Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A hétfői napom ;)

 2009.12.16. 10:07

Jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó voooooooooooooolt! XD

Meglátogattam a vonatos srácot! ;)

Taliztunk az állomáson, s elgyalogoltunk hozzá.

1 óránk volt csak.

Én nem kezdeményeztem, mert idősebbekkel szemben nem szoktam. (csak nagyon ritkán és kivételes esetben) ;)

Bár hozzátartozik az igazsághoz, h motiváltam is egy kicsit, érintésekkel, kisebb simogatásokkal.

Szo 20 perccel az indulás előtt lekapott még a laptopját nézegettem.

Mivel csak 20 percünk volt így nem maradt idő akcióra, s csak kis játék, de az is jó volt. ;)

Dicsérte ő is, h jól csókolózok, meg a hasam, és még egyéb dolgot…  ;)

Hát otthon azért már elengedte magát, s tömkelegével zúdult rám a metakommunikációjából, h meleg.

A gesztikulációjából nagyon lejött, aztán a hanglejtésén is, meg a járásán is.

Persze csak 4 fal között.

Nagyon furi volt

Csak nem tom miért, mikor nem ő az első, aki így viselkedett…

Aztán, mikor kimentünk vissza a vasútra, s mikor elváltunk akkor sokáig néztem utána, s a menésén meglátszott. Csak néztem, h „riszálja”…

Nem láttam még menni, de ha láttam volna, akkor csak + jelt kaptam volna, h tényleg az.

Am nem látszik meg annyira rajta, szo nem feltűnő, de nekem ennyi is elég volt.

Mármint annyi volt elég, h tudjam, h meleg. ;)

Büszke wok magamra.

Jöttem, láttam, győztem.

Péntek este tal, keresés, szombat este találat, vasárnap este (is) hosszú beszélgetés, hétfőn győzelem. ;)

Írhatnám azt is, h jöttem, láttam visszamennék! ;) :P

De majd, ha minden oks lesz, akkor Ő jön Egerbe, s itt is alszik… ;)

Minden nap beszélünk telón.

Hív többször is.

Esténként meg, kb 1 órát beszélünk.

Szo naponta több órát beszélgetünk.

Bizonytalan vagyok, s vegyesek az érzéseim vele szemben.

Ma is mondta, h még fiatal, (26, de több is van az) addig ki akarja élni az életét, mert aztán már csak nehezebb lesz találni…

Igaza van, de nem örültem neki.

Mind1.

Majd alakul.

A spontanitást is megtanultam ettől a világtól.

Most viszont megyek, mert már szédülök, a fáradtságtól.

Manapság 24 órából kb 10 órán keresztül bambulom a monitort…

0:30 van (Szerda)

Most jönnek a legnehezebb napok.

Azaz a mai és a holnap. :S

Nem tom, h sikerül e teljesítenem…

Sajtómonitoringom most kb 80%-ban sikerült megcsinálnom.

Eddig 26 oldal. Lesz az 35 is…

7-kor kelnem kel!!!!

ÁÁÁÁ!

:S

Útálok hajnalban kelni!

Ilyen hülyeséget kitalálni, h 8-kor órát tartani!!!

Jó, h nem már 6-ra nem rendelik be a diákokat!

NONSZENSZ!

Mind1!

Tete! ;)

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr281601619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.16. 20:38:53

Nos ha nem is lesz belőle semmi komoly, én azért irigyellek, vagyis nem is Téged, hanem azt, ahogy ez az egész történt :)
Sok szerencsét Vele! :)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.16. 22:39:17

:)

Hát nem tudtam eddig én elképzelni, h hogyan lehet nem a neten ismerkedni?!...
Hát így! XD
Ha minden igaz hétfőn jön le Egerben s együtt alszunk...
Kíváncsi leszek, h milyen viszony lesz, marad köztünk...
süti beállítások módosítása