Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Volt a suliban, a terem előtt 3 jó srác tegnap, mikor vártunk, h bemehessük vizsgázni! Csoporttársamtól megtudtam, h tesisek. Valamiért nem lepődtem meg, mert a jó srácok nagy része tesis. ;)

Szo az egyik srácot ismerem látásra, s facebook-on is megjelöltem, s vissza is igazolt, s elég gyakran nézett feltűnően. Erre Kriszti is felfigyelt. Aztán egyszer megindultam felé, s ahogy közelítettem végig nézett, s mikor elmentem mellette, akkor ráköszöntem, de Ő nem köszönt vissza.

Reakció?

Lilye Allen: Fuck you! ;) XD

Nagyon szeretem ezt a számot, sokat dúdolom, s többször is szoktam énekelni. XD Sexy beach vagyok olykor… :D Aztán mikor már az ajtó előtt toporogtunk készülvén a bemenetelre, akkor is sokszor nézett. Arról nem is beszélve, h mikor behatoltunk a terembe  és az IKO csoportunk a terem bal felén foglalt helyet, addig a tesisek jobb oldalt, s ahányszor odanéztem, folyton nézett! Örültem is neki, meg nem is. Azt, h miért örültem, gondolom nem kell leírnom, viszont azért nem örültem mert… olyan furi volt. Kicsit paráztam is! Nála nem volt azaz érzésem, h Ő is meleg lenne. Igaz Én még viszonylag új vagyok, s nem olyan jók még a megérzéseim, s a heterós kinézetű, viselkedésű pasiknál, pedig hatástalan vagyok oly annyira, h van, mikor akkor sem tudom elhinni róla, mikor mondják, h az! :S :/

 

Meg ahogy nézett is! Egyszer sem mosolygott rám, még Én folyton mosolyogtam. Igaz Én alapból mosolygós srác vagyok, akkor meg főleg az voltam, h ott volt velem Kriszti. Szo kicsit szomorú vagyok ilyenkor, h még új wok, s nem veszem azokat a jeleket a heterós megjelenésű pasiktól, amik arra utalnának, h Ők tényleg azok! Persze, h nem veszem, hiszen azt sem tudom, mik azok a jelek! Mert a kevésbé heterós megjelenésű srácoknál simán vágom. Kéz, csukló mozdulat, testbeszéd, mimika, vokalitás stb…

( Ez is rész ez üzenetemnek, szo play pls. ;) )

 

 

De a full heterós melegeknél honnan tudjam ezt?! Nekem is van nem egy olyan meleg ismerősöm, ki még ráadásul tudatosan el is nyomja magában mindenféle gay megnyilvánulást.  Pedig lemerném fogadni, h sokkal többen vagyunk, s nagyon sokan vannak, kik így viselkednek és inkább érzelmileg nyomorban él egy lánnyal, minthogy felvállalja magának másságát.

Ez dühít is egy kicsit!

Megint Petőfi Sándor egyik verse jutott eszembe, mit oly sokszor idézek.

„Ha férfi vagy, légy férfi, s ne hitvány gyönge báb, mit kény és kedv szerint lök a sors idébb odább.”

Hogy a fenébe tudnak így élni?!

Igen is tenni kell mindenkinek azért, h elfogadjanak! Sokan csak legyintenek, h mizu itthon! Hát persze! Könnyebb birka módjára fejet hajtani, s háttérbe vonulni! Na meg  ez a hülye heterós szöveg! „ Nem lenne velük semmi bajom, csak maradnának háttérben!”

 

MINEK????!!!

MIÉRT?!

Mi is ugyan úgy részei vagyunk a társadalomnak! Minek maradt volna André is meg a többi sok meleg a héttérben, mikor tehetséges?! Azért mert meleg?! Falat kaparom! S te mi a f.szé vagy akkor ennyire visszamaradott?!

Ah! Felhúztam egy kicsit magam!  Mind1! Azt javaslom azoknak, kik hasonló szituban vannak, h nem mernek lépni, nem mernek saját maguknak előbújni, h csak egy lépést tegyenek előre! Egyszer legyenek egy fiúval, v egyszer bújjanak elő bizalmas barátjuknak, s megkapják azt a csodálatos, jó érzést, amit nem igazán lehet leírni! Persze megértem Én azokat is, kik nem mernek lépni. Több éven keresztül így voltam Én is, hisz csak most a nyáron, 20 évesen jutottam el oda, h „lépjek”! (Sajnos csak most!) :/

Persze elvoltam addig Én is, de mindig volt hiányérzetem, mindig éreztem, h valami nem jó, s leginkább akkor tört rám ez az érzés, mikor megláttam egy jó srácot… Szar volt a csajokkal, csak nyűgnek éreztem Őket. S Én is miért voltam velük? Mert hát „ez a természetes!” Istenem! Mekkora egy hülye voltam! Elpazaroltam az életemből legalább 2-3-4 évet! Kidobtam az ablakon ennyi értékes időt, még végre rátaláltam Önmagamra! Igen! Érzem, h végre Én, Én vagyok! Boldog, vidám, felszabadult, és élvezem ezen életem szó szerint!

Persze néha magányosak, szomorúak vagyunk. Nehogy azt gondoljátok, h a heteróknál nincs így! Nekünk talán annyival jobb, h mi JOBBAN tudunk érezni, élni, érzelmesebbek vagyunk, s nem olyan unalmas egyhangú az életünk. Lehet, nem hiába lett a szivárvány a mi szimbólumunk?... ;)

Én nem szerettem volna meleg lenni, de már nemegyszer mondtam köszönetet a fentieknek, h meleg vagyok, s mikor megköszönöm, mindig kérem azt is, h következő életemben is melegnek szülessek.

 Jó másnak lenni!

Szo!

Légy aki vagy!

Csók!

Rion ;)

(K)

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr961618535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása