Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"De nehéz az iskola táska"...

 2010.01.06. 17:00

 

 

Neki menjek, ne menjek?

A késnek…

Nem terveztem most semmit. Máskor előre látom, tudom, h miről fogok írni, de most tiszta zombi vagyok. Nincs épp gondolatom. Ülök és lesek ki a fejemből. Egyelőre oda jutottam, h februárban elmegyek Egerbe egy jósnőhöz. Ismerőseimnek bevált. Bejött minden, amit jósolt.

Szo arról van szó, azért vagyok zombi, mert egyes lett az a vizsgám is, amit hétfőn írtam. Amiből 10 kérdés volt, megválaszoltam mind a 10 kérdést, s ahogy utána itthon átnéztem 10-ből 6-ra jól válaszoltam. Ez nekem olyan hatalmas pofon volt, h leesett a vérnyomáson, úgy vettem a levegőt, mint aki haldoklik, jég hidegek lettek az újaim, s elkezdtek bizseregni is. Na persze, a sírás is rám jött, h elvagyok átkozva. Életem második bukása. What a fuck van???!!

Nem vagyok hülye gyerek! Akkor?! Tanultam rá, a hét minden napján Napi 8 oldalt! Szépen beosztottam, h megtanuljam rendesen, s úgy is lett, de a jegyem nem ezt igazolja. Sajnos igaz lett, mit írtam  hétfő napom bejegyzésemben, h nem lehet itt már reménykedni sem, mert ezek szerint igazak, azok a pletyik, mik a tanárról keringenek. A csoportból mindenkinek egyes lett, s 1 3-as lett, amiről eddig tudok. Se kettes, se 4-es, 5-ös az meg más tantárgyból is csoda szokott lenni.

Írtam a tanárnak, h valóban egyes lett-e, s ha igen van.e lehetőség a dolgozat megtekintésére, megnézni, h mi nem volt jó?

Ezek után “hatalmas” lelkesedéssel fogok tanulni… Már annyira sem látom értelmét a tanulásnak, mint eddig. Minek? H a tanárnak éppen olyan kedve van, s ráhúz egy egyest? Kijavít vagy 50-dolgozatot 1 nap alatt? S nem csak én írtam 4 oldalt…. De 10 nyitott kérdésre ne mis lehet 1-2 oldalon válaszolni.

Szo tegnap levoltam törve, mint a bili füle, azért nem írtam. Mai napom elment. Anyummal egész jól elbeszélgettünk. Megmondtam neki, h megbuktam reklámkommunikációból, de a vállalatok egyest nem mondtam még meg neki, mert remélem, szerdán sikeresen kijavítom majd. Nem örült persze anyum, de cirkuszt sem csinált, min meg is lepődtem. Sőt megpróbált vigasztalni, h Bátyám is hányszor megbukott statisztikából, meg analízisből anno. Ugyanis gépészmérnök.

Szo rendes volt tegnap este anyu. Meg ma is. Szerintem észrevette rajtam, h zombi vagyok. Nem vagyok Önmagam. Alapból mindig egy életvidám, mosolygós srác vagyok, most meg állandó görbül lefelé a szám, meg csak lesek ki a fejemből, meg többször észrevettem, h elbambulok, s ezt úgy vettem észre, h éreztem, h Ő néz engem, s így rázódtam ki a bambulásból.

Válaszolt a tanárom, am tegnap este óta a tanárom, s az volt a lényege, h nem a kiadott anyag alapján válaszoltam meg a kérdéseket. Szo a köv vizsgán a kiadott anyag szövegét fogom leírni neki, tömören. Lesz ami lesz. Szo kedden szóbeli 10-kor iko-ból, szerdán 10-kor vállalatokból újra, aztán 13-kor meg közvéleményből. 1 nap 2 komoly vizsga. Sexy bitch.

Most ez jár ki nekem. Állni kell a sarat, ha oly nehéz is. Eddig egyenes derékkal jártam, de a vállalati vizsga eredménye betörte a derekam. Adtak az egómnak egy nagy pofont. Bátyámmal minden nap beszélek, s tök rendes velem, nem támad, nincs köztünk vita már több, mint 1 hónapja, ami ritka, mert Ő olyan, mint anya. Morgós, pesszimista fajta. De, így hogy minden nap beszélünk telefonon közelebb kerültünk egymáshoz, s átragadt rólam egy kis pozitív látásmód is. :) Úgy elmondanám neki, h mi a helyzet velem, de nem tudom, h elfogadna-e?

Köszönöm a tegnap és ma küldött “panasz” leveleket. :) Aranyosak vagytok. Szo most megindokoltam, h miért nem írtam eddig. Itthon vagyok nap mint nap. Punnyadok, tanulok a szobámban. Olyan vagyok, mint egy befőtt. :) :/

Na! lejött a filmem! Megcsinálom hozzá a feliratot, s elkezdem nézni.

Majd jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr671650396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krel 2010.01.06. 18:26:59

Majd lassan hozzászoksz, ez más világ mint a középiskola. Anno én is átmentem ugyanezeken a dolgokon, nekem is nagy pofon volt az első pár bukás. Aztán lassan megszoktam és rájöttem hogy itt máshogy kell tanulni, máshogy kell hozzá állni a tanárokhoz is. Valószínű hamar tul jutsz ezen te is. Fel a fejjel. Jó film nézést! Szép estét!
süti beállítások módosítása