Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

OOO A HAPPY DAY!

 2010.01.29. 21:05

 

 

Ma taliztam, Xavierral. Jó napom volt. Sütött a napcka is, s jó, kellemes idő volt.

A Drága 1 órával előbb ment a Deákra, mint ahogy megbeszéltük. Am azért szerencsére összejött a tali, s lejártuk a lábunk. Végigmentünk a Vácin, el a Ferenciek teréig. (Kedvenc városrészem, s persze Dávid is eszembe jutott, mert akár hányszor a Váci közelében vagyok, mindig Ő jut eszembe! XD)

Jó volt talizni Xavierral. Sokat nevettem. Sweet poénos beszólásai vannak. Kis ennivaló. Pláne, a megjelenése, a testbeszéde. Sugárzik róla a passzivitása! XD Pont ettől olyan zucker falat. ;)

Csinált nekem a Drága egy kis jegyzet noteszt! Meglepett vele! Kreatív minden téren úgy látom. ;)

Váci után elmentünk a Westendbe, s ott is végigjártuk az összes szintet, s sok boltba benéztünk. Ami poénos volt, h szinte mindig a női részlegnél kötöttünk ki, ha betértünk egy boltba. Xavié szólt rám mindig, h ezek női cuccok! XD

Mondanom sem kell, h végig pasiztunk! XD

Jó sok pasit láttam. A best az egyik Puma boltban az eladós srác volt. Szemeztünk is, s akárhányszor elfordultam, majd vissza, mindig nézett.

A második favorit-om pedig a Westend-ben volt a Springfield shop-ban.  Am megfordult az is a fejemben, h szívesen lennék én is ilyen ruházati boltokban eladó. Mennyi jó srácot látnék már nap, mint nap! XD

Am még most is fáj a lábam, annyit sétáltunk én meg elvagyok kényelmesedve, mert a 2 hónapnyi otthon punnyadás után nem wok hozzászokva a szaladgáláshoz.

Mondanom sem kell, h annyi meleget láttam megint, h már azt se tudom mennyi volt az annyi! Ami meg különösen tetszik, h simán szemezgethetsz velük! Némelyik még mosolyog is!

De a pumás srác nagyon helyes volt! S mindig nézett! AH! DÁVID, CSABI! 27-én, utunk odafog vezetni! XD Remélem ott lesz a Dear! ;)

Am az is tetszik, h ahogy olvasgatom a többi blogot azt tapasztalom, h egyre több mindenki ír  az utazásai során szerzett élményekről, szemezgetésekről! De nem csak a blogokon, hanem, blogom olvasóitól is kapok beszámolókat levélben, s msn-en is. Remélem valami változóban van! ;)

Pest után hazamentem 1 órácskára, majd go Egerbe, mert holnap vizsga! :S A vonatom meg 1, azaz 60 percet késett!!! Nem voltam ideges! :)

Anyum lehiggadt. Kifaggatott a mai taliról. Elég jó tűrte válaszaim. Megkérdezte, h hol taliztunk, s elnevettem magam, mert megfordult a fejemben, h azt mondom neki, h szaunában, de nem akartam ilyennel hülyíteni, mert még komolyan vette volna.

Lényegében ennyi volt ma.

Eddig még mindig úgy van, h holnap talizunk 14-kor a Vonatos sráccal. Várom már nagyon mert csütörtökön, mint írtam is nagyon felizgatott!

Kiwi leszek mi lesz. :)

Majd jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr991713462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2010.01.30. 16:19:54

Az lett volna meglepő ha az alig 4 órás alvásom után más sugárzik rólam :D A Puma boltban a srác meg persze hogy nézett, nehogy ellopjunk valamit.. :D ;P meg hogy mit keresünk a női cuccoknál.. XD ;)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.30. 20:32:57

@Xián:

A női cuccos bakik a westendben voltak!

A pumásnál a cipős részegen nézelődtünk! Na jó meg, amikor haladtunk kifelé akkor az fehérneműket is elkezdtem nézni, de nem tehetek róla, h női ruhaneműk is voltak köztük!...
XD ;) :P
(K)
süti beállítások módosítása