Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szerda

 2010.01.07. 20:10

 

Végre van újra netem!

Jaj, de boldog vagyok! Már úgy hiányzott! 11:30-tól nem volt net kábelszakadás miatt, s csak most, 19:20-ra sikerült helyreállítani. Ennyi idő alatt már lég lejött volna a született feleségek 4. évada! :@ Napközben még elvoltam, mert tanultam lényegében egész nap. 19 tételt kell megtanulnom holnapra, s még hátravan 6 tétel, de az marad holnapra. Már végképp nem fog az agyam. Szombat, vasárnap meg majd közvéleményt tanulok.

6-kor voltam kint sétálni Hugival. Ő már sikeresen levizsgázott mindenből. Irigylem. Olyan jó neki. Nekem meg még 5(!) vizsgám van! :( Felmerült egy jó ötlet, h január végén, vagy február első hetében elmehetnénk közösen megnézni az Avatart Pesten. Kíváncsi vagyok rá, de nem tudtam sajnos neki megígérni, mert 19-én is lesz még vizsgám, s nagyon kilátástalan a jövőm. :( Erre fokozta, h ott aludhatok náluk, Budán az albiban, meg sétálhatnánk a városban. "Naaaaaaaaa! Olyan jó lenne! Légysziiiii!"

Kis aranyos volt. Csábított, de gondoltam magamban, h; Drágam! Ha felmennék Pestre, akkor is egy jó pasihoz mennék először is, mert már elvonási tüneteim vannak, s a falat tudnám kaparni, olyan éhes vagyok oda-vissza téren! ;)

Ah! Inkább váltsunk témát, mert csak kínzom magam még a gondolattól is. Pedig, tuti az kellene, mert akkor még a tanulás is jobban menne szerintem! ;) Még jó, h remegési tüneteim nincsenek! XD ;) :P

Tegnap este letöltöttem még a Milk-et is. Este megnéztem a felét, de beálmosodtam. Ma du. 2 tanulás közt kikapcsolódásként, pedig végignéztem. Nem rossz film. Meleg aktivistáról, szól, kik(k) kiharcolták anno Amerikában, a melegek jogait.

Ma nem történt velem semmi különös, mert egésznap itthon tanultam. Úgy bevagyok itthon punnyadva, mint egy befőtt. Tanulás közben elkalandoztam, s azon filóztam, h milyen lesz majd az órarendem, aztán azon, h majd hogy, s mikor fogok tudni Pestre feljárni, lesz-e meló egyáltalán, érdemes lesz felmenni? Tudok filózni dolgokon az biztos... :) :/

Eszembe jutott Edu is. Rózsa Flores Eduárdó. Hiányzik. Jó barátom volt, s sokat eszembe jut halála óta. Szinte minden nap. Elmerengek, h milyen jó volt vele lenni, s milyen különleges egy személyiség volt...  ...Olyan jó lenne, ha élne még! Annyi minden mesélni valóm lenne neki! Hiányzik a mosolya, az illata, a hangja, az pipázása, az ölelése, meg mindene! :( Jaj Edu! Kellett neked kimenni! :(

Nem is tudtunk találkozni a kimenetele előtt, mert elvoltam foglalva a sulival. Akkor költöztem vissza, meg ügyintézések minden... jaj, de bánom már! Mindig Öcsinek szólított. :) Ah...

Témaváltás inkább. :/

Hugi mondta, h elmehetnék disco-ba is. Húztam a szám. Annyira nem rajongok a discoért, bár bajom sincs vele. Nem tom mi van. Lehet, h túl bepunnyadtam.

Nem érdekel semmi, csak legyen már szeptember! Legyek Pesten az új albérletemben Dáviddal és Csabival. Ez érdekel csak.

Na más egyéb nem jut most eszembe.

Majd jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr991655069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása