Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Upszika!

 2010.01.22. 17:31



Timi jól indította a napom! Reggel arra kell szívbajt kapnom, h rezeg a telefonom. Szinte közvetlenül a fülem mellett rezgett. Bár ne, tom hogy keveredett ilyen közel hozzám, mikor egy karnyújtásnyi távolságra szoktam magamtól tenni...

Mondom, ki az a majom, ki korán reggelről zaklat telefonon keresztül! Nézem az időt! Reggel 9 óra. Nézem, a telót. Sms Timitől, h vegyek fel egy tárgyat. Letettem, s átfordultam a másik oldalamra, miközben elmondtam mindennek. XD

Azt se tudom kivel álmodtam éppen, s majd pont rohanok felvenni azt a fost! Nagy morgolódásom, s bosszankodásom miatt meg nem tudtam már visszaaludni! Már életveszélyesen is megfenyegettem magamban szegény lányt, mikor 10 perces ébren lét után nehezen visszaaludtam.

Oda se 11-ig. Akkor meg anyám vágta rám az ajtót, úgy, h azt hittem az atom baszott be! "Nem akar véletlenül felkelni már a fiatalúr!" Kómásan csak annyit válaszoltam, h; "aaaaaaaaaa" Majd összepakolta ruháim, s kiviharzott. Elmondtam őt is mindennek, h ugyan miért fontos felkelni, meg miért kellett pont most összepakolnia! Befordultam a fal felé fejemen a drága kisparnámmal, s annyival elintéztem, h; ÚÚÚÚÚÚÚTÁLLOM A NŐKET! XD ;) :P

(Női olvasóimtól most elnézést kérek, (Elnézést Móuni!) de reggelről ki nem nyűgös?!) Amúgy szeretem őket továbbra is, csak reggel... ...valamiért nem így gondoltam... :) :S

 De mikor már tényleg nem tudtam tovább dögleni, lemásztam a konyhára, s 1 bögre tejeskávé után már másképp láttam a világot! :)

Tudom, h Tímea szeret, (bár, ha ezt olvassa akkor ezek után már... XD) s csak jót akart, "ennek a majomnak", anyum is szeret, s csak pletykálni akart...

 Szo oké, oké, peace, meg szeressük egymást, de könyörgöm!

 HAGGYATOK MÁR ALUDNI!!! :)

 De már baszhatom én is, mert jövő héttől meló Pesten, aztán meg már suli. ÁÁÁÁÁ kelhetek megint  9kor!!! :'( :S "HOORAY!" Kitoltam ma a bulámat is. Olyan dög hideg van kint, h még bementem az öregekhez, jártam, mint a motor! BRRRR!

Akkor apám előtt is lebuktam!

 Pont képeket szelektáltam még, miket majd a blogra tesz fel Xavié, mikor apum bejött! Meg is kérdezte, h hát ezek? ( A pasik)

- ÖÖÖ... szülinapi ajándék!

- Tessék?

- Csoporttársamnak szülinapja lesz, s a tortájára keresek képet...

- Aha! - majd megfordult, s kiment...

Hálát adtam a fentieknek, h még jó, h nem smacis kép volt akkor éppen előttem, mikor bejött, mert akkor mit magyaráztam volna?!

Így is szidtam magam. Még, h "szülinapi ajándék"!... -.-'

Ennyit érsz Rion! :)

Na! Ennyit mára! ;)

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr521693221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cūstōs 2010.01.22. 18:28:59

Szülinapi ajándék. :D:D

xpander 2010.01.22. 21:47:35

Magyarázd el a szüleidnek, hogy a te szobád, a te privát szférád, és nem szereted ha csak úgy, akár megszokásból is, váratlanul rád törik az ajtót. Kopogásról nem hallottak?
Lehet elsőre bunkónak tűnik, de ha másként nem megy...

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.22. 22:07:20

@xpander:
:)
Már próbáltam.
Erre jött a határozott, kemény válasz, h; "Ez az én házam, oda, megyek benne, amikor, s ahová csak akarok!"....

OKÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!-mondom....

Popov 2010.01.23. 00:18:38

@Rion-Gay: Anyám is rá volt kattanva, hogy csak úgy nyitott be. Sokszor halálra ijedtem, éppen alukáltam, vagy néztem bágyadtan a TV-t. Hála égnek cikis helyzetben még nem talált soha. Szal egyik alkalommal rám hozta a szívbajt h betörte az ajtót. Erre bepipultam, jót kiabáltam vele, mire ugyanezt mondta h "oda megyek ahová akarok". Másnap nem volt otthon, szétszedtem az ajtót. S egy zsír új zárat tettem bele csak régi kilincs maradt, amelyhez már kulcsom is volt. S aztán leszoktattam a hirtelen benyitogatásról. Igaz párszor amperkodott nagyon, de erre annyit válaszoltam, majd ha normálisan szólsz/jössz be, akkor majd nem lesz rá szükség. Addig nincs bejárás:D Szépen nem tudtam megértetni vele, hogy nem kopogást/kordont várok én el, csak normális, szép lassú és átlagos ajtónyitást(!). Nem azt hogy rám bassza izomból zajjal a szobaajtót...!? Vagy úgy jöjjön be, hogy halálra rémiszt mikor a gép képernyője előtt "ki vagyok kapcsolva, s kizárom a külvilágot". - Egyszer csak mögém viharzik.

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2010.01.23. 09:21:42

@Rion-Gay: Egyáltalán nem OKÉ!
Neked is ugyanúgy jogod van a magánéletedhez, ahogy bárlki másnak és ezta szülőknek is tiszteletben KELL tartani!!!
Szép lenne, ha ilyen alapon pl. a szállodatulajdonos berohangálna a vendégek szobájába, mert hogy ez az ő háza ... persze, oda megy, ahova akar, de ha a szobádba akar menni, mielőtt rádtöri az ajtót, előtte kopogjon! Ez alap szerintem...

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2010.01.23. 10:52:58

@angel.o:

Arik vagytok. :)

Ezt a 6 hónapot már kibírom, ha 20 éven keresztül kibírtam... XD
Pesten majd a magunk urai leszünk! :)
süti beállítások módosítása