Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

16:48

Most ültem fel a vonatra. Megyek haza. Kicsit forr a fejem, mert felhúzták az agyam ezek a hülye nők!

(tisztelet a kivételnek!)

Menni nem bírnak komolyan mondom!

Tántorognak jobbra-balra.

Fejüket csavargatják, közbe meg mennek.

Mindenhová néznek csak előre nem! -.-’

 

Lehúzódok, a járda szélére, ő a járda másik szélén megy, erre direkt szembe jön velem.

Én meg baszkok kikerülni!

Megállok előtte!

Erre meg les és püffög. Ő van felháborodva!

„Pofád alapon ribanc!”- mondtam neki magamban.

Kikerült.

Szerencséd, mert velem kibasztál volna, mert én addig ott dekkoltam volna, még ő ki nem kerül!

Állandóan kerülgetni kell őket, mert keresztül kasul mennek!

Ilyeneknek jogsit adni a kezükbe!!! :S :/

Ilyenkor külön örülök, h buzi vagyok…  ;) XD

Szeretném hangsúlyozni, h nem általánosítok!

Am most kicsit jól érzem magam, mert a vonaton egy olyan helyes srác ü itt mellettem az anyukájával! XD

Kis aranyos a drága!

Jó nagydarab megtermett srác.

Szééééép izmos.

Olyan nagy combja van, h ááááááá!

Ujjamat ropogtatom, h lekössem a kezem.

Húúú, de belemarnék abba a széééép nagy combjába.

Ráadásul a gatya is feszül rajta.

 

Kész..

Ami még különösen teszik rajta, a pösze kis csúszdás orra.

Mindig is bejöttek, szimpik voltak a pösze orrúak.

19-re hazaérek ,s 20 körül majd feldobom ezt a két cikket a blogra…

Am nagyon szép este Budapest. Különösen tetszik. Szépen ki van világítva minden.

Ajjjjjj!!!

Legyen már 2010 szeptembere!!!

Én is várom, Dávid is várja és Csabi is.

Úgy vagyunk most egyelőre 3-an, h minden rendben lesz, s így maradunk, ahogy most vagyunk, akkor összeköltözünk 3-an egy albiba.

Alkalmi munkahelyemen még a nyáron elhintettem, h albit keresek, s segítőkészek.

Van egy ajánlatom Zuglóban, Budaörsön, s pont ma szólt egy lány, h; „hallom, alibt keresel”…

Megadtam email címem, s küld majd ide – állítólag - albikat, mik meg vannak hirdetve az egyetemeken.

Majd csak lesz valami, de még a neten szét se néztem.

Igaz inkább a belvárosban, azon belül is az V. kerben szeretnék inkább albérletet.

2-3 szobásat, s úgy h 3-an, max 4-en fejenként kijöjjünk úgy 20 körül, rezsivel együtt.

Persze nehéz lesz pont egy megfelelő albit találni, de jó gyűjteni, listát állítani a lehetséges, albikról…

Mondom itt is, ha valaki tud segíteni ilyen téren, akkor legyen szíves írni. :)

Köszönettel:

Rion ;)

 

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr81557176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása