Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Jó volt ez a nap. Csak egetlen egy rossz érzés merült fel bennem egy párszor a mai nap.

Reggelről elsírtam magam a konyhán. Szerencsére nem volt lent senki. Megcsináltam a kávém, leültem az asztalhoz, s elkezdtem kortyolgatni, s akkor hirtelen feltört belőlem a sírás.

Úgy látom tegnap este óta bennem maradt ez a szomorú egyedüllét nyomott hangulata.

Vagy lehet, h depis is lennék? Nem hiszem. Tök sokat nevetek, s általában semmi baj a hangulatommal, csak néha tör rám ez a nyomott érzés.

Kezdődött ugye tegnap azzal, h nem voltam senkivel már 1 hete, s tudom nagyon jól, h lesz ez még több is. :/ Aztán az, h egyedül vagyok. Hiába van, sok ismerős, haver, barát, msn-en is mindig írnak, de mégis magányosnak érzem magam!

Társat szeretnék! Igen! Barátot!

Azzal kezdődött tegnap is ez az egész, h az elmúlt 4 napban- nem tudom pontosan mikor - kaptam 2 felkérést, h feküdjek le vele, s fizet érte, s volt még egy filmezésre való felkérés.

Rámtört azaz érzés, h hímringyó vagyok. Velem mindenki csak szexelni akar. Pedig marhára nem vagyok az! Sőt! Pont, h válogatós vagyok! Tegnap kaptam egy nagyon furcsa kérdést egyik ismerősömtől. Új még a drága ebben a világban, s azt kérdezte meg tőlem, h voltam-e már érzelmi vonzalom nélkül sráccal? Nagyon meglepődtem ezen a kérdésén, először nem is értettem. Alapból az volt, furcsa, h miért lennék én olyannal, aki iránt nem érzek semmi vonzalmat?! Mind1. A válaszom természetesen nem volt. Mindenkiben megfogott valami, akikkel eddig voltam. Vagy testileg, vagy lelkileg, vagy mindkettő, de minden egyes szexnél ott volt az a bizsergetős, kellemes érzés.

Jó dolgok ezek, de az alkalmik után vagy csak éhesebb leszek v pedig visszavonulok. Most a visszavonulásnál maradtam.

Jó nézegetni, stírölni a pasikat, de rossz az, h egyedül vagyok. Amikor Jé-vel voltam, akkor is megnézetem a fiúkat, de nyugodt voltam. Szo nem indultam be, s nem az volt, h na most megszerzem ezt a srácot, mint amikor egyedülálló vagyok.

Megnéztem, s kész ennyi.

Jó érzés volt azt mondani magamnak, h jó srác, de nekem van valakim, kivel együtt vagyok, szeretem, jó vele lenni, s van egy biztos pont az életemben.

Örömmel töltött ez el. Örömmel töltött el az a tudat, h tudod, mikor fogtok találkozni legközelebb, s hogy vártuk azt a pillanatot, tudtam, h mit fogunk csinálni, hová megyünk, mi lesz a közös programunk. Ha meg nem tudtam, mit fogunk csinálni, azt se érdekelt, már annak is örültem, s az volt a fontos, h EGYÜTT leszünk. Ő és Én. Jó az, ha van kire gondolnod, van kihez bújnod, kivel megoszthatjuk egymás közt örömünk, bánatunk. Van kit meglepned, kinek ajándékot venned, este szép szerelmes sms-t küldened. Van kire támaszkodnod, kinek segítened, van kit megvigasztalnod, felvidítanod, ha szomorú…

Hiányzik ez!

Hiányzik a szerelem!

Hisz olyan jó szerelmesnek lenni!

Tudom, nálunk nem tarthat soká, nem tarthat örökké, de amikor van az nagyon jó dolog. Hiába mondják, h utána csak a baj lesz belőle, rossz a szétmenés. Igen! Rossz. De nem csak ezt kell nézni, egy darabig rossz. Ki menyi idő után tudja feldolgozni ezt az egészet, s túllépni a szakításon, az együtt töltött időkön, de akkor is örömmel gondol vissza az együtt eltöltött időre…

Vannak, akikkel tök jól indul az msn-en beszélgetés és egyszer csak megszakad egyik napról a másikra. S egyikünk se tudja miért, ha pár hónap után egymásra írunk, h miért szakadtunk meg?! Lehet, h a fentiek akarják így. Ők tudják kivel kell találkozunk, s kivel milyen mértékben, milyen mélységben kell megismerkednünk..

Lehet, h valakik azt mondják, h ; „Na! Milyen érzelgős a kis buzija!”

Igen! Érzelgős kis buzi vagyok! És akkor? Mi van? Nem lehet? Hát Istenem! Én ilyen vagyok! Szeretem az „érzelgést”, az érzelmeket, a romantikát, az odafigyelést, a törődést és én marhára nem az a buzi fajta vagyok, akik érzelmek nélkül kefél mindenkivel válogatás nélkül! Az meg is érdemli, ha elkapja az AIDS-et!

Számomra ugyan olyan fontosak az egy sorral fentebb felsoroltak, mint maga a szex. SŐT! Ha ezek hiányoznak, akkor már nem is olyan jó a szex! Sajnos volt már erre példa, s ezért se szeretem a gruppen-t. Fiatal vagyok. Kipróbáltam. Tapasztalok. Ezáltal is kezdem egyre jobban megismerni magam. Úgy érzem, most jutottam el oda, h ki kitapasztaltam jó pár dolgot, s így már tudom, mi az, ami kell nekem.

Egy időben azt hittem, h a 26 felettiek jönnek csak be.

Most már tudom, h ez nem így van, vagy legalábbis, nem a kortól függ, nem a korhatár számít.

Jé-is 36 elmúlt…

Jó, bár Ő 5-8 évet simán letagadhat, s tesz is érte, h jól nézzen ki!

Meg persze én korosztályom beliekkel is ismerkedtem, ismerkedek, de… de…  bennük nincs, legalább is eddig még nem találtam, nem éreztem azt, amit egy idősebben igen!

S azaz igazság, h nem is tudom leírni, megfogalmazni, h mi „AZ”?!

Lehet, h ez az „az” egy olyan valami, ami a korral jár?

Egy olyan valami, amivel egy bizonyos korosztály rendelkezik?

Sokkal jobban érzem olykor magam egy idősebb pasi társaságában, mint egy saját korosztályom belivel. De az idősebbet se értsétek félre! Nem úgy értem itt az idősebbet, aki 40-50-60 körüli, aki apám, v papám lehetne, hanem úgy idősebb, h tőlem. Ez lehet 21-22-23 vagy akár - lásd - 36 éves is…

Tudom már azt is, h nálam többlet pontokkal indulnak a nálamnál idősebbek.

S még többel, ha inkább közelebb van a 30-hoz, mint a 20-hoz, ha borostás, s sötétebb hajzatú, legyen az barna v fekete, de ez nem kritérium.

Ha jól tudom ilyesmit írtam ki a kék iwiwen is, s voltak akik ezt félreértették, bár elég egyértelműen leírtam ott is, h mizu. Félreértették, h a saját korosztályommal nem ismerkedem.

Ez nem így van. S misem bizonyítja jobban, h msn-en is a többségük az én korosztályom.

Valószínűleg azért, mert akik kezdeményeztek nálam, szinte 90%-a az én korosztályom.

Lehet, h pont annak a korosztálynak nem jövök be, akikre jobban bukok?

Nem tudom. Lehet... Bár akkor Jé-vel se jöttem volna össze...

Érdekes eredmény jön ki nálam, ha azt hasonlítom össze, h míg kevés idősebb kezdeményezet nálam, s abból a kevésből sokkal gyorsabban és egyszerűbben tudtam szelektálni, mint a sok fiatalból.

Még a kevés, idősebb jelentkezők közül – legyenek most 25 felettiek –  egyszerűbben, s jól megtaláltam, választottam ki a (volt) párom, addig a sok fiatal közt egyet sem találtam (aki érett lett volna komolyra)!…

Viszont a fiatalok közt találtam magamnak barátokat is, igaz ez elmondható az tapasztaltabb korosztályra is.

Huh!  Most tökre megnyugodtam. Rendesen jól érzem magam, h ezeket kiírtam magamból. :)

Most am 16:30-van s vonaton ülök, úton hazafelé.

Köv cikkemben a mai napomról mesélek.

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr591616327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2009.12.22. 21:13:57

Nyugi van, fiatal vagy, előtted az élet, stb.
Üdvözöllek mint "korelnök" - nem Nálad, csak az általam olvasott blogok írói közt asszem én viszem a pálmát :)

Fredericooo 2009.12.22. 21:49:32

Hmmmm amolyan deja vu érzéseket keltett bennem az írásod. Bár a végét jól ismertem, hogy mely pasikat részesíted előnyben. Bár én még fiatalabb vagyok mint te (18), de én tényleg nem nézek korosztályt. Nálam minden legbelül dől el. Külső megfog, belső megtart, csak tényleg tartsa is meg az illetőt:)
A szerelem, imádom. Bár jelenleg számomra bimbózik a szerelem, levettem képeim, nem keresek senkit, de mégis mindig megtalálnak valahogy. Ekkor elgondolkodom és rájövök, annál az egynél nincs fontosabb, mint aki szeret mindig. Legyen szomorú, fáradt, mindig odajön megölel, érzéseit érzed és tudod nem vagy egyedül, van kiért edzeni, szépnek lenni, felkelni.:)

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2009.12.23. 08:57:07

Korelnök deFallával egyet értek, majd eljön az a bizonyos, várva várt ...
Csak türelem! Egyébként érthető, hogy hiányzik a szerelem, mert az jó!c Akkor lenne igazán nagy baj, ha nem hiányozna. Nem vagy "érzelgős kis buzi", ezek a gondolatok mindenkiben megfogalmazódnak, aki egyedül van, csak legfeljebb nem írja le. Van aki el sem jut addig, hogy megfogalmazza, mi baja, mit szeretne. Te megtetted és ez az első lépés, csak így tovább, lépésről lépésre!
Korosztályokkal kapcsolatban ... én úgy tartottam, hogy a fiatalabbak vonzanának, ehhez képest a pasim egy évvel idősebb, mint én ... sosem tudhatod, kiben találod meg azt a pluszt, ami elvarázsol és "rabul ejt"!

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.23. 12:21:59

Köszönöm a kommenteket!
Jól estek! :)
(K)
süti beállítások módosítása