Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Utóhatások

 2010.01.10. 18:15

 

 

Hát beszélgettünk egy keveset anyummal a filmről. Nem sokat, mert apum bezavart, de legalább beszélgettünk egy kicsit. Anyum hozta fel a témát, s azt mondta, h megmutathattam volna neki előbb is ezt a filmet. Mondta, h azért Ő nem csinálna olyat, mint Bobby anyukája, h szülinapjára egy HIV-es tájékoztató lapot és egy nadrágot küld születésnapjára.

Viszont azt is mondta, h továbbra is betegnek tart minket. Végig higgadtan, s szépen fogalmazva beszélt. Nem olyan szigorú szemmel néz már ránk, mint eddig, s nem olyan betegnek tart, mint a leprásokat, ( Ezen kijelentésénél nem is tudtam megállni, h ne küldjek felé egy mosolyt, h; "Még jó, hogy! Köszi!" ) de továbbra is úgy gondolja, h "hormonzavarosak" vagyunk, valami bajunk van. megmondtam neki, h őszintén sajnálom, h így gondolod, befejeztem az ebédet, s felmentem. Miközben pakoltam össze, utánam szólt, h egyek még, mire én csak annyit válaszoltam, h "elment az étvágyam!"...

Am egész nap jó kedve volt, mosolygott, viccelődött, szo érezhetően kedvesebb volt velem. Ezeket én még nem nagyon tudom hová tenni, mert nem ezt szoktam meg tőle, s az elmúlt hónapok folyamán meg... "poroszosodtam"... :)

Mesélte, h egész éjszaka nem tudott aludni, szúr a mellkasa. Mondom, mert lelki beteg vagy. Közölte, h tudja Ő is. S elkezdett merengeni, h 1 évvel ezelőtt elmondta minden hülyének azokat, is akik ilyen spirituális dolgokról beszéltek, most meg, Ő is hisz benne... Erre elmosolyodtam, mert lehet, h rosszul, de én ezt célzásnak vettem. :) Majd kialakul.

14- körül sikerült ráhangolódnom a közvéleményre, s benyaltam mind a 15 oldalt. Annyira nem nehéz, érthető, de nagyon felületesen tanultam ezt meg. Nincs már türelmem hozzá. Holnap átismétlem az iko-t. Jaj! Holnap ilyenkor már teleleszek ideggel. :S Most is feszült, s nyomott vagyok...

Lenne már szerda este 19 óra! Akkor érek majd haza. Eszembe jutott ma az is, h lesz-e majd valami újabb "különleges" fogadtatásom az albiban? Nem hiszem. Ismerem lakótársaim. Ha majd nekem jönnek, kitudom magam vágni. Ilyen téren nem féltem magam. Kis fikuszok ők. Kommunikációs párbaj téren mindig verem őket. Bár Gé- aki beszólt múltkor, h "Boldog Új Évet Te buzi homokos!" ő ravaszabb, okosabb. Átlát Ő a dolgokon, de csak annyira, amennyire engedem neki. :)

Holnap ilyenkor úton leszek. :( Semmi kedvem visszamenni! Nagyon elpunnyadtam! Kimozdulni is alig akarok a lakásból! :) :/ De muszáj leszek!

Na! Már ennyit! Majd jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr231661774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása