Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

Viszonylag jó volt leszámítva az olykor rám törő kellemetlen egyedüllét gondolatát.

Sokat nevettem tegnap is, bár ez inkább stressz levezetés volt.

Természetesen kinek köszönhetem a sok nevetést? Krisztinek és Timinek. Ezúton is puszilom őket. ;)

A vizsga elég jól sikerült úgy érzem. Konkrétan lazán kipuskáztuk az egész csoporttal. :D

A mi csoportunk nagyon jó és összetartók. Kb 13-an vagyunk és családias a légkör. Persze vannak olykor nálunk is összezörrenések. Mint 1 családban. XD

Nem a mi tanárunk volt bent, hanem egy helyettes kis titkár csajszi, ő meg tett rá, h hogy puskázunk.. Voltak, akik a könyvből puskáztak a pad alatt, kik így, kik úgy… Én szolidan csak a telefonomról néztem ki a 8 feladatból 6-ot a maradékot, pedig a kedves csoporttársaim súgták le.

Ügyeltem arra is, h ne legyen perfekt, szo ne legyen gyanús a tanárnak, h mindent tudok szó szerint, ahogy a könyvben levolt írva. De a többiek is érezték, mert voltak, kik jobban összedolgoztak és ugyan azt írták, s ha rossz, akkor ugyan azt a rosszat írják le, s ha buknak, akkor együtt buknak.

A köv. vizsga január 4.-én lesz. S kinél? Hát persze, h a Dear tanáromnál!

Azt mondta nekünk a múlthéten, h hétfőre kijavítja a csütörtöki reklámkommunikáció dogánkat, meg a sajtómonitoringot is, de még egyiknek sem tett eleget, pedig már szerda van… Az a másik gáz, h intézményi kommunikáció tárgyból, (továbbiakban egyszerűen csak IKO) nincsenek még meg a tételek. Kb 18 tétel van, s nekünk kellett volna kidolgozni, de egyik kommunikáció szakos csaj odaadta nekünk, amiért a csajok segítettek neki, mert a mi tanárunk óráján írta meg egyik dogáját, a csajok meg súgtak nekik, még mi prezentáltunk. Szo megkaptuk a csajtól a tételeket, kb 200 oldal kidolgozva! Tegnap lefénymásoltuk, s szétszórták a csop. társak egymás közt, h ki mit szkennel, s küldi el a közös email címünkre.

Szeretem nagyon a csoporttársaim. Persze vannak sajnos kibeszélések, de így teljes az életünk! :D Pl miközben várakoztunk a terem előtt, h bemehessünk, odajött egyik csop. társam, s megkérdezte, h miért lett a Facebook-on a nevem Rion?

-          Ez a „művész” neved, vagy mi? – kérdezte.

Erre én felkacagtam. :)

-          Mondhatjuk úgy is.

-          De most komolyan kérdezem!

-          … Hát… Sokan ezen a néven ismernek…

-          Ááá!... Azt hittem, már nevet változtattál valójában is.

Megint csak felnevettem s azt válaszoltam:

-          Még nem tartunk ott, h kitagadjanak… XD De miért kérded?

-          Pusztán csak érdeklődök. Mondta sunyin mosolyogva. :)

-          Okéééééééééééé! XD

Am elég lenne neki csak annyit beírni a google-ba, h; Rion s meg is vagyok… , szo Ő már tudja szerintem. Legalább is nála tuti erős a gyanú. Meg még 1-2 emberkénél. JAJ! Még csak most jut eszembe, h mikor vizsga után lementünk fénymásolni, utána puszival elköszöntünk egymástól, s ott volt egy fiú csoporttársam is, s mondtam neki, h te nem kapsz. Erre csop.társam beszólt, h; „Jaj Gergő, de válogatós vagy!” – vagy valami ilyesmit. Erre én egy kicsit zavarba jöttem, s már nem is tudom mit makogtam az orrom alatt… De bánom már, h nem mondtam oda, h a kecskeszakállú, hosszú hajú csávók nálam soha nem voltak, s nem is lesznek nyerők. Igaz nincs hosszú kecskeszakálla, de egy jó nagy pamacs van neki az állán. :S

Brrrrrr…. Fuj! :S

Mind1! Utólag mindig könnyebb okosnak lenni. :)

Jaj! Most jut eszembe, h a lányaimtól kaptam Én is karácsonyi ajándékot! :D Örültem nekik. Olyan aranyosak. Meg olyan szerencsétlenek! Tipikus olyan csajok, mint a szüli feliben Susan! ( Ha jól tudom Ő az a szerencsétlenkedő csajszi, kinek egy lánya van.:)) (Rossz a névmemóriám…) ;)

Szo vettek nekem Boci csokis bonbont és egy nagyon jó, kávé illatú teamécses csomagot. Tudják, h szeretem a romantikát és a gyertyákat, s egyszer mikor elhívtam őket az albiba pizzázni, akkor is gyertyákat gyújtottam meg, s úgy kajáltunk.  Kávésat meg gondolom azért vettek, mert tudják, h az is szeretem. (Vagy azért, h be ne aludjak szex közben! XD) Mondták még azt is, h szex kockát akartak venni nekem, amin különböző pózok vannak, s dobni kell vele. Ez nagyon tetszett, jól fel is nyerítettem! :D S közben mondta is Kriszti, (miközben szimulálta is) h; „De hát nem vettünk neked, mert csak odatartod a buládat, oszt jó van! (s rázott hármat, négyet fel, s le a buláján, imitálva a helyzetet. De úgy, h megfordult, s felém rázogatta!) XD. Mondanom se kell, h a csoporttársak előtt…

Rion Úr erre megint zavarba jött egy kicsit, s szokásához híven, mondhatni reflexszerűen nevetéssel leplezte. Nem elég, h a csoporttársak előtt imitálta, de még, h PONT felém imitálta… :S :) Persze megfordult a fejemben, h ha még az a szép srác csinálta volna ezt, (akiről köv. bejegyzésben írok) akkor még bele is mentem volna komolyan mondom a játékba, s adtam volna még alá a lovat… .)

Szo jöjjön, akkor a köv. bejegyzés a srácról…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr811617957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása