Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 2010.01.04. 20:16

Jaj de hosszú ez a vizsgaidőszak baszki! :S :( ;)

ÁÁÁÁÁÁH! :S :)

Na ez az,amit leginkább imdáok egy együtt létben. Néha úgy érzem, h ennél több nem is kell! ( Nah jó! Ezt én sem hiszem el, de így lett (volna) romantikus.) XD ;) :P

De amúgy komolyan, ezt nagyon szeretem. Favoritom.

Ja! S Látjátok! Ők is idősebbek! Nem 20 évesek. Érzékiek, gyengédek.

Mai pesti fiatalok. Meg sitty, sutty dirr durr! Brrrr... (Tisztelet a kivételnek!) Azaz nekem! ;) :P

Nem baj! Minidg tanulunk! ;)

Ui.: A szemérmesebbeknek üzenem, (ha látogatják egyáltalán olyanok a blogom) h nézzék el nekem! :) Mentségemre legyen, h 20 éves vagyok, fiú, és meleg.

Kihagytam még valamit?

Szo. Ez háromszoros szorzó, ilyen "olyan" téren... ;) :P

Címkék: videó

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr121646224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2010.01.04. 22:35:17

Milyen jó, hogy az ötvenhez közelebb is tudok romantikus lenni, nem feszélyez a korom :P
(korom=éveim száma)
süti beállítások módosítása