Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

:)

Figyelem! Ezen bejegyzés elolvasása csak 18... (Na jó! A "más" világban kicsit liberálisabbak leszünk, s azt mondom, h) csak 16 éven felülieknek ajánlott. ;)

Na csók ismét mindenkinek! :)

Kom. mondom, h már rögeszmémmé, szenvedélyemmé vált az írás!

Annyira, h napközben ami történik velem, elkezdem magamban írni, mintha blogot írnék.

Hát! Ma egész nap itthon voltam... öhöm.. és hát eszembe jutott az is, h ma pont egy hete h nem voltam senkivel sehogy. 1 hete voltam a vonatos sráccal, s ott is csak játék volt.

Rossz érzés! Nem kicsit! Nagyoooooooon! WÁÁÁÁÁÁÁH! XD

Okés, h nekünk van B verziónk is, mit előkaphatunk, de úgy nem olyan, s ott nincs csók - ami számomra nagyon, nagyon, nagyon, nagyon hiányzik, úgy imádom - nem simogat senki, nincs összebújás, cirógatás, ölelés, nem érzed a másik szuszogását, nem érintheted az esetleges létező - általában nálam léteztek - borostákat!

Hiányoznak a szép szempárok, a szép ajkak, az érintések... minden! ... :/

Nagyon shit! Az elmúlt 3 hónapban nem volt még velem ilyen! :( Most érzem másodjára - Jé után - az egyedüllét keserű izét. S tudom sajnos nem utoljára fogom, mert a mi világunkban ő sajnos gyakori hívatlan vendég lesz.

Ma legalább tanultam, de gyakran elkalandoztak a gondolataim. Laptopomról szólt a pink rádió, s mikor fel felpillantottam a laptopomra, akkor mindig volt kint 1-1 szépfiú, ugyanis nagyon szép fiús háttereim vannak, s sokat összegyűjtöttem s betettem őket háttérnek, s 5 percenként más háttér jön be... Hát nem csoda na, h állandón nézem  a pasis képeket.

Köszönet ezúton is hungary boy-nak, mert nagyon sok jó képet mentettem le háttérnek tőle. ;)

Szo nehezen emgy így a tanulás is. Suliban is nemegyzser fordult már elő, h hozzám beszéltek , s én akkor is pasit mustráltam, s mikor visszakérdeztek, tértem magamhoz, h mi? Szerintem ezért is sejtik már rólam csoporttársaim. Am észrevettem magamon, h mikor volt a vonatos fiú - számomra már "szakítottunk" tegnap óta - akkor nyugodt voltam. Nem voltak iylen problémáim. De most már, h lemondta  mai estét így megint kanos lettem. Vagy csak szeretethiányos?

"Ember" hiány? :) Mármint most lehet, h a női énem került előtérbe, s ezért vágyom arra, h jó lenne valakihez odabújni?...

Nem tom... De nagyon furi az is, h nincs pergés, nem rohangálok Pestre, nincs nyüzsgés, nincs ÉLET! Vidéken vagyok bazz! Jó is meg nem is. Hiányik Pest is, s a vele járó élet!

Pest nekem azért teszet meg mert nyüzsgés, pergős, jövés menés van, amit én nagyon szeretek.

Rossz egyedül lenni, de már azután az életem után sem vágyok, ami az eddigi 3 hónapban volt...

Most visszafogom a gyeplőt, s lassítok. Elsősorban csak ismerkedek, barátkozok. Meg is van! Most azokra fogok koncentrálni, akik a "kék msn-emen" vannak igaz nem tartom mind a 64-el a kapcsoaltot ebből csak kb.: 15-20 emberrel. Ez már azért mégis lényegesen kissebb szám. Az elmúlt 3 napban kb 4-5 új ember került fel az msn-emre. Velük is megkellene ismerkedni...

Bár ismerem magam, s tom, h ha komlyabbat akarok, akkor azt idősebbel tudnám elképzelni, vagy egy olyan korosztályombelivel, (huszonévessel), akiben nagyon megfogott valami, s érzem a szikrát, de ezek a mai fiatalok... ;) Kevés olyan értelmes van köztük, akikkel beszélgetni is lehet...

Mind1!

Majd alakul...

De az biztos, h most nagyon hiányzik egy pasi! Mondjuk egy ilyen ideáll féle:

vagy:

A baloldali (távolabbi) nem rossz: ;)

Hello mi? XD

Férfiasak, enyhén borostásak, egyszerűen szépek! :)

Am észrevettem magamon, h ha meglátok ilyen jó pasis képeket, akkor mindig köszönök a képenek, h; "Oh szia!" XD

Ahhh! (Nagy sóhaj!...)

Csak az a szomorú tapasztalatom, h ha találok ilyen jó pasiakt, s írok nekik, akkor a szexben örömmel, s készségesen benne vannak, de a komoly kapcsolattól megilyednek, viszakoznak... :/Hivatkozván arra, h még kiakarják élni magukat, mit meg is értek...de...

Na jó! Nem sír tovább a szám! Lépek, mert megint 6-an írnak msnen...

Holnap majd csak este írok, bár nem tom, h jutok be Egerbe vizsgázni, mikor késnek a vonatok.

Meg haza is h jutok?!

13-kor vizsgázok marketingből.

SZORÍTSATOK, h tudjak puskázni!

Nem!

Inkább azért, h átmenjek! :D XD ;)

Sőt!

Inkább mindkettőért! XD XD XD - elvégre két kezetek van! :D ;)

Holnap itt folytatom.

Csók!

Rion ;)

(K)

 UI.: Lehet kicsit túlléptem egy határt, h ennyire magánügyimről írok, de nem vagyok szemérmes. Így érzek, s őszintén írok az ilyen jellegű érzéseimről is.

Am tök jó volt, hangultos leírni ezt az egészet ezen zene mellett, ami fentebb van s pár gyertgy társaságában...

Csak hát egy jó pasi hiányzik már...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr151614524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása