Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csütörtök

 2010.01.21. 19:38

 

Változatlanul a mai napom is a gép előtt töltöttem. Ma nem tanultam. Igaz vizsgám is majd csak jövő hét vége felé lesz. Elkezdtem a másik blogommal foglalkozni. A fél napom elment vele még a 143 sablon közül kiválasztottam, mi leginkább tetszett. Ismerkedek még vele. Nekem bejön már most is.

Xavié barátomat kellene megint felkérni majd, h oldalra szíveskedjen már megint pár képet feldobni, mert az oldalsávok nem jók, h tök csupaszok. Nem jobb nézni inkább, a helyes pasikat? XD

Szo Xavié a Te érdeked is, h h néz ki ez a blog, mert te is legelteted szemed itt azért olykor-olykor... ;)! (K) és nagy öleléééés!

Végül is azon se lepődnék meg, ha ölelés helyett hirtelen egy nagy pofont keverne le, h már megint basztatom! (Verbálisan) XD

Szo!

Azért költözök majd át a blogspotra, mert sokkal egyszerűbb, jobb a kezelhetősége, bárki komizhat, lehet véleményezni, like-olni, tudom használni a Windows Writer-t melynek köszönhetően még tágabb, jobb lehetőségem nyúlik a szerkesztések, bejegyzések folyamán. Meg én is folyamatosan ismerkedek vele, s fedezem fel az új lehetőségeket. Persze néha megöl az ideg, ha nem akar valami úgy sikerülni, ahogy szeretném, de egy idő után Rion Úr is lenyugszik! :) So just calm down man!

Menetközbe hívott Timim, h hányas lett a vizsgám, mit kedden írtunk, s meglepődve, s örömmel vettem tudomásul, h 3-as lett! Kettesnél jobbra nem is számítottam, erre meg hármas. Mikor meg négyes, ötösre számítok, akkor meg egyes! XD :S Szo most örül a fejünk! :) Nem kicsit! NAGYOOON!!! XD

Foglalkoztam a tovább tanulással is, de csak az ideg jött rám. Annyira rossz belegondolni, h mennyit kell majd fizetnem magam pénzéből, meg mennyit kell majd készülni, tanulni, idegeskedni majd a vizsgák miatt!...

Inkább hagyjuk is! Na! Már nagy hirtelenjében ennyi!

Majd jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr281691018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.21. 19:56:43

:o) Látod, mondtam, hogy rendben lesz a vizsga ... örülök!

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2010.01.21. 21:25:49

Úgy feldobom azokat a képeket hogy csak na! Mondjuk tényleg jobb ha oldalt inkább a pasik csupaszok, nem a blog :P XD
Da hogy az én érdekem is..háát .. na jó talán.. :)
(K)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.21. 22:27:22

@Xián:

Drágám!
Ha nem akarsz nézni csupasz, szépfiúkat a blogon, akkor nem teszel fel! XD
(K)
süti beállítások módosítása