Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csütörtöki napom. :/

 2009.12.17. 17:54

15:34 van. Csütörtök.

Ülök a vonaton, s robogok hazafelé.

Nemrég hagytuk el Vámosgyörköt, s most vettem elő a laptopom mert Vámosgyörkig, mindig vannak cigányok a vonaton, s nem akarom, h „megtetszen” nekik a laptopom.

Viszont mielőtt elindultam zenét hallgattam, s félig kitakarítottam az albit, s közbe szólt a zene, de én hülye nem tettem fel töltőre… :/

Am sajnos nem lett valami rózsás a reklámkomom.

Megint olyanokat kérdezett, h pislogtunk. 6 kérdés volt, s egy kvóta számolós feladat. 6 kérdésből 4-re válaszoltam, abból kettőt ehet felcseréltem, s rossz a válasz. A számolós feladatot megcsináltam, de a tanár ránézett az eredményre és azt mondta, h rossz.

„Hurrá!”- Mondtam magamban…

Mind1.

Ismét a remény hal meg utoljára…

Ha minden igaz hétfőn kiderül, h mizu.

Sokan el voltak keseredve, mikor kijöttünk a teremből.

Megcsináltattuk a sajtómonitoringot is, befűzettük, s leadtuk a „  Dear”-nek”.

34 oldalas lett végül, s 1500 Ft!

Ilyen hülyeséget kérni!!!!

Csak is a Dear tanárunk kérhet!...

Am vagyunk vagy 14-en a csoportban abból 10-en ma adtuk le! XD

Mindenki a végére hagyott mindent.

Meg is szívtuk, mert ugye pl pont 1 hete szinte mindenkinek egyes lett a reklámkom, most meg kevés időnk maradt rá újra tanulni, mert a sajtómonitoringot kellett befejezni.

Na jó!

Ennyit a suliból.

Legközelebb, Hétfő délután térek vissza Egerbe a vonatos fiúval…

Kedden marketingből vizsga, aztán oda se egy darabig…

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr921604952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása