Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pénteki napom

 2009.12.13. 17:35

 

(Zárójelben megjegyzem, h ezen cikkem, előbb kellett volna feltenni, csak olyan váratlan események értek, mik megelőzték ezt, s így lemaradt sajnos. :/ )

17:11 Péntek

Ülök a vonaton és úton vagyok hazafelé.

Jó és rossz napom is volt egyben.

Jó napom volt, mert találkoztam 2 sráccal, s mind a kettő nagyon szimpatikus volt.

Az első sráccal 11:50-kor taliztam az Astóriánál.

Eljött velem a portfóliómért.

Ami nem nagyon tetszik.

Nagyon gay-os. :S

S ráadásul nyomtatott verzióban sem kaptam meg.

Pedig anno úgy mondta Dávid, h nyomtatva is kapunk.

Szóvá is tettem, s azt mondták lényegében, h nyomtassam ki magamnak.

Szo ez volt az a része a napomnak, ami szar volt.

Jobbra számítottam.

Ráadásul 16 képet tettek fel 1 cd-re.

Elakartam kérni a nem retusált képeket is, de azt nem adták ide, mondván, h nem szokták kiadni…

:/

Ah…

Lemondás az egész.

Persze még van egy kis reményem.

Mármint, h a remény hal meg utoljára, h legalább annyi pénzt keressek ebből, h visszajöjjön az a sok pénzt, mit kiadtam ezért a 16 képért…

1 kép kb: 5300 ft!

Rákérdeztem a munkalehetőséggel kapcsolatban is, s azzal hárított a hölgy, h ezen ügyben Dávidot kell megkérdezni, mert ő foglalkozik ezekkel.

Szóvá tettem, h igen, írtam is neki, de még nem kaptam választ.

Mondta, h igen, mert ritkán van bent vizsgái vannak…

Mind1.

Fölösleges rágódni, mert már megtörtént…

Nyugodtabb lennék, ha megkaphatnám a nem restaurált képeket is.

Hátha akad köztük olyan, ami tetszik.

Hazamegyek, s képeim elküldöm egy pár ügynökséghez, hátha…

Szo ez miatt levagyok lombozódva…

Hiányolom a félmeztelenes, s egy pár fotókat is.

Viszont jó volt Lacival lenni, ki elkísért mindenhová.

Kedves, aranyos, helyes, szimpatikus.

Vele komolyabb kapcsolatot is eltudnék képzelni.

Idősebb, enyhén borostás, férfias, heterós megjelenésű pasi. ;)

Kicsit nehéz vele talit összehozni sajnos, mert délelőtt melózik, du, meg suliba jár. :/

De, mikor lesz lehetőség, mindenképp talizok vele.

Jól éreztem vele magam.

Am nyugodt természetű.

Elég, ha ránéz az ember, s látszik rajta, h megfontolt, nyugodt.

Kicsit Buddhás! XD

Szép mosolya van.

Tyááááááááá!

Most jut eszembe! XD

A Batthyány téren mentünk le a metróba a mozgó lépcsőn, mikor mellettünk lévő oldalon, jöttek fel az utasok. Nem sokan voltak a lépcsőn.

Aztán egyszer csak azt láttuk, h egy idősebb hölgy dob egy hátast a lépcsőn! XD

Akkor marhára nem volt vicces, de még most is 2 nappal az eset után is jót nevetek rajta. ( Vasárnap 16:54 van)

Akkor még az állam is leesett úgy megijedtem, s nem győztem csak azt mondogatni, h;

” Húúúúúú ba.d meg, ba.d meg, ba.d meg…!”

Nagyon megijedtem!  Még soha nem láttam ilyet!

Rendesen egy hátast dobost. S miközben dőlt én már vérről, s mentőkről hallucináltam.

Azt hittem, h fejét széthasítja a mozgólépcső peremében…

A pláne, ha ahogy dőlt hátra magával sodort egy másik férfit is. S együtt gurultak lefelé, még meg nem állta egy másik idős hölgy lábánál.

Az idős hölgy, meg nem hogy segített volna nekik feltápászkodni! ( úgy összegabalyodtak, h kezük lábuk égnek állt szó szerint! XD) (szakadok most a röhögéstől, olyan vizuális típus vagyok, s anyám is benézett, h min vihogok… XD)

Szo, az idős, hölgy nem h segített volna nekik, hanem elkezdett rimánkodni, h jaj mit csináltak a lábammal !XD

Hát mondom ez kész! XD

JA! Miközben gurultak lefelé a mozgólépcsőn, valaki meg elkezdett kiabálni, h;

-          „ Állítsa már meg őket valaki!”

….

Nonszensz…

XD

Utána egész nap ezen röhögtem.

Laci, eközben meg olyan komoly volt, mint aki moziban nézi a jelenetet… XD

Aztán hozzátette, h na Ő mindig is ettől félt, h az előtte lévő tömeg megindul lefelé… XD

Mind1.

Lacival elmentünk utána a Boráros térre, mert ott taliztam-vel egy 5 perc erejéig.

