ő sincs fent basszus a neten! Hát mondom ez nem igaz!

Szo nála nem leszek ilyen bátor, mint a vonatos fiúnál, mert a focistával túl sok közös ismerős van, s így „melegebb” a helyzet. ;)

Ha holnap lesz,akkor odamegyek hozzá, s nyitok egy általános szöveggel, h mizu, mióta focizik nálunk, mit melózik stb… Ő is 26 felett van az biztos.

Am holnap lehet bekéne inni! :) Nyár óta nem voltam berúgva. Igaz nem vagyok piás, szo nem kel sokat innom. Meg nem is akarok nayon berúgni, mert nem éri meg, mert utánna egy napig kész wok :S Szo csak annyira, h jó l érezzem magma. :) Csak jó lenne tényleg kikapcsolódni, mert az elmúlt hetekben nagy nyomás volt rajtam, amire visszagondolni is rossz, se nagy stresszes időszak áll még előttem is a sok vizsga miatt, amire jobb nem gondolni. :D De ha holnap nem is iszunk annyira be, akkor majd szilveszterkor! :)

Nem buliztam már 1 hónapja! Nagyon várom már! Jó buzi módjára már el is terveztem, h mibe fogok menni, s ma már előre fel is próbáltam, s örömmel tapasztaltam, h jól raktam össze magam gondolatban, azaz passzolnak a ruhák. Lesz egy vékonyszárú sötétebb farmer, hozzá egy dzsesszes sötétebb lils csíkos ing, s az új cipőm. Nagyon kemény vagyooooooooook! XD

Na! Adtam az egómnak egy csókot! XD Teszek rá! Tehet egy szívességet az illető, aki küldte a levelet! De, ha akar, többet is tehet! ;) :P Kanos is vagyok, ember hiányom is van, egyszóval örülök, h nem kapok vérszemet! XD

Ha ez így megy tovább, akkor tényleg farkassá változok, s akkor… juj… inkább nem írom le, h kivel mitteszek… XD ;) :P

Inkább abba is hagyom! XD

Csók!

Rion ;)

(K)

 

(Frissítés: Nem említettem meg, egy fontos infót a focistáról! Szo Még az sem biztos róla, h búzafű lenne! De valahogy nála ez a megérzésem. Pedig ő is heterós megjelenésű ( még jó, h vidéken...) de nála valahogy még is zöldet jelzett a lámpa buzarencia terén, úgy, mint a vonatos srácnál...

Rem, nem kell kicserélnem majd az égőt abban a lámpában... :/ XD ;) )

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr981622916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popov 2009.12.26. 10:52:20

Nálunk is áramszünetvolt:S Teljesen ki voltam akadva. Körülbelül három és fél órahosszán át szenvedtem, hogy mikor fog már visszajönni...Elvonási tünet, ráadás blogbejegyzést sem tudtam írni:(

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.26. 11:54:06

Hidd el! Teljes mértékben megértelek, és áttudom érezni, h miken mehettél keresztül. :)
De most már újra tudunk blogolni, s ez a lényeg!;)

richard1983 2010.05.07. 14:34:18

hey
am gey
from evropa slovenia
www.slovenia.si
age 26
my msn: boyLj@windowslive.com

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.05.12. 23:58:40

@richard1983:

So sweet! :)

Im sorry, but I have a boy friend. :)

Have a nice day!

Rion
:)
süti beállítások módosítása