Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nincs szex!

 2009.11.11. 23:00

 

Egyelőre ennyit a sexből! :D

Mármit az írás, mesélés terén! XD ;)

Még a végén megleszek szólva, h ilye búúúzafűűű vagyok. :D

De meglehet engem is éretni. Most jöttem rá másságomra 20 évesen, - hiába, h eddig is sejtettem -  fiú vagyok, meleg vagyok, hát persze, hogy élni akarja az ember az életét… 

 

 

 

Sokat tapasztaltam ezekből. S jó barátságok is alakultak. Mindegyikőjükkel azóta is tartom a kapcsolatot. Jó fej srácok. Szerencsére eddig elkerültek a bukók…

Persze nem kell azt hinni, h mindenkivel egyből lefeküdtem. Hiába, h eddig , amiket leírtam úgy volt. Mert tényleg úgy volt. Megtörtént. Kész.

Vannak álmaim, s hogy azokat elérjem, élni kell az életem. Hiszek a sorsba, s tudom, h nem véletlenül alakul így az életem, s találkozok azokkal, akikkel találkozom.

Sokat fejlődtem, tanultam, tapasztaltam ezen pár hónap alatt. De át kell ezeken menni..

Mások húzzák a szájukat, meg nem tetszik nekik, h lefeküdtem egyből velük…

Meleg vagyok, fiatal, új. Hát na…

Nincs miért magyarázkodnom. Nem én vagyok az egyedüli ilyen. Sőt. Kevés srác van, aki nem ilyen…

Megválogatom partnereim, s nem fekszem le akárkivel.

Ha mindenkivel lefeküdtem volna, akivel találkoztam, s aki írt, akkor már szerintem járni nem tudnék… :S ;)

Pl: felregisztráltam, anno a gay pointra.

Pffffff, ami ott volt…

Elő nap 71 levelet kaptam….

Mindenki csak baszni akart.

Na jó. 3 olyan ember volt, akivel levelező, majd msnező viszonyba kerültem…

Továbbá, kikkel találkoztam és lefeküdtem, velük hosszasan msneztem. Volt, akivel több hónapot.

Így volt olyan is, akivel úgy találkoztam, több hónapnyi msnezgtés után, mint akit 1000 év ismerek, pedig akkor találkoztunk először, de még is folyamatosan és jókat beszélgettünk.

Szo nem a vakvilágba mentem, s feküdtem…

Ismertem őket, s lehet, h ezért van az, h eddig így sikerült kivédenem a bunkósabb réteget…

Nyitott személy vagyok, s szívesen barátkozok helyes srácokkal, de idővel, ahogy beszélgetünk úgy is kiderül, h milyen az illető. Hány ilyen volt, h azt mondtam úr Isten! Kivel beszélgetek én.

Megmondtam neki, h bocs, de nem vagyunk 1 hullámhosszon. Elbúcsúztam, tiltás, törlés, finish.

Most eszembe jutott, amit kommunikációból tanultam, hogy; 

„A kommunikáció a probléma felismerésén és megoldásán alapszik.”

Én annyival kiegészítettem magamban, h;

„A kommunikáció a probléma (és a problémás emberek) felismerésén és megoldásán alapszik.”

Beszélgetésünkkor felismertem, h nem gyere be az illető és megoldottam, h szépen elköszöntem. 

Szo ez van.

Ezt azért kellett leírnom, mert egyik ismerősöm megemlítette, h lefeküdtem mindenkivel, akivel először találkoztam.

Örültem, h elmondta véleményét és sajnáltam, h az jött le neki, de ez az én hibám, h nem írtam re részletesebben a körülményeket, h én nem véletlenül, s nem ismeretlenül találkoztam velük…

De akik ismernek, azok tudják, h nagyon nem ahhoz a réteghez tartozom.

Egyelőre ennyi. De ha tovább olvastok, jobban megismertek majd, s megismertek.

Mert ez igazán csak tejbepapi volt….

Köv alkalommal anyumról fogok írni, kinek kénytelenül elmondtam s nem tud elfogadni… :S 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr921519135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fredericooo 2009.11.12. 08:23:02

Hmmmm:) Amiket írtál az teljesen igaz. Mint idézve a QAF-ből: a férfiak minden 29. másodpercben a szexre gondolnak, ez a melegeknél minden 9. másodpercben van. Lehet, hogy szex centrikus a világ, de én egyáltalán nem annak az embernek ismertelek meg, aki fűvel, fával lefekszik, és ez tök jó:) Az, hogy voltak, istenem, nem vagy pap és apáca sem:D...Amúgy visszanéztem, kb. szeptember első napjaiban kezdtünk el levelezgetni a gayromeo-n és utána szept.8-án kezdtünk el msn-en beszélgetni. Szóval több mint két hónapja ismerjük egymást és nagyon jó a kapcsolatunk (remélem is:D ) és még nem volt szex.:) A kommunikáció, hát igen, sokszor még egy mondat, vagy egy kifejezés is sokat elárul...

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.11.12. 12:42:53

@Fredericooo:
Ha-ha-ha! :D

"Szóval több mint két hónapja ismerjük egymást és nagyon jó a kapcsolatunk (remélem is:D ) és még nem volt szex.:"

Ez a mondatod nagyon tetszett, főleg az utolsó soron nevettem jót! ;) :P

Tik-tak-tik-tak... :)

Küldök neked most egy virtuális nagy ölelést... :)
süti beállítások módosítása