Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Munkában

 2010.01.21. 23:48

Xavié barátommal folyamatosan dolgozunk az új blogon. Nagyon szép lesz majd. Jobb, mint az előző pedig az is nagyon tetszik! Remélem ti is lájkoljátok majd! ;) ( A bejegyzéseket majd lehet like-olni mint a facebook-on!) :)

Am rosszabb vagyok, mint egy vándor cigány! XD Vándorlok egyik blog szolgáltatóról a másikra!

Először fereeblog, de ott nem sokáig voltam, mert nagyon shit a kezelhetősége, aztán ugye a blog.hu, míg végül kikötöttem a globális kikötőben a blogspot-on. Szebbek, s jobbak vagyunk, s leszünk!

Am munka közben (de am tényleg!) azért is írom ezt a bejegyzést, mert ugye kitettem itt is "mások" blogjait. Viszont szelektáltam, s csak azokat hoztam át magammal, kik szintén voltak olyan kedvesek és figyelmesek, h meghirdettek ők is engem.

Szeretném jelezni, h aki engem tett ki, viszont én nem tüntettem volna fel őt, az nyugodtan szóljon, s azonnal reklámozom én is. :)

Hirtelen ennyi! Megyek vissza még ügyködök egy kicsit, aztán 1 rész QAF (Fiúk a klubból), 1 részt Született feleségek, s tete. Szegény laptopm szinte egész nap ment! :S

Pár nap és költözünk Drágáim!

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: barátok haverok

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr531691713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matroz22 2010.01.22. 17:25:52

Helló!
Már egy ideje követem a blogod. Jó az oldalad, bár egy pár dolgot másképp csinálnék.
Ez szerintem Téged érdekelhet:
index.hu/belfold/2010/01/22/rejtoznek_a_magyar_meleg_politikusok/
Ja, a jobbik meg húzzon a francba szerintem is!
süti beállítások módosítása