Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tanulok! :O

 2009.12.20. 18:22

Tanulom a vakírást, s viszonylag jól megy így elsőre, bár az ékezetes betűkkel nagy bajban vagyok.

Ezt az egy mondatot kb fél perc alatt írtam le.

Kezdetnek nem rossz.

Most is vakon írok, s azt tapasztalom, h a billentyűzet bal felét elég jól ismerem.

Hu! Hát kell hozzá egy kis türelem az biztos!

 

 

Közbe beszúrtam egy kis videót is, mert nagyon tetszik, és jót derültem rajta. :)

Wow!

Ezt a mondatot kb 10 másodperc alatt gépeltem le vakon! :)

Jupppíííí!

Szo!

Már lehigadtam.

Jót tett a fekvő és a felülés.

Tükör előtt tök jó csinálni, főleg a fekvőt, mert a hasam valamiért jobban és gyorsabban formálódik, szebb, mint a vállam.

Fekvőpadot is jólenne beszerezni.

Annyi minden kellene! :D

De ki nincs így?

Am, ha vakon írok, akkor kitudom szűrni, a gépelési hibákat, bár jóval lassaban is írok, így! :S

Időkell mindenhez.

Am rossz, h nincs barátom. Mármint párom.

Idén lehet, h fel se megyek már Pestre.

Lejárt a bérletem.

Majd januárban veszek.

Legalább ennyit is spórolok.

Bárcsak összejönne egy fotózás!

Legalább a portfólió árát keresném meg!

ÁÁÁÁÁ!

Anyum hozott be nekem forralt bort! :D

Rem ma is lesz egy kis bódító hatása, mint tegnap. :)

Na!

Megyek, mert egyre többen írnak már rám msn-en.

Lehet még jelentkezem.

Csók!

Rion

(K)

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr11611385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása