Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Suli :S

 2009.12.19. 16:30

Nagyon ideges vagyok!

Megtudtam, h egyes lett a vizsgám médiatöriből, h a nyaka nyúljon meg a tanárnak!

Meg se fordult a fejemben, h nem lesz meg a kettes!

6 feladat volt!

Abból 5 jó volt, mert mások is azt válaszolták, amit én, mikor a vizsga után megbeszéltük.

A 6.-ik kérdést nem tudtam, s csak rizsát írtam hozzá.

Igaz az is, h azt mondta a tanár, h ha valaki nem tudja az 5 kérdést, csak az esszét, v fordítva akkor az egyes.

Ezek szerint, akkor nem fogadta el  rizsámat.

Ezért írtam 4 oldal puskát! :)

H rohadjon meg! :D

Kom. már röhögök magamon, h milyen hülyeségeken idegeskedek!

Teszek rá!

Januárig van idő!

Majd megoldom!

Nem a világ vége, de azért még is csak boldogabb lennék, ha le lenne tudva.

Timit és Krisztit is meghúzták.

Mondtam is Krisztinek, h ha bazz bukunk, akkor együtt bukjunk! XD

 

 

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr561609293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása