Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ami jön

 2010.01.20. 17:10

( Tipikus gay music! ;) )

Ma egész nap a gép előtt ültem. Nettel fekszek, nettel kelek! XD De kom! Ma valamiért előbb ébredtem, mint szoktam (10-kor a 11 helyett), s nem volt kedvem kibújni az ágyból, így 1 órát neteztem az ágyban. Nyitottam a napom a szokásos rutinokkal. Blog, komik, statisztika, levelek, x,y, z szolgáltatón, s oldalon. Majd blogok olvasása, hol, ki, mit írt. Ezzel el is ment másfél óra, s ezek végeztével keltem.

Más.

Ráléptem a fékre. Újabb ismerősöm tudta meg rólam, h mizu. Ő a 3. olyan személy ki úgy tudja, h nem én bújtam elő neki. Ezek nem olyan jók. Nem tetszenek az ilyen féle co-k. Szo csináltam pár apró intézkedést. Sok minden megfordult a fejemben, de azok a lépéseknek már nagyon radikális, végső esetben fogom alkalmazni. Mondhatni vészfékként. Szo töröltem pár ismerősömet, pár közösségi oldalról. Hiába, h élek halok a netért, s nagyon jó dolog a net is, de a hátrányai megvannak.

Sok ismerősre, haverra tettem szert, de szerencsére ezen "tömegből" barátokra is leltem, kik jó tanácsokkal láttak el, s figyelmeztettek 1-2 dologra. Köszönet nekik ezúton is, s ha változnék, rossz irányba indulnék, vagy bármi észrevesznek számítok rájuk, szo nyugodtan meglehet mondani a véleményeket továbbra is, mert mindig elolvasok minden levelet, s átértékelem az olvasottakból eddigi cselekedeteim.

Elterveztem továbbá azt is, h hetente indítok egy filmajánló, egy vicc, és egy játékajánló rovatot. MEGJELENIK HETENTE EGYSZER! KERESSE A RION BLGON! ;)

JA! Már a google-ban felkerültem az első helyre! XD ;)

Ismét más! :)

Voltam Egerben ugye tegnap, s olyan jó volt látni a csop. társakat. Mindenki mosolygott, jó volt a hangulat ismét. Igaz erősen lehetett érezni a feszültséget is, de jó volt látni őket. Kaptam is és adtam is nagy ölelééééééést!. Annyira jó volt, h nagyon visszakellett fognom magam, h ne könnyezzek be. Nem tom miért, de olyan jó volt, h elérzékenyültem.

Timi meg Kriszti egyszer annyira aranyosak voltak. Izgulva ültünk bent a teremben, várva a tanárra, mikor egyszer csak elszóltam magam, h; "ahaaaaaa"! Erre mindketten felkapják a fejük (mert olvastak) s érdekes módon egyből arra néztek amerre az "ahaaaaa" volt. Tetszett, jót nevettem, de meg is lepődtem rajtuk, h honnan tudják egyből, h merre kell nézni?! Anyira nem volt egy nagy valami, de "fél ideáll" volt. XD 28 körüli, borostás, cuki pofa. Kicsit testes volt, de csak szolidan, szo egy kis szódával elment. Meg én is elmentem volna vele egy alkalommal "filmet nézni"... ;)

Megint más!

Akkor a vonatos fiúról még annyit, h ugye végig beszélgettünk vele a vonaton hazafelé, csak volt egy bibi! Egy másik (hetero) ismerősöm is velem volt, s így 3-asban társalogtunk. De tök izgi volt, mert egy rakat utalást küldtünk egymásnak. Majdnem hogy nyíltan beszéltünk, de úgy, h a hetero ismerősöm mégsem vágta le, nem értette, h mi a téma. Persze az utalásokkal is megint Én kezdeményeztem, de aztán Ő se maradt le mögöttem. :) A hazafelé út gyorsan véget is ért sajnos. :/

Elbúcsúzásnál, (most sajnos csak szimpla lekezelést engedhettünk meg magunknak) egyik ujjammal megsimítottam a tenyerét, mire Ő elpirult s zavarában elvigyorogta magát. Olyan kis aranyos volt. Én meg majd szét robbantam! ÁÁÁÁH! Kis híján elvitt a vonat, úgy kellett rohannom, a kijárathoz.

Aztán még aznap este beszélgettünk msn-en, s hát... ... volt téma bőven... minden témakörben... ;) Megköszönte a búcsúzásnál általam küldött egyértelmű jelet, s mondta, h Ő is szeretett volna másképp elbúcsúzni, meg mi egebeket, csak zavarta, h ott van a 3. fél... Így is tök merev voltam végig a vonaton még beszélgettünk, de az msnezésel.... Ah... Inkább hagyjuk... XD

NEM BAAAAAAJ! Szombaton már megyek Pestre! ( Hivatalosan jegybeíratásra Egerbe) ;)

Hétfőtől meg ismét meló! Jaj de jó lesz már! :) Ismét HOORAY! XD

Mára ennyit!

Csók!

Rion  ;)

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr501685796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása