Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bummm

 2009.12.26. 10:54

Hát megosztok veletek egy képet. :)

(Sajnos kicsit kicsi a kép, de így sikerült!) :/

Tegnap nagy számú látogatónak örvendhettem.

91 Látogató! Örült a fejem! Még egy kicsit nyomi kellene, h elérjük a 100-at! :)

Viszont kérnék egy kis segítséget is ismét, mert a Drága Rion Úr féle szőke nő megint befigyel. XD

Szo!

Egyszer kaptam már választ, h mi mit jelent, de én hülye nem mentettem el külön magamnak, s el is felejtettem.

Szo mit is jelent pontosan, MAGYARUL, h;

- oldalletöltés,

- Látogatás és a

- Feed

- A Látogatót, azt tudom, h összességében 91 db ember látogatott meg egy nap. (Rem jól tudom.)

- A feed, talán az, h ahányszor hivatkoztak aznap a blogom linkcímére?

- Látogatás, h fél óránál tovább nem maradtak a blogon 2 oldalletöltés közt. (Vagy valami ilyesmit írt a súgó. XD)

- Oldalletöltés pedig az, h hányszor jöttek fel aznap a blogra ugye? Amiben benne lehet az is, h 1 emberke pl 4-szer jön fel, más egyszer, xy meg 60-szor! XD ;)

Nos?

Jól kapizsgál valamit a kis taknyos? (Pedig meg se vagyok fázva!) XD (Csak új wok azért!) ;) :P

Várom azért a komikat.

Pusziiiiiiiiiiiiii! :)

Rion ;)

(K)

Ui: Kérdezem a többi Dear bloggerektől, h ez a számarány, látogatottság, egy ötfokú skálán hányast érdemelne, ahol az ötös a nagyon jó, az egyes pedig elégtelen. A közbülső értékekkel pedig árnyalhatjátok véleményetek.

Ez nagyon kérőíves feeling volt. ;) Látszik, h ilyenekkel foglalkoztam a nyáron. XD

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr401623756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éretlenfiúú (törölt) 2009.12.26. 13:18:35

Én nem hatvanszor hanem hatszázszor minimum ha megnézem a blogod:) Tetszik nagyon h minden nap minimum van egy bejegyzésed és jó tudni h van élet melegen..:)

Üdv,B.!

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.26. 14:06:03

@éretlenfiúú:

Jajjjj! Nagyon aranyos vagy! :)
Örült a hülye fejem, mikor olvastam kedves kommented. :)
Jólesett.
Küldök egy virtuális nagy
ölelést hálám jeléül! ;)
(K)

Üdv:
Rion ;) :P
süti beállítások módosítása