Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Továbbtanulás

 2010.01.03. 11:20

 

Tegnap említettem, h mivel töltöttem az időmet késő délután. Egy rakat szakot kiírtam, igaz azóta kiesett már egy jó pár, a magas pontok miatt, v mert olyan helyen van a suli, vagy mert elolvastam a szakleírást és nem tetszett, illetve reál tantárgyakat is voltak benne… Igaz a fele felsőfokú (2 éves) szak, de itt vannak azok a humán szakok, mik érdekelnek, s ahol azt tanítanak, ami érdekel, s tudom magamról, h azt eltudnám végezni.

Utálom, mikor bizonytalan vagyok. Az nálam a gyengeség jele, s nem szeretem, ha gyenge vagyok. Azt szeretem, ha magabiztos, határozott, szilárd vagyok. Tegnap sokat tanultam, s meglepő módon elég jó bírtam. Kezdek ráhangolódni. Kivégeztem azt, amiből hétfőn írok majd, s elkezdek tanulni iko-ra. Ma 17-kor indulok vissza Egerbe. Marhára nincs semmi kedvem visszamenni. Egyre jobban utálok ott lenni. Leginkább az vonatos részét utálom. Azon belül is a Kál-Kápolna, Füzesabony részt, mert az egy vörös övezet. Meg talizni a hülye, homofób lakótársakkal. Ők igazi hetero állatok. Tavaly még nem volt velük gond, mert akkor más volt a negyedik lakótársunk és őt szerettem nagyon, (meg helyes is volt) erre pont Ő ment el, s jött egy másik elsős, s inenntől szar lett minden. Mind1. Ezt a fél évet majd csak kibírom valahogy… :S

Am este leszakadt a hó s van vagy 5 centis. Remélem késni fognak majd ez miatt a vonatok, pont mikor mennék vissza Egerbe. Ma reggel beszélgettem anyummal. Felemeltem a szavam, h este mindig benyit, h aludjak már! Én meg ma reggel, megkérdeztem tőle, h mi baja van, h ne fekszek már éjfélkor?! Mi ez az óvodás rendszer?!  Még jó, h bulizni bulizhatok éjfél után! Erre visszaszól, h;

- Bárcsak buliznál! - Gondolt itt ezalatt, csajozásra.

- Tudod nagyon jól, h szoktam bulizni, akkor most mi bajod van?!

- Tavaly még beszéltél lányokról, most meg már semmi!

- Idén is meséltem Timiről és Krisztiről is nem?

- … Akkor miért nem szeded fel Őket?

Erre hangosan felnevettem. Nagyon tetszett. Milyen aranyos, butus anyum van. :)

- Anya, kikről tavaly beszéltem csajok, azok is osztálytársak voltak, s nagyon jóba voltam velük, olyan viszonyban, mint most Timivel és Krisztivel.

- Katival a vonaton is milyen jól eltudtál beszélgetni. – gondolt itt arra, mikor együtt vettünk csizmát és cipőt, s jöttünk haza a vonaton, Katihoz ültem, volt osztálytársamhoz.

- Anya! Katival is jóba vagyok! Lehet vele is jókat hülyülni. Szeretem a mentalitását.

- Akkor?

Erre megint kinevettem!

- Tudod nagyon jó, h mi a helyzet nem? Akkor?

- Erre elkezdett picsogni.

Erre eszembe jutott egy nagyon jó idézet, mit egy homoszexuális nyilatkozott:

“Ez a homofóbia, mert ez valahol a világ összes bajainak egyike… Az emberi ostobaság, ami ellen nagyon nehéz küzdeni, ez a fajta gyűlölködés, kirekesztés hozza a világ összes bajait, ugyan ez vezet háborúkhoz, vagy katasztrófákhoz … Homofób, aki úgy indokolatlanul utasítja el a melegséget, hogy igazából nem tud róla, mert aki nem akar meleg lenni, aki nem szereti, de nagyon jól tudja, hogy mi is az, az legfeljebb nem meleg, de nem gyűlöli, nem pusztítja, nem semmisíti meg. Szóval tudatlan a homofób, mert a tudatlanság az mindig elpusztítja azt, amit nem ismer.”

 

Nekem nagyon tetszett ez a kijelentés és szerintem teljesen igaza van. De, ha ezt elmondanám anyumnak, nem ismerne magára. Nem gondolkodna el, h most tényleg miért is utálom Én a melegeket? Nem gondolkodik el, h Én ugyan úgy a fia vagyok, akit eddig is szeretett, kit dicsértek, s attól még, h a fiúk iránt vonzódom, az nem azt jelenti, h egy senki vagyok. Meg szegény azt hiszi, h amiért meleg vagyok, lányokkal már egyáltaln nem érintkezek... Holott lényegében csak lánybarátiam vannak! XD

Tegnap este néztem a laptopomon a született feleségeket. Elkezdtem az elejétől a vizsgaidőszak alatt, most tartok a második évad 12. részénél. Olyan helyes fiatal doki van benne, ki Susannal flörtöl. Jaj mondom! Annyira helyes! Aki látta és emlékszik rá, az tudja miről beszélek. Helyesebben kiről! ;) Aki meg nem, az nézzen utánna, ha kíváncsi. ;)

Nagyon szeretem a született feleségeket. Megnyugtat. Kikapcsol. Akiknél feljött a szüli. feli téma, (meleg társaimra gondolok) mindegyik szerette, s pozitívan nyilatkozott a sorozatról. :)

Na! Mára ennyi! Tanulok, aztán 16 után elkezdek készülődni, s megyek (sajnos) vissza Egerbe. Napközbe még lehet feldobok 1-2 valamit…

Holnap 10-től szorítsatok pls, mert vizsgázom! :) :S

Majd jelentkezem.

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr241640542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2010.01.03. 12:20:41

Nah mindenkinek Boldog Új Évet először is itt:)
Mosolyogtam mikor olvastam ezt a bejegyzést, főleg a lányos résznél, nem semmi, tényleg vannak ilyen emberek. Nekem a legjobb fiú barátom, aki megtudta rólam állandóan kérdezi, de biztos nem szeretnék becsajozni? Mondom ez nem megy így... de sosem fogja fel...
A született feleségek meg egyszerűen tökéletes, több jó pasival is:) És az a doki is hát eszméletlen jó volt, de nekem az új meleg párból az egyik (nem tudom a nevét) az alacsonyabb is bejön:)
süti beállítások módosítása