Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Búcsú a vonatos sráctól

 2009.12.25. 10:33

 

Tegnapelőtt éjszaka írtam neki sms-t. Nem bírtam már tovább. megkérdeztem, h miért hátrált vissza, fogunk e találkozni még vagy most mi van?

 Tegnap délelőtt, mikor felkeltem, a válasz sms-e fogadott. Őszinte volt. Az ilyeneket megérzem. Tudhatjátok. Megéri azt az ember, h mikor mond valaki igazat s mikor nem. Legalább is, általában. :) Írta, h sajnálja, h csalódást okoztam neki, pedig Én olyan… bal, bal bla, 1 sor udvarlós szöveg…. de nem lenne fer ez sem velem ,sem a párjával szemben. Annyira önző meg nem akar lenni, h így átver mindkettőnket.

 

Örültem, h ezt írta. Örültem, mert egyrészt reális, értelmes, őszinte választ adott, másrészt pedig helyesen döntött. Lezárult ez az ügy is.

Tegnap ugye karácsony volt, s küldtem neki is egy sms-t, s meglepő módon egyből válaszolt is 1 perc után, s szép versikét küldött. Jó érzés volt, mert harag nélkül zártuk le ezt az egészet.

Igen! Ennek így kellett történnie. Így volt szép… :)

Azért kicsit hiányozni fog, a szép borostás arca, szép szemei, barna haja...Hmmmmm.... Ideáll volt Ő is. :)

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr161621972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása