Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Portfólió + egri szépfiú ;)

 2009.12.10. 19:31

Holnap megyek a képekért!

Am ismerve magam izgulnék, h miylenek a képek, de már arra sincs energiám, olyan fáradt wok!

Legszivesebben most lefeküdnék aludni. (19:25 van) :S

De hát társalgoni is kell.... ;) :/

 

Van egy fősulis srác, kivel már szeptember óta levelezek rómeón, de még minidg nem sikerült megtudnom, h ki is ő, s hogy néz ki!!!

Megöl a kíváncsiság.

Ma válaszolt leelemre, h látott többször s már egem a suliban, s lenne is kedves találkozni csak nem meri felfedni magát....

Kis félénk.

Aranyos, cuki srác lehet, a leveleiből ítélve.

Am én is ilyen félénk srác voltam anno, még bele nem csaptam a lecsóba! ;) :D XD :P

De nem bántam meg! ;) :D

Sőt!

Sokkal jobban érzem magam.

Erősnek, felszabadultnak, magabiztosnak.

Minidg csak stírölöm a srácokat, h vajon melyik lehet.

Na jó!

Más miatt is emnézem őket... ;)

JA!

Bazz!

Ma is volt agy fél coming out! :D

Kármen egyik csoporttársam észrevette, h nagyon stírölöm a srácokat.

Ezt én nem tudtam, csak Kriszti hívta fel rá a figyelmem, h Kármen tudhatja, észrevette, mert néz folyton, s csak mosoloyg, h kiket nézel.... XD

Reakció?

TESZEK RÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! :D

Erre jó felröhögtünk Krisztivel.

Mondom, h hülyék vagyunk! :D ;)

Salgótarjáni, s néha azért befigyel a Győzikés akcentusa.... XD ;) :P :D

Na de!

Ezúton is üzenem az egri ismeretlen ismerős fantonomnak, h;

"Ha férfi vagy légy férfi..."

S végre talizunk mááááááááááááár!!!! :D

 Puszi! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr251588891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása