Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Séta

 2009.12.20. 13:49

Kimentem sétálni.

A Mátra lábánál lakunk, szo szép környék.

Jó volt, mert kikapcsolódtam megint. Mostanában, mióta itthon vagyok, minden nap kitudok kapcsolódni. :)

Készítettem képeket is.

 Szo ez egy ilyen szent hely szerűség.

Szeretek ide kijárni, mert mindig higgadt és nyugodt wok, ha itt vagyok. Itt igazán kitud kapcsolódni az ember.

Most különösen jó volt, mert senki sem volt kint, s a frissen leesett hó is tök szűz volt, még állat sem járt arra...

Am bokáig érő hó volt. Rendesen eltűnt a talpam  hóban. XD

Már azt mondtam, h legközelebb teniszütős hótaposóban jövök ki. XD

Ami itt a kép jobb sarkában van az egy kuka.

Meglepődtem, mert mikor utoljára voltam kint, akkor még nem voltak kukák.

Mindig van valami új... :)

Szo ez a táltosék helye.

Állítólag itt pihent meg anno Mária, s innen ment tovább a szentkúthoz, ahol meghalt.

Azt mondják, h nagy kisugárzása van a helynek, minek gyógyító hatása van, s az ország minden részéből voltak már itt, járnak ide.

Sőt, még ország határon túliak is!

Hát én hiszem is meg nem is.

Az biztos, h nagyon jól érzem magam, mikor ott wok, s egyszer-kétszer bizsergést is éreztem, de nem tom...

Jó itt és kész! :)

 

Szo ott a kút. A víznek állítólag gyógyító hatása van...

Valakinek hatott valamit, valakinek nem. Én nem tudom, mert nem szeretem a vizet, mert sokat kell wc-re mennem miatta és csak szomjasabb leszek...

Jobb oldalt egy pad van, ami mindig teleszokott lenni. Ott a legerősebb állítólag az energia. XD

Akkor van egy kis medence is. Ott a lábukat szokták áztatni nyáron. Sokaknak jó hatású volt, mert nem fájt már a lábuk.

Nem próbáltam ki. Tudod mikor, a sok öreg után...

Brrrrrrrrr... Fuj!...

Am a tető szerkezet pedig egy nagy sólyom lenne.

A tető az a madár szárnya, a feje pedig félig lemaradt erről a képről, de a csőrét jól lehet látni. :)

 

 

 

 

Ez pedig a kút mögötti "vízesés".

Mikor sok a csapadék, akkor itt mindig csordogál a víz.

Most szépen befagyott.

Élőben nagyon szép.

Telefonommal készítettem a képeket ezért ilyen rossz minőségűek.

Mutatok róla egy közelebbit is.

 Jó nagy, vastag jégcsapok voltak. :)

Bár kicsit félve jöttem ki ide, mert nagy volt a hó, s a köves részen, attól féltem, h kitöröm a bokám a hóban, de Rion Úr ügyes srác. ;)

Am ez egy völgyben van.

Így, s itt vágott magnak utat a patak, ami a hegyről zúdul alá.

Zárásként pedig; Falu részlet 1:

 

 

És falu részlet 2:

Sokat nem látni, meg am is nagy és hosszú falu, csak gondoltam feldobom.

Am fényképezés közben úgy lefagytak az újaim, h mikor hazajöttem bizseregtek, s azt hittem leesnek majd, hiába volt rajtam kint kesztyű...

 

Most belépek az öregekhez.

Bírom, h mindig szaladgáltatnak. Erre anyum azt mondta, meg az öregek is, h addig menjek hozzájuk, még lehet...

Van benne igazság... :/

Ma se tanultam semmit, bár puska van. De a puskát is át kellene néznem, h mi hol van, ne ott keljen majd keresgélnem... :)

Telefonban van am TXT formátumban, de rengeteg fogalom van.

Marketing mix BCG modell, STP, etc, etc.... szo marketing vizsga....

Ma még jelentkezem szerintem. :)

Csók!

Rion

(K)

Ui: Lekopogom, de ma tök normális mindenki, s nem volt még veszekedés anyummal... :)

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr521610873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása