Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezek a pasik!... ;)

 2009.12.17. 18:42

 

 

Hát a héten újjabb pasi bukkant fel Főiskola - azon belül is a B épületterültének- látóhatárán belül! :D

Először a megérzés jött, aztán a látvány! XD

Huh.

Hol is kezdjem?

Elég felevenítenem magamban a srácot, s már el is akad a szavam...

Szo! :)

Ööööööömmmmmmmmmmmmmmmm....

Hát igen.

Mikor először megláttam, egyedül, magamban voltam, s akkor is ilyen hangot adattam ki, majd gyorsan megköszörültem a torkom, h a körülöttem lévőknek ne tűnjön fel, h mi van.

Mentem pont a suliba, Ő meg jött szembe...

Pffff.....

Jó, izmos csávó lehet.

Szo vállas.

Karcsú dereka.

Szép hosszú lábai...

Szép.

Áramvonalas. :)

Sima, feszes arcbőr.

Sötét - szerintem - barna szemek és fekete, v sötétbarna haj, röviden, elől felzselézve.

Olyan tipikus modell arc.

Divatos, jó megjelenés.

Ha jól láttam, elegáns, csizmája van, feszes farmer (nem tapadós, csőgatya!), s szintén feszes, mondhatni karcsúsított fekete rövid szövetkabát, gallérjánál felhajtva.

Szép feszes arcbőr, gyönyörű ajkak, szép szemek....

Ahhhhhhhhhh...

Akárhányszor láttam a fehér iPhone-ja a kezében volt. :)

A héten szinte minden nap láttam (szerencsére), s mindig találkozott, összeakadt a szemünk...

Az utolsó 2 napban feltűnően megbámultam, - már nem mintha, másokat nem bámulnék meg - hátha valami reakció, de semmi rezzenés.

Emlékszem, szerda este ültünk Krisztivel a B épületben a kanapén, s akkor is jött be, s végignéztem.

Megböktem, s mondtam Krisztinek, h;

- "Ahaaaaaaaaaaa" - s intettem a szépfiú irányába a fejemmel.

Erre Kriszti vigyorogva visszaválaszolt, h ;

- "Ahaaaaaaaaaa", s hangosan felnevettünk...

Bejön neki is...XD

Imádom, h a csajokkal megtudom osztani, ezt az énem is.

Annyira jó érzés!

Velük igazán Önmagam lehetek... :)

Sajnos nincsen közös óránk a sráccal, s egy darabig nem is fogom látni a vizsgaidőszak miatt... :/

WHAT A PITYYYYYYY! XD

Addigra kiagyalom, h hogyan, kitől tudakolózzak a srácról...

Báááár.....

Ha van iPhonja, akkor a facebook-on is fent lehet...

NA!

Megejtek egy gyors keresést... :)

Bár jó lenne egy név infó valakitől... :/

Egri főiskolásoooooooooook!

Merre vagytooooooooook? ;)

...

 

:)

 

 

 

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr121605044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.17. 23:03:22

Még lehet vele közös órád, csak nem a suliban.. :D
És mond csak, nem akarsz "véletlenül" Te is egy pont olyan iPhone-t? Vagy nem vesztettél el egy pont olyat? ;D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.18. 11:08:57

@Xián:

Látod milyen hülye vagyok! :D
Elkezdtem a srác után érdeklődni ismerőseim közt, s kérdezték, h miért, hát hirtelen erre fogtam én is, h iPhone.
De az már nem fordult meg a fejemben, h ezen ügyben Őt is felkeressem... XD

Kicsit még barátkozok a gondolattal, aztán, ha más, jobb ötletem nem lesz, akkor marad ez... ;)
Köszi!
(K)
süti beállítások módosítása