Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gays everywhere 3.

 2010.01.27. 20:41

 

"Inkább bassz meg valakit, minthogy elbassz valamit!"

Ma elég jól keltem. Majdnem hogy magamtól! 10 perccel az ébresztés előtt felébredtem, de azért még visszaaludtam arra a pár percre, mert egy fejlődő szervezetnek ugye szüksége van az alvására! ;)

Ma reggel a vonaton azzal a meleg pasival utaztam egy darabig, kiről tegnap írtam, h nézett a pesti haverjával. Odajött hozzám nagy mosollyal az arcán, s azzal indított, h; "Nem is tudtam, h neked a bátyád X Y?!" Én meg fagyott mosollyal az arcomon csak annyit tudtam mondani, h; "Igen az!" Na mondom, akkor ezek szerint már Ő is tudja.

Tuti, h tudja, mert egész beszélgetésünk alatt, mosolygott, kommunikatív, szo túúúl kedves, stb... Meg lekezeltünk 2-szer is, s furi volt az egész, mert előtte soha nem kezeltünk, s nem is beszélgettünk...

Tudtam, h a mi világunk nagyon informált, s pletyis, de h ennyire?!

Sebaj! Különösebben nem izgat. Ha valami rossz lépést mer tenni, eljár a szája, akkor eljár majd nekem is... De nem szeretném, ha ez lenne. Főbb a békesség. :)

Aztán mikor átszálltam a másik vonatra ismét találtam magamnak egy másik helyes pasit. De kiiiiiiiiiibaszott helyes volt. Ideáll. Nagyon bejövős. 30 körüli lehettet, borostás, izmos, jól ötözött, divatos, ápolt, s férfias. Ah.... Egész út alatt nem volt semmi különös. Kb. 3-4 szer akadt össze a szemünk. Nem sok reményt fűztem hozzá, mert egy csaj ült mellette, kivel beszélgetett, de szerencsére a csaj leszállt Gödöllőn, minek nagyon örültem. Mikor elment mellettem a csaj, h leszálljon, mondtam is neki magamban, h ; "HELYES! Kopj le Baby!" XD Meg annak is örültem, h nem érintették meg egyszer sem egymást, s puszit sem adtak egymásnak.

Na de a lényeg! Mikor beértünk a keletibe Akció volt! S ide való a nyitó idézetem is; "Inkább bassz meg valakit, minthogy elbassz valamit!"

Valami ilyesmi a mai napom tanulsága! XD

Szo! Mikor beértünk a keletibe, elkezdett ugye mindenki készülődni. De a macsóm meg se mozdult! Ahogy elindult a tömeg, akkor sokszor egymás felé fordultunk, s találkozott a tekintetünk. Mivel én már felöltöztem, de Ő még továbbra is ült a helyén, így visszaültem én is. Meg am is nagy volt a tömeg, az öregek szokásukhoz híven furakodtak bunkó módjára előre.

Nagyon elegem van már a faragatlan viselkedésükből! Egyszer felidegelnek, s lerúgom a vonatról valamelyiket! XD ...Ezt most elképzeltem... XD

Szo!

A végén már csak 4-en maradtunk, mert másik két manusz is még öltözött, meg pakolt össze. A srác meg megindult, s az előttem lévő ülésre költözött át cuccotul, s elég sűrűn megnézett.

Megfordult a fejemben, h lehet arra pályázik, h ketten maradjunk, de a másik 2 csávó csak tökörészett, Én meg egyre feszültebb lettem, s aztán megindultam kifelé. Mikor elmentem mellette pezsgett a levegő. Tök bizsergetős érzés ment keresztül rajtam.

Aztán mikor a folyosó végén becsuktam az ajtót, ránéztem, ki szintén nézett, s leléptem...

Kibaszottul megbántam, s nagyon szidom magam, de akkor olyan gyorsan történt minden! Úgy pikkeltem magamra, h legszívesebben jól megrugdostam volna magam! :) :/ :(

Persze lehet nem is akart semmit. De mindig csak Én lépjek?! Vagy legalább maradtam volna a valagamon, s vártam volna, h hagy lépjen Ő!

Látjátok ez a szar! Forr körülöttem a levegő, tökre bizseregtem, mikor ott voltam mellette, s mégse mertem semmit se tenni! Megmiért pont elém költözött át? H felhívja magára a figyelmet nem? Mi másért? A helyén is tudott volna pakolászni...

Nap, mint nap egy rakat jó srácot, pasit látok némelyiknél megvan az érzés, a szemezgetés, csak maga a cselekvés hiányzik! A szikra, h lángra kapjunk!

Szo ezt elkurtam! Nem kicsit! NAGYON!

Am lényegében jó napom, volt, mert sütött a napocka, s örült a fejem, h Pesten vagyok, csak ne lenne tél, s olyan kiiiiiiiiiiibaszott hideg!!!

Dáviddal beszéltem ma telón, s mondtam is neki, h lemerem fogadni, h az összes buzi, szépfiú a plázában van, azért nincsenek az utcán, csak elvétve!

Minden hol szinte csak nők vannak! De kom! Agyamra mennek! Utcán, vonaton. Még látok 1 helyes srácot, pasit, addig látok 20-30 nőt! NONSZEEEEENSZ! XD

Hazafelé a vonaton is csak nők ültek körülöttem, meg öregek! Hát "hooray! "Tök izgi volt" az utam hazafelé... -.-'

Viszont!

Mikor mentem munkából hazafelé egyszer csak feltűnt előttem a mozgólépcsőn egy helyes fiatal srác. Éppen álldogáltam a felfelé igyekvő mozgólépcsőn. Ő az egyik oldalt én a másikon, mikor kiszúrtam.

A megérzése egyből megcsapott, mert olyan helyes volt Ő is, h mondom ennek tuti buzinak kell lennie! Aztán megláttam a kezébe a divatos kézi bőr táskát, mit említettem, h én is venni akarok, s már akkor tudtam, h BINGÓ!

Aztán mikor ment fel előttem a lépcsőn, úgy riszálta a seggét, h egy ribi is megirigyelte volna! De persze ezt nem rosszból mondom! Nekem tetszett! XD Bár az erős volt, ahogyan fogta a táskát! A csuklója nem normálisan lógott lefelé, hanem bevolt, felfelé volt hajlítva. Eléggé pláza cicás volt... :)

Helyes srác volt.

Szo lényegében ez volt ma.

Csók!

Rion ;)

(K)

Ui.: A képeken Budapest azon utcái láthatóak, miket nagyon szeretek, s miken mindig keresztül megyek, mikor dzsalok a munkába. ;) Menet közben készültek a képek, szo azért lettek olyanok, amilyenek. Siettem, mert késésben voltam...

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr1001707533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2010.01.27. 21:18:58

Húúúúúú:) Mindig feldobnak ezek a bejegyzések:) Ilyenkor irigyellek innét a messzi Szibériából ahol mindig -20 fok van kb. ha nem hidegebb xD és még az a -10 hideg Pesten xD
Nah meg a sok jó pasi hmmmm:) És a képek basszus...az első talink pont ott volt:) Duna utca:) Am sztem nagyon jók a képek, semmi baj sincs velük:)
A pasikkal kapcs meg ami késik nem múlik:P majd csak lesz már vmi:) addig is nagy ölelés és (K):)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.27. 21:28:18

@Fredericooo:

Na azért! Szerencséd, h írtál, mert különben meg is haragudtam volna!
Eszembe voltál, mint mindig, mikor Pesten wok, s direkt csináltam ezeket a képeket, h majd ugyan, mit írsz?! XD

A pasikkal kapcsolatban meg, mikor akció lehetne, nem merek lépni, mert attól félek, h mi van ha nem az, vagy az is. csak előttem, mint tök idegenek nem adja ki magát?!

Pl, ha hozzám odajönne valaki olyan még hacsak szimpla ismerkedés céljából is...
Nem is tudom mit csinálnék magam is.
Mondjuk, ha helyes lenne, akkor egyértelmű a válaszom! XD

Tuti meglepődnék, de szerintem belemennék! De nem mindenki van ugye így...

Mind1!

azt tom mondani, h ilyen téren, kockázat nélkül nincs nyereség!
:) :/

defalla 2010.01.27. 21:54:44

Nyugi van - tudod: "az álmodozás az élet megrontója" :)
Nem azt mondom hogy ne álmodj, meg valószínű nekem a Te tempód pörgős... Csak ésszel! Nem kell mindenkit a sarokba szorítani, flörtölj is. De tudd, hogy mit akarsz s kivel! Csak okosan :)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.27. 22:24:54

@defalla:

Ciao, Te eltűnt ember!

A tempóm nem pergős, hisz csak szimplán melózni járok, szo semmi extra. Arról meg nem tehetek, h; "A szemem a pályán van"! ;)...

Hát azt határozottan tudom, h mit akarok, s mikor kivel, csak az a helyzet, h startolni nem tudunk! XD

Flörtölgetni is szeretek s szoktam, ha többször talizunk, de ilyen vonatos esetekben nincs rá se idő, se több lehetőség...

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.27. 22:50:11

Ezt nem hiszem el! Rybak:oD Annyira nagyon , de nagyon ....;o)
Most nem azért, de mitől tartassz? Persze nem kell azonnal mindenkinek színt vallani, de ... végül is mi veszteni valód van? Ahogy a fentebbi kommentedben írad vonatos esetben nincs több lehetőség ... mi történhet?

Fekafika 2010.01.28. 00:50:24

Hehe, én itt lakom. Kiváncsi vagyok, a házunkat mikor fotózod le:)
süti beállítások módosítása