Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az első 2 randim…

 2009.11.06. 22:27

 

Az első csókom fiúval érdekes volt. Meg az is ahogy, s ahol találkoztunk „Z”-vel.

„Z”-vel…. Z-vel…. Ah! Nem „Z”-zek én itt! Több százezer Zoli van ebben az országban… 

Meg egyértelmű, h „Z” az = Zolival nem? :D

Szo Zolival vipen ismerkedtünk össze. Számomra egyértelmű volt, a levelei alapján, h az. Levelezgettünk, s megbeszéltem vele egy találkozót.

 

Találkoztunk a megbeszélt helyen, s elmentünk hozzájuk. Nem volt otthon senki.

Zoli am 16…. Kezdetnek jó volt vele…

Félreértés ne essék! Szex nem volt soha köztünk. S nem is lesz, mert már találkozni se találkozunk! 

Zolival az volt, a baj, hogy szőrös volt. Így a smároláson kívül nem csináltunk semmit.

Azt mondta, hogy ő a természetesség híve…..

S azóta is biztos az….. :D

Ebből pl.: azt tanultam, h „felvételi kritérium” nálam, hogy szőrtelen legyen az illető. Max „ott” borostás…. 

Aztán Zoli után a többiek mind Pesten voltak…

Az első, akivel találkoztam… hát… vele se volt semmi…

 Nagyon rosszul jött ki. :D :S

Felmentünk hozzájuk. Csók, vetkőzés stb….

S mikor „lentre értünk” akkor abbamaradt az egész, mert nem tetszet neki, h nem vagyok körülmetélve!!!….

Hát azt hittem lehidalok! :D

Összeszedtem magam, s léptem.

Ebből is tanultam… :D

Hogy mit?

Hogy mindig megbeszélem az illetővel, h körül van-e metélve vagy sem… :D

Aztán mindig visszakérdeznek ugye, hogy; „és te?”…

Szo az ember mindig csak tanul. 

Ezen „szép és emlékezetes randi” után találkoztam Jé-vel…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr141505845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macborp · http://flamelake.wordpress.com 2009.11.07. 13:41:36

Na, mivel ez már a második bejegyzés [Jé volt az első], aminél azt érzem, hogy muszáj kommentelnem, most meg is teszem:)

17 éves korom óta vagyok ebben a meleg világban, és mindig úgy gondoltam, hogy Svityó+szőr az kizárt dolog, magamról is nagyon lelkesen irtom:D

Aztán márciusban találkoztam egy sráccal, aki teljesen levett a lábamról. CrazyBoy [ugye, mennyivel jobb név, mint a Z?:P]. Neki történetesen szőrös a mellkasa, meg a pocija is picit, de nagyon helyes, nagyon cuki, amikor borostás, meg úgy általában, imádom. Soha nem voltam ennyire szerelmes.

Na, a lényeg: ne írd le a szőrös pasikat, mert előbb-utóbb neked is elkezd majd nőni a fanszőröd;):P
süti beállítások módosítása