Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vonatos fiú

 2009.12.18. 23:21

Jaj!

Legyen már egy kis öröm is a sok komolyság után! :)

A héten megtudtam, h van barátja a vonatos srácnak, csak nem akarta megmondani addig míg nem ismert meg jobban.

De most mivel már taliztunk személyesen, s egyre jobban ismer, h naponta többször is beszélgetünk, így elmerte nekem mondani.

Huh- mondom.

Hát gondolhatjátok...

Pofon...

Hát mondom jó!

- És akkor most szevasz van? - kérdeztem tőle.

- Rajtad áll...

- Mióta vagytok együtt 18 hónapja.

- Hm.....Ezen még gondolkoznom kell, de nem örülök neki.

- Tudom.

- ...

- ...

Ez a hét elején volt valahogy.

Ma is beszéltünk este 9 körül.

Mondta, h lehet szakítani fog a barátjával.

:O

- Miért? - kérdeztem tőle

- Már régóta fasírtban vagyunk. Lapos a kapcsolatunk, s sokat veszekedtünk az elmúlt hónapokban. Konkrétan csak veszekedtünk.

- Én vagyok az oka?

- Nem.

- Biztos?

- Biztos.

 

Azt tudom, h most azért böffent fel neki, h beadja a válópert, mert itt vagyok én.

Nem igazán örülök neki.

Jó azért örülök is, mert marha jó pasi...

Most, h elkezdtem olvasni Hungary boy blogját, mondhatom, h rá hasonlít.

Ha Ő az, aki a Facebook-os elérhetőségnél a fotón látható. :)

Rá nagyon hasonlít, csak vékonyabb arcú.

És barna a szeme. XD

Még A Hungary boy-nak ha jó látom olyan kékes, v halvány barna. ...

..Vagy színvak vagyok. XD

Szo helyes srác.

De ha össze is jönnék, akkor tuti nem lenne komoly, mert ismerem.

Ő egy igazi ragadozó, s azért jönne hozzám, mert én új wok, s most még éri irántam a tüzet, a fellángolást.

Aztán majd alábbhagy, s tovább áll.

Nem szabad beleélnem magam.

Nem hűséges típus ezt már bizonyította.

De jó vele lenni.

Majd alakul.

Spontanitás... ;)

Na ma annyit bejegyzést írtam, h undorodok már lassan magamtól! XD :P

Hagyok holnapra is! ;)

Csók!

Rion

(K)

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr901608052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása