Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

Hy everybody!

Újra itt! :)

Végre már elkezdtem átnézni a telefonomba a puskát. Egyik csoporttársam, ki csütörtökön vizsgázott elküldte a csoport közös email címére a kérdéseket.

Persze nem szabad arra támaszkodnom, mert nem hiszem, h nekünk is ugyan azok a kérdések lesznek. Szo 8 kérdés volt nekik. Mindegyik kérdésre megvolt a válasz a telefonomban. Még egy régebbről ismert sráctól kértem el anno.

Nem gondoltam volna akkor, h mekkora hasznát fogom majd venni neki. :) 4 db TXT-s puskáról van szó. Jó hosszúak. :S De az a lényeg, h van. XD

Ezt a marketinget azért nem akarom megtanulni, mert nem hiszem, h én fogok ilyenekkel foglalkozni, bár kitudja... Vakon írok, s nagyon jó vagyok ma.

Folyamatosan írok és egyre ritkábban tévesztem el a billentyűket. Kezdem kiismerni a billentyűm jobb felét is, mert az ékezetes betűket gyakran eltévesztem. Tök jó lesz majd, ha vakon is olyan gyorsan fogok tudni gépelni, mint amikor csak a billentyűket nézem.

Töltöm le a szüli feliket, mivel most, hogy vizsgaidőszak van így van időm filmnézésre.

Kaptam egy tanácsot, h összetettebben írjak, mert úgy blogolok, mintha msn-en írnék, szo darabosan. Kicsit nehéz lesz megszokni, h így írjak, mert nagyon rá álltam már  a darabos írásra, de menni fog az átállás rem. :)

Tudom, sok helyesírási hibám is van, de sajnos nem fogtak meg rendesen a suliban, mert ha jobban odafigyeltek volna ránk, akkor megtanultam volna helyesen írni. Igaz a nyelvtant soha sem szerettem, hol kettes, hol hármas voltam belőle... :/ Sajnálom, h így van, de ez az igazság...

Én a törit, a tesit, s a föcit szerettem.

A többit nem. Még az irodalom elment, mert abból általában négyes voltam.

Matek és a nyelvtan, hol hármas, hol kettes.

Nem szégyellem. Mit szégyelljek rajta?!

Ha egyszer nem szerettem, nem érdekelt, akkor nálam természetes, h nem is foglalkozok vele és szar vagyok belőle. Középiskolában csupa felesleges tárgyat tanulunk. Gondolok én itt a matekra. Olyan mélységben tanultunk, csupa felesleges dolgot! Tudtam, h tök felesleges tanulnom, mert úgyse fogok ilyenekkel foglalkozni!

Kommunikátor szakra is azért jöttem, mert itt nincs matek. Itt pl többségében olyanokat tanulunk, amik érdekelnek.

PL.: Kommunikáció, testbeszéd, metakommunikáció, interperszonláis kommunikáció, protokoll, etikett, illemtan, retorika beszédtechnika, média, vezetési ismertek stb...

Csupa érdekes tárgy van. Ezek mennek is, 4-es, 5-ös voltam, vagyok belőlük (ezért is kaptam öszötndíjat), de pl marketing nem érdekel, meg a médiatöri sem, mert ezek nem hasznosak a számomra. Persze jó, ha tudja az ember, de én most így gondolom... 

Nem bántam (még) meg, h ide jöttem. Bár a Dear tanáromnak köszönhetően, párszor felböffent bennem, - Krisztivel és Timivel egyetemben - h lehet mégse kellett volna ide jönni. Mert oks, jó, h jó, h főiskolán tanulunk, főiskolások közt, fősulis tanárokkal, de ugyan annyit követelnek tőlünk is, mint a kommosoktól!...

Tessék! Úgy ültem le, ide, h nem tudtam miről fogok írni, s mégis megint mennyit írtam! Szeretek nagyon írni! (Csak tudnék is helyesen írni mi?!) XD :S :/

Na! Lépek.

Még jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr391612893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása