Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook + Mi: Bloggerek

 2009.12.28. 13:28

 

 

Tegnap este számoltam egy kicsit.

30 férfi ismerősöm van abból 25 meleg. XD  De még, ha azt nézzük is, h összesen még csak 47 ismerősöm van, még így is több, mint a fele. XD Ma délelőtt pedig arra az elhatározásra jutottam, h ha már most ilyen eredményeim vannak, akkor törlöm a heterós ismerőseimet. Ez alól a csoporttársak kivételek, mert, ha őket is törölném,  akkor ereszd el a hajamat buli lenne. Emlékszem anno még én tartottam prezentációt a facebook vs iwiw harcról. Előadásom előtt 1 csoporttársam volt fent facebookon. Az előadás követő 1 hétben minden csoporttársam ismerősömmé vált… :/

Am akkor még  Dear tanárnőm is megdicsért, h milyen jó prezentőr vagyok. “Önt élvezetes hallgatni, olyan jól, gesztikulál, s látszik, h szeret beszélni, élvezi ezt.” Mondom, jó h azt nem mondtad már basszus, h látszik, h buzi vagy! XD De am tényleg szeretem a prezentációkat. Szeretek előadást tartani, eredményeket, diagramokat, képeket elemezni. Az is megfordult a fejemben, h termékmenedzsernek kellene mennem ,csak utána kell járni, h pontosan mi is az, mik a követelmények stb… :)

Ha valaki hasonló cipőben jár, vagy tud tanácsot, ötletet adni, akkor kérem írjon! :)

Szo visszatérve a facebookra, úgy tervezem, h  ez lesz a második kék iwiwem a romeo után. Aki akar itt megtalál Rion Gay néven. Sajnos voltak egy páran, kik rám akadtak itt-ott, s ezért az is megfordult, h törlöm magam azokon a helyeken. Viszont ezt teljese kivonulást jelentene a virtuális hetero világból, amit azért lehet, h mégsem kellene… Ah… Nem tudom.

Az általam kezdeményezett ismerkedést is teljesen leállítottam. 60 ismeretlen, ismerős van fent msn-en, elég lesz rájuk koncentrálnom. Így is sok a panasz, h lassan írok vissza. Úgyhogy az is megszületett most már véglegesen bennem, h aki kezdeményez azzal levelezek, s ha 1-2-3- ig is tart a levelezésünk, akkor majd felveszem msnre. Eddig ugye 1-2 levélváltás után msn felvétel volt, aminek az lett a következménye, h sokan lettek, s 1 hét után már azt se tudtam, h ki kicsoda, kiről mit tudok, kivel hol hagytuk abba…

Kellenek ezek a “drákói” intézkedések. Persze vannak, kiknek nem tetszik, h nem veszem fel msnre… Hát na! Ki kell érdemelni! ;) :P

Viszont annak nagyon örülök, h akik olvasnak, írnak, kikkel a blogom révén ismerkedek, azok jó fej, kedves, normális, aranyos srácok. Most még az elején vagyok, de elkezdődött már az ismerkedés, haverkodás, barátkozás a blogomnak köszönhetően. Ahogy egyre több bloggert ismerek, egyre több blogot látogatok, tényleg kezdem azt érezni, amit álmodtam, anno a bloggerekkel.

Lehet hülyén hangzik, de van egy bizonyos… hmmm…. …hogy is mondjam…. egy feelingje, aurája, egy saját világa ennek a “meleg blogger társadalomnak”. Mint mondtam, még új, s zöldfülű vagyok, de ezt kezdem érezni, szo, h nem is ismerem (még) annyira a bloggereket, de egyre többet ismerek meg, se egyre mélyebben, s mindenkinél éreztem egy közös pontot, szo, mintha egy láthatatlan fonal kötne össze minket, persze lehet, h csak én “halucinálok”, de mondom eddig ilyen téren szerencsére még csak jó, kellemes, pozitív hatások értek.  (Le is kopogtam! :))

Közös alapból bennünk, h szeretünk, írni olvasni, másokkal ismerkedni, beszélgetni, na meg a buzarencia! XD Nekem pl különösen jó és érdekes más gondolatait olvasni, s ezáltal érezni azt, amit Ő érez. Jó Én alapból empatikus, figyelmes srácnak tartom magam, (s sokan mások is) de így sokkal jobb olvasni, ha beleélem magam a másik szerepébe világába. Annyi sok jó, érdekes írás van. Sok elgondolkoztat, formálja a gondolat világom. Komoly, vicces, szomorú, kellemes, örömteli írások.

Tetszik, s szeretem ezt a világot.

Örülök, h elkezdődött valami, s összehozott a sors veletek. :)

Rem lesz alkalmam személyesen és jobban is megismerni titeket :)

Csók!

Rion ;)

(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr371628162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krel 2009.12.28. 21:25:23

Van az úgy, hogy összejön akár pár száz ismerős is Msn-en, de egy idő után megtanul mindenki szelektálni. Ez teljesen természetes. :)

tamás_81 · http://didimusz.freeblog.hu/ 2010.01.02. 15:45:53

sztem hallucinálsz. a melegblogger társadalom se egységes. előbb-utóbb találsz olyan blogot, amit annyira nem jó olvasni, vagy más élvezetesebb lesz. meg hát, mi is emberek vagyunk, és te se szeretsz MINDEN embert. ugyi nem?

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.02. 18:14:26

:)

Én ezen bejegyzésem azokra értettem, akiket már most ismerek. Őket szeretem, s nincs velük bajom. (Rem nem is lesz! ;) :)
süti beállítások módosítása