Megmutattam neki a laptopomról a képeket, s átadta nekem a filmjeim 2 hónap után…

Így visszagondolva, kicsit furi volt, mert érzelem mentesen szálltam be a kocsijába…

Mind1.

Siettem, mert Laci várt rám. Vele visszamentünk a Boráros tér villamos megállójába, s ott búcsúztunk el.

Utána elmentem a diákszövetkezethez, iskolalátogatásit vinni, s megkaptam a pénzem borítékban(!), amit ebben a hónapban melóztam egy keveset…

Furi volt, h készpénzben fizettek.

Számomra kicsit visszataszító volt.

Negatív érzés kerített a hatalmába, mikor átvettem pénzt…

Nem tudom miért, de kellemetlenül éreztem magam, holott teljesen, jogosan jutottam hozzá, s az az, ami engem megillet…

A banki átutalást szeretem.

Sokkal jobban szeretek bankkártyával is fizetni, a bakkártyát használni.

Szo nem örültem neki, h most készpénzben fizettek, s nem bankra utalták a pénzt, a megszokott módon.

Am nem is nagyon szeretek sok pénzzel szaladgálni.

A bankkártyát elegánsabbnak, praktikusabbnak tartom.

Mind1.

Utána még taliztam Kőbányán Atival, kire kb 20 percet vártam egy lakótelep szélén, s olyan kibaszott hideg volt, h péppé fagytam…

Aztán szerencsére megérkezett Ati, s visszamentünk a belvárosba.

Közben jót beszélgettünk. Szimpi srác Ő is. Csak beteg szegénykém, s a gyógyszer miatt kicsit zombi volt…

Elbúcsúztunk az Árkádnál, s mentem a keletibe.

Már ültem a vonaton, mikor hívott, h talizzunk, mert lerázta a barátját, kivel talizott volna..

2 percem volt, h leszálljak a zsúfolt vonatról. Péntek volt, mindenki ment ugye haza.

Laptop gyorsan összecsuk, bepakoltam mindent, kabát sáll, s kipréseltem maga ma vonatból, s go vissza Árkád.

Megharagudtam rá, mert mondtam neki, h ha megcsörgetem, akkor legyen a kijáratnál.

 Erre sehol.

Felhívom, s mondja,h mindjárt ott wok.

10 percet várok basszus megint, s még mindig sehol.

Itt már nagyon mérges voltam.

Ezért szálltam le, s jöttem vissza, h megint várjak rá?!

Meguntam a várakozást, s bementem, s láttam, h ott beszélget valakivel.

Háttérbe vonultam, s megvártam, h befejezze a társalgást.

Mind1

Mikor jött,akkor mentünk pár kört a plázába, s aztán indultunk is vissza, a keletihez, mert a köv vonattal már tényleg mennem kellett haza.

Am jó, h ezzel a vonattal mentem, mert pont így taliztam a vonatos sráccal Hatvanban, kivel holnap talizok. XD

Uh!

Most esett le, h milyen véletlen!

Már ülök egy vonaton, s leszállok róla, s az eggyel későbbivel megyek, mivel pont talizok a helyes, magas, vonatos sráccal, kivel annyira szemezünk, h már másnap telefonon beszélünk...

Kom mondom, h jövő nyáron folytatni fogom, az idén nyáron elkezdett meleg regényem!

 

( Nem tom, h mondtam e már, de szeret csókolózni, s aki szeret, az általában tud is, s már agyon kíváncsi vagyok, h milyen… Am ma (vasárnap) is beszéltünk telón. Hívott, ahogy szombat este megígérte.)

Ugyan mi lesz a folytatás?!....

Na, de!

Azért se lovagolom bele magam!

Minek?

Komoly úgy sem lesz…

Meg, tényleg, ahogy elmesélte, h milyen szabados életet élt!…

ÁÁÁÁ!

De én is milyen buzi wok????!!!!

Pont én papolok, mikor…

Meg mit várok basszus?!

Melegek vagyunk!

Többet szerintem nem is kell mondanom…  :/

Van, aki jön, h leírom, kikkel voltam!…

Miért, talán Ő még nem volt senkivel?!

De, de minek kell ezt megosztani?!

Basszus, mert a blog, az egy internetes napló…

Meg e nélkül, tök uncsi lenne az egész, s nem is lenne teljes, s hiteles…

Mások meg pont azt írják, h hiányolják az olyan izgalmas, részletes sztorikat, miket a blogom elején írtam…

Ezért döntöttem úgy, h megemlítem, h kivel voltam, de az már nem, h hogyan.

Mondhatni, h az arany középutat választottam…

Bár úgy érzem néha, h nem ez a legjobb megoldás… :/

Mind1.

Jó sokat írtam már megint!

Word-ben ez már a 7. oldal… :/

Nemhogy tanulnék!

De egész nap azt a buzi sajtó törit tanultam…

Pontosabban írtam a puskákat, mert annyi évszámot az Istennek nem tok megjegyezi… :/

Jajjjjjjjjjj

Holnap Hétfő….

Csak azt a hetet zárjam le sikeresen… :/

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr981594592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása