Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Túl a portfóliós fotózáson!

 2009.12.04. 19:04

Hát sajnos vége lett ennek a napnak.

Nagyon élveztem minden egyes percét.

Kezdtem ott, h ismét Budapesten voltam (igaz kedden is voltam de mind1), s azon belül is a belvárosban az Opera környékén.

 

10:00-ra futott be a vonatom a keletibe. Most meglepő módon csak pár percet késett, ahhoz képest, h Hatvanban még azt kiabálta a hangos, h;

„Tájékoztatjuk kedves utasainkat, h a Sátoraljaújhely felől érkező, Budapest keleti pályaudvarig közlekedő gyorsvonat előreláthatólag 10 percet késik!”

-  Na - mondom-mily meglepő... :)

Mind1.

De mikor lassan gördült be a vonatom a Keletibe egyből megláttam egy helyes, divatos ruházatú srácot…

Aztán még egyet,

még egyet, majd még egyet!!! :D

ÁÁÁÁ! – mondom!

Igeeeeeeeeeeen! :D Megérkeztem! :D ;)

Mikor Blahán felszálltam a kombínóra, azon filóztam, h lassan, de biztosan csak fejlődik a város.

Szeretem a kombit.

Meg épül a 4-es metró is.

Jó! Igaz botrány van most belőle, de szerintem majd elszámoltatja őket a Jobbik.

De most nem akarok politizálni, meg nem is érdekel…

Szo szerintem azért egész jó kis város ez a Budapest.

(Befigyelt nálam az I love Budapest feeling! , mint mindig….  )

Legalább is, ami a belvárost illeti…  :/

Szo!

Pontban 10:30-ra befutottam a Révay utcába.

Ahogy megérkeztem a megadott házszámhoz, a kapuban egy hölgy jött ki éppen, s látta h nézem a kapucsengőt, s megkérdezte,h fotózásra jöttél?

Kicsit meglepődve válaszoltam, h igen.

-         -  Akkor menj gyorsan fel a lépcsőn, s utoléred a sminkest.- mondta a stylistom. Akiről később tudtam meg, h ő fog öltöztetni.

A sminkes fiatalabb, szintén kedves lány volt. Láttam, h megvan pakolva, s megkérdeztem, h segíthetek hozni valamid?

Erre meglepve nézett rám, s pár másodperc hatásszünet után motyogta ki, h igen, köszönöm…

Erre én is meglepődtem, mert nem tudtam, h most mi van, hogy így reagál…

Mind1…

Felértünk.

A fotósom full buzi volt… :D

De szimpi.

Látszik, h érti és szereti, amit csinál.

Lekellett először venni az ékszereimet, díszeimet, ami beletellet vagy 5 percbe! :D

Az ékszerekkel nem volt gond, de a bőr karkötők nehezebben jöttek le. :D

JA!

ÉGÉS! :D


Bemutatkozásnál protokolláris hibát követtem el! :S

1: Én nyújtottam előre a kezem az idősebb fotósnak…

Pedig ezt már megtanultam, de hülye Rion Úr…. ah! Hadjuk!….

2: Mikor lekezeltünk mondtam neki a teljes nevem.

Kis fáziskéséssel Mondta a fotós, h

-          „Csabi vagyok. S te vagy akkor a modell ugye?”

JA! – mondom! Vagy csak ezt kellett volna mondani!

OKÉÉÉÉ! :D

Ha lesz legközelebb, akkor ennyivel ügyesebb leszek! ;)

Másik poén, amin jót nevettem!

A mikor pólóra vetkőztem, a sminkes mondta,h foglaljak helyet.

Én meg, mikor megköszöntem a helykínálást, fogtam magam, s leültem a kanapéra! XD

De aztán szólta sminkes, h nem oda, hanem hozzá a székre… :D XD XD XD

EZAZ!

Jól kezdesz Rion! Csak így tovább! :D

Am teszek rá!

Jót nevettem saját magamon is!

Nem szoktak érdekelni az ilyen helyzetek.

Látszott, h most voltam először fotózáson! (s rem. nem utoljára!)

A sminkelést is élveztem!

Kaptam egy alapozót, kihúzták a szeme, szempillám, szemöldököt.

Szép erős színt adtak. Mint az ókori egyiptomiaknak…

De ez a divat. Nekem is tetszett.

A szépen, gondosan felzselézett hajam szépen lesimította.

Kicsit gondba is volt, mert úgy belőttem, h visszaállt, de sikerült megoldani.

Szo oldalra simított, lelapított Führer szerű frizut kaptam.

Szo iylen kisfiúsat... XD

Smink után jött a ruha.

Márkás ruhák.

Tetszett.

Vajszínű gatya, vajszínű, dzsesszes sportcipő, kockás ing, s fehér pirosos sál.

A fotózás eleje nehezebben ment.

De megtanultam, h lazának kell lennem, kell egy kicsit színészkedni, s az arcom is berögzült már a végére.

Enyhén, résnyire nyitva kellett lennie az ajkamnak, de majd mutatok képeket, ha gondoljátok, kéritek... ;)

2 hét múlva lesz kész. :S

Szo karécsonyi ajándékba mutathatok egy párat! :D ;) :P

Na jó! Ez erős volt!....

Ez a beszólás már nekem sem tetszett! XD

Szo!

Várom már nagyon az eredményeket.

Rengeteg kép készült.

Ülős, állós, falnak dőlős, volt minden.

A második öltözéked egy gay öltözék volt, ahogy a stylist fogalmazott. :D

Harisnya, lakozott minőségi, elegáns cipő, zokni nélkül, fekete kis bőr sapka, trikó, s fekete nyakkendő, s fekete kardigán. :D

NA!

Ezt képzeljétek magatok elé! :D

Hát na!… :D

Természetesen, mikor meglátott ebben a fotós, úgy felizgult, h fél percig áradozott, h mennyire szép, cuki, jó stb… Rendesen kivirult…

Na mondm, uyen miért?!... XD

Kicsit kellemetlenül éreztem magam, mert sok pillantást vetett oda le, mert a abba a harisnyára azért volt egy kis forma. Szo lehetett látni, h van ott valami.… :D ;)

Aztán a 3. ruhám elegánsos volt.

Fekete ing, zakó, nadrág.

Tetszett az is.

Főleg, a 4. ruha!!!

Inget vettem ingre!

Fekete nadrág, fekete ing maradt, s rá egy zöld inget!

A stylist jól összerakott. Nagyon tetszett! 

Legalább tanultam egy új öltözködési stulst. ezt majd kipróbálom! ;)

Am lehetett, h lejött neik, h én is az lehetek, emrt oskat forgolódtam a tükör előtt... :D

De lehet, hcsak azt hitték, h tetszek magamnak... XD

Mind1!

S végül az 5. „ruhám”

Egy csajos mellény.

 Ami igen kicsit volt rám, mert csajos mellény volt… ;)

Ennyi.

Semmi más.

Persze alul volt nadrág…

De ez ilyen feszítős, szexis volt.

A 1 képet mutatott a fotós, s nagyon tetszett.

Beindultam magamra! :D

Örült a fejem, h edzek.

 Szépen látszott a formálódó has és vállizmom.  ;)

Aztán ezzel véget ért.

Sajnáltam…  :/

10:30-tól 13-ig.

2 és fél óra.

Gyorsan elrepült.

Am azért kicsit fárasztó is.

Pózolni sokáig 1 helyben, megerőltette láb izmaim az biztos.

Újra és újra...

Meg a sok vakutól a végére kis híján már a könnyem fojt! XD :D

De megérte!

El tudnám viselni az ilyen életet az biztos!

De amilyen biztatásokat kaptam ismerőseimtől…

Nem sok reményt hagytak, de hát nálam a remény hal meg utoljára!

Szo ennyi!

Szép helyen voltam, jó társaságban.

Jó napom volt.

JAJ!

Volt a fotósnak egy aszisztens sráca is.

Nem sokat láttam, de fiatal és helyes volt.

Csak akkor volt bent, mikor a cica gatyóban voltam… XD

De hogy, akkor is minek?! :D ;)

Ki tudja?!… :P ;)

NA!

Majd jelentkezem!

CSÓÓÓÓK!

(K)

Rion

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr571574339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása