Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pasik

 2009.12.19. 17:50

Este majd hív "menetrend szerint" a vonatos fiú.

Nagy kérdőjel Ő  a számomra.

Hiába helyes, de én...

...én nem tom....

Komolyabbra vágyok úgy érzem!

Főleg most, h karácsony meg minden....

Bár komoly meg pár hónapnál, évnél nem nem szokott tartani, meg fiatal vagyok meg minden, de jobba szeretnék egy társat magam mellett, mögött tudni, akivel együtt vagyok.

Furi, pl az is, h csak Hétfőn voltam utoljára fiúval...

Az is vele, s csak játék volt.

Azt hittem hiányozni fog, a szex, de neeeeem!

Semmi bajom!

Nyugodt vagyok, s nem tüzeltem a héten úgy, mint eddig, ezelőtt, h minden nap bevoltam zsongva!

Pl 2-3-4-5 hete keddenként mikor Pesten voltam, szerda estére már megint tüzes lettem...

Jó persze, ez nem csak magamnak köszönhetem!

Nem tehetek, ha annyi jó pasit látok nap, mint nap az utcán, meg a suliban szaladgálni, h a tanulás sem ment...

Meglátok egy jó srácot, s már be is indul az a vizuális hülye agyam, s azon kapom magam, h bambulom a srácokat...

Persze nem mindent, mert válogatós vagyok ,de a fősulin, különösen a B épületben jó pasik vannak.

XD

Eszembe jutott most, h ültünk Krisztiékkel a földszinten a kanapéknál ("törzshelyen"), s egyszer csak elbőgöm félhangosan magam, h

- "Úúúúúúúúúúúú!"

Kriszti gyorsan rám néz, majd követi a tekintetem, s ő is;

- Úúúúúúúúúúúúú!!!!

Egymásra nézünk, s röhögünk!

Volt egy olyan csúnya nagydarab palacsinta srác, h egyből inkább a laptopom kezdtem el bambulni olyan csúúúúúúúúúúúnya volt! :D

A másik eset:

Egy szintén nagytestű, szőrös, kecskeszakállas (miket nagyon rühellek) srác jön el előttünk telefonálva, s kibaszott feltűnő, magas, nyálas buzi hangon mondja;

- Én ezt nem is értem, h hogy tehet ilyet!"...

Meghallottuk ezt a buzis, hangot, s Krisztivel egyből egymásra néztünk, s úgy felnyerítettünk, h csak lestek a körülöttünk ülők, h mizu.

De aztán feltűnt nekik is a srác, s ők is mosolyogtak.

Odadőltem Krisztihez, s csak annyit mondtam neki, h;

- "Na! Ilyenkor szégyellem a fajtám!" XD

Erre megint szakadtunk a röhögéstől... :)

Szo ezen fél év nagyon szép, és jó emlékekkel töltötte meg életem. :)

Majd ehet írok még. :)

ESTE DÖNTŐ!!!!
Nézzétek! :)

HAJRÁ ANDRÉÉÉÉÉÉ!!!! XD

Csók!

Rion ;)

(K)
 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr391609454

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://Www.zaizhuli.com/space.Php?uid=517685 2019.01.03. 17:35:45

Salomon City Trail cipőteszt - nem azé, aki fut

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása