Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

:S

 2009.12.15. 13:58

Kész ez a nap!

13:55 van, de még enni nem ettem semmit. Meg nem is ittam!

Most dekkolok a  B épületben. 11-kor megcsináltam az interjút a rádiós sráccal, aztán eddig a könyvtárban voltam.

Csináltam a sajtómonitoringot és a bibliográfiához néztem pár könyvet.

Konkrétan azt sem tom, h most elég e a bibliográfiához annyi, h a szerző és a könyv címe...

Semmit nem tok.

Nincs is rá időm.

Sajtómonitoringot megkell csinálnom az este folyamán, h holnap kinyomtathassam, szo este nem tom mikor leszek msn-en...

Rohanok most vissza a rádióhoz, mert sajóadatbankhoz kell pár név...

Majd írok, bár fogalmam sincs, mikor lesz rá időm ,de van mesélni valóm! :)

Lépek!

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr441599710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása