Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Keddi napom...

 2009.11.26. 18:13

 

Kedd

Ezen a héten ez volt a legjobb napom.

Valószínűleg azért, mert Pesten voltam.

 

 

Rosszul indult.

Kezdjük ott, h reggel 7-kor kelnem kellett.

Mikor szólt a „Sexy beach” reggeli ébresztőm, akkor, kb. úgy keltem fel, mint aki a víz alól tör fel hirtelen. Csak én olyan ügyes voltam, h a súlyos álomból való ébredésemben megcsókoltam a falat…

Mert a fal felé fordulva aludtam, s mikor fel akartam kelni, h kinyomjam a telefont, akkor a fal felé akartam felkelni… :D

(OH MY GOD! Ez a mondat…. XD )

SZO!

:D

Nagy léptekkel kétségbe esve igyekeztem a mosdóba, h megnézzem lett e nyoma a reggeli fejesemnek.

Kitapogattam a csapást szenvedett helyszínt, s megnyugodva tapasztaltam, h nein problem! 

Fogtam a Clean&Clean bőrradírom, s le is radíroztam az arcom. 

Szerencsére nem olyan erős, h - a sokak által dicsért szép - barna szemem, orrom, s szám is leradírozza, de szemmel láthatóan ragyogóbb, szebb a bőröm olyankor.

I like it! ;)

Belőttem a hajam s megelégedve a látvánnyal, egy dzsigolós mosollyal az orcámon küldtem magamnak egy kacsintást, s elégedve távoztam. ;) :D  -.-’

Mentem, mert fáztam egy szál boxerben…

Fel az inget, gatyát, tükör előtt 5 perc stírölés, kisebb simítások (igazi buzi…), s go to the kitchen.

Frissen lefőtt kávé, tej, 2 kiskanál cukor.

Keverem, kenem a margalinos kiflim, s jókat majszolgatok…

7:35-kor go.

1óra és 40 perc tömény unalom, majd mentem a vasútállomásra.

„Gyorsvonat indul Budapest Keleti pályaudvarra 10:34 perckor az első vágányról.”

Útközben tanulgattam, írtam előző bejegyzésem, s aludtam is.

Nagyon leszívja az ember energiáját az utazás…

Nem tudom miért, de sokan mondják, h ők is elfáradnak, pedig csak ülünk…

13-kor taliztam egy ismerősömmel, s a 3.-kerben beültünk egy étterembe pizzázni.

Nagyon jó, finom pizzát ettünk.

Kommunikatív srác ez a … nevezzük Őt is „Andrénak”.

Az olyan szép név. S rájöttem, h jobb inkább áll neveket említeni, meg ahogy olvasok más blogokat, ott is ez a szokás…

Meg nem árt az óvatosság…

Jó dolog ez a blog, mert megtudtam ám 1-2 dolgot azokról, akikről írtam…

Hát….

Budapest sem egy világváros… :/

Mondhatni, h 1 nagy falu… XD

Szo.

Jókat beszélgettünk, ettünk, ittunk.

Jó társaságban repül az idő.

Oly annyira, h észre se vettük, h már 14 is elmúlt…

Nekem 16-ra menni kellet az V.kerbe, diákos munkahelyemre papírügyeket intézni.

De előtte még hozzá is fel akartunk menni.

Fel is mentünk a budai hegyoldalon található lakásába.

Nagyon szép volt.

Nagyon tetszet.

A nappaliból pedig be lehetett látni Buda és Pest egy részét.

De hát kocsival is időbe telik eljutni egyik helyről a másikra.

Sőt!

Én úgy éreztem, h tovább tart, mint tömegközlekedéssel.

A sok dugó, meg piros…. :/ -.-’

( Am marha lassan írom ezen bejegyzésem, mert közben csevegek itt. Beindult itt az élet. S szerintetek mi a téma... XD "Hülye buzik"... ;) XD :P)

Szo szép és jó volt.

Andrét is már ismertem egy ideje, s az msn-en is jól ellehetett vele beszélgetni, s nem okozott csalódást élőben sem. Rendes srác.

Sokan panaszkodnak, h milyen ocsmány a mi világunk, de csak jól megijesztettek…

Persze biztos vannak,s fogok taizni kellemetlen személyekkel is…

Majd leírom akkor azt is! ;) :D

Most csak ennyit írok, mert fáradt wok, s nincs nagy kedvem írni.

Most nem munkálkodik bennem az ihlet… :/

Inkább írjatok ti!

Milyen témát szeretnétek?

Mit írjak?

 

Csók!

(K)

Ui: KOMIZZATOK!

Üdv:

Rion ;)

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr751554486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása