Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

 

Hát nem volt valami szép és megható, ahogyan azt vártam tőle.

Úgy volt, h anyával megyek, de jött apum is, s kint a kapuban taliztam Hugival is (aki valójában a szomszédom), s így együtt mentünk az “éjféli misére”. :) Fent a baloldali kóruson, ahol lenni szoktam, nem volt helyem, annyian voltak! De jobb oldat találtunk még egy kevéske helyet. Végigálltam! Több, mint 1 órás misét! A végére a lábam is átfagyott. :S Lejátszottak 2 karácsonyi számot, azt is olyan hamisan, h Én éreztem égőnek a helyzetet. A pap szövege unalmas és átlagos volt. Ugyan azt fújják már 1000 éve. Hát ne csodálkozzanak, h egyre kevesebben járnak templomba. Elítélik az újat, szeretetről papolnak, s gyűlöletet szítanak ellenünk (is).

Mind1.  Hagyjuk az egyházat. Karácsony van. Csak most ne írjak már legalább ilyeneket! :) A mai napom eltelt. Karácsony este van, de nem volt egy nagy bumm. Holnap jönnek majd rokonok, meg bátyámék, s akkor lesz majd igazából nyüzsgés, ajándékozás, meglepik. Most nem volt semmi meglepi, hiszem tudta, mit hoz a Jézuska. :) 2 pulcsi, pénz, kesztyű, meg amit múltkor vettünk csizma és cipő. Holnap jönnek a rokonok, gondolom tőlük is ruha, Bátyáméktól meg pénzt. Így egyeztünk meg, mert mondták, h nem mernek nekem semmit venni, mert ha nem tetszik, akkor leshetnek. Meg olyan ízlésem, van, h inkább vegyek én magamnak. :)

Képzeljétek!

Ma ettem halászlét! Ráadásul kétszer (!!!) szedtem!!! Ez nálam nagy csoda, mert eddig meg nem ettem a halászlét. Most azért ettem, mert vita lett ebből is anyámmal, h nehogy egyé kisfiam halászlevet, mert az férfias étel! Hát mondom ez nem igaz, h még karácsonykor is provokál! Aztán szedtem, hússal. Olyan lassan és óvatosan ettem, h ezen én is meglepődtem! Féltem a rongyos életem na! :) Kicsit guszti is volt, mert zsíros volt, ami nálam végül is nem jelente bajt, mert híznom nem ártana, de még is undorító egy kicsit na! Am azért volt finom, mert apum csinálta. Kaja közben ezen gondolkodtam pont, h most miért ilyen finom ez a halászlé? Mikor pár éve utoljára ettem, tuti, h nem volt ilyen jó! Enyhén csípős volt, olyan jó magyaros. Hmmmm…. Kenyérrel olyan jó volt! :)

Anyum persz, kishíján könnyes szemekkel nézte, h lám az Ő kisfia tényleg megette a halászlevet, ráadásul kétszer szedett! S erre mit mondott?

Látod fiam! Ha akarod tudsz te tenni ellene!

Én erre csak egy mosolyt küldtem neki, s húztam felfelé.Nem lepődtem meg ezen a köpésén. Tudtam eddig is, h megvan kattanva... Azthiszi, h ha megettem a férifas kaját, akkor a buzarenciát is letudom győzni! :)

Azért aranyos. Aranyosan buta. (Finoman és NŐIESEN fogalmazva...) ;)

Aztán írtam a blogra, karácsonyfát díszítettünk, msn, net, egyik tételemből, - ami 6 oldal – elolvastam 1 oldalt. XD Kb ennyi volt a mai napom. :) JA! Meg küldtem millió sms-t, meg kaptam is, meg délelőtt ugye pityeregtem is egy kicsit, ami jó volt. :) Most viszont fáradt wok, szo lépek.

Holnap jönnek bátyámék, aminek azért nem örülök csak, mert lekell szednem a szépfiús háttereim. Kb 100 kép, de olyan szépek, h valamiért egyből megszerettem őket. :) 5 percenként változik a háttér, s mindig másik szépfiú tekint vissza! :) Valamelyiknek köszönni is szoktam, h sziaaaaaaaaaa! ;)

Am 2 felhasználó fiókom van. Amiben most vagyok az természetesen jelszóval védett, szo Bátyámék csak a másik fiókba tudnak belépni ami tiszta, s semmi nyoma nincs a buzarenciának :)

NA!

Csók!

Rion ;)

(K)

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr701621631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xpander 2009.12.25. 13:16:52

Amikor felvállaltam magam a családom előtt, akkor a húgomnak valami miatt nem igazán mertem elmondani a legféltettebb titkom, egyszerűen gyenge voltam hozzá...
Végül is képes megoldást választottam, amikor hétvégente itthon volt a koliból, akkor néha odaült a gépemhez, és én szándékosan hagytam rajta a képernyőkímélőn a képeket. Tudtam hogy sejti a dolgot a másságommal kapcsolatban és vártam a reakciót... Azóta ha úgy hozza a helyzet hogy kell neki az én gépem, előtte mindig szól, hogy szeretné majd használni délelőtt-délután, hogy ha úgy érzem hogy a nyugalom megzavarására alkalmas dolog van kint, akkor legyen időm változtatni rajta:-) Tiszteletben tartja a magánéletemet.
Ő is tudja, én is tudom hogy ő tudja, mégsem beszélünk róla, ez nekem most így jó.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.25. 14:41:33

@xpander:

:) Ismerős szitu én is így voltam az elején Hugival.
De aztán elkezdtünk róla beszélgetni, s nagyon jó volt, s boldog voltam, s olyan jó volt akkor mikor, telefonon keresztül bemutattam neki Jé-t.
Emlékszem úgy örült Ő is, h állandóan össze ölelkeztünk.
Picsogtam is a meghatódottságtól. :)

És szüleid h fogadták?

xpander 2009.12.25. 20:14:14

Pozitívan, sőt anyám utána még bocsánatot is kért amiatt, hogy állandóan piszkálgatott az unokákkal...
A sztori röviden:
mindig el akartam mondani neki, de csak húztam-halasztottam a dolgot, nem mertem. Elterveztem hogy majd most, aztán mire oda került a sor mindig visszaléptem. Sokáig így ment, a végén már majdnem feladtam az egészet. Aztán jött egy spontán alkalom, ugyanis meg volt nálunk hirdetve egy lomtalanítási akció, és anyuval úgy döntöttünk, hogy össze szedjük a sok kacatot a ház körül. Válogattunk hogy mi kell, mi nem, aztán előkerült egy rácsos kiságy... ami még az enyém volt. Mondtam hogy erre már semmi szükség, rakjuk csak ki ezt is. Erre szinte azonnal reagált, hogy dehogy dobjuk, jó lesz az még az unokáknak, mert majd ha megnősülök, elköltözöm és gyerekeim lesznek, akkor jó lesz, ha vigyázni kell majd rájuk:-) Az ágy maradt a helyén és AKKOR döntöttem el, hogy most vagy soha. Egész végig utána ezen agyaltam, hogy is fogom előadni magam. Tanulva az utóbbi sikertelenségeimből, nincs mit halogatnom. amikor végeztünk a munkával, szóltam neki, hogy szeretnék vele fontos dologról beszélni. Leültünk az asztalhoz, én egyből rágyújtottam, pedig nem dohányzom a lakásban. Szinte remegett a kezemben a cigi, amit egyből ki is szúrt. Annyit mondtam, hogy: anyu, én más vagyok, mint a többi fiú. Ugye érted , hogy miről van szó? Te mint anya, neked tudnod, vagy érezned kell azt, hogy a fiaddal nincs valami rendben ilyen téren.
Egyből megértette, és annyit mondott, hogy mindenben segít nekem. Aztán azt hitte először hogy valamilyen betegségem van, vagy nagyon rosszba keveredtem, mert mint mondta , hogy ilyen idegesnek és feszültnek még soha nem látott. Nincs mit szégyellnem, nehéz volt. Utána bocsánatot kért azokért a kijelentéseiért, amikor állandóan firtatta a családalapítási terveimet. Másnap totális ürességet éreztem magamban, szinte még a semmittevés is fájt, nem volt kedvem semmihez. Azt hittem hogy ezek után milyen felszabadult meg boldog leszek, de nem, már azt is fontolgattam, hogy kár volt elmondanom... Kellet 3-4 nap mire saját magamban rendet tettem, azóta tényleg semmi gond, nem kell titkolóznom, hazudoznom a fiús dolgaimmal kapcsolatban.
Hát ennyi a sztori.
Kicsit hosszú lett, de így kerek, és amikor írtam előjöttek a régi dolgok, és ez így jólesett.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.25. 20:25:50

@xpander:
Szép story. Jó volt olvasni. :)
Neked nincsen blogod?

xpander 2009.12.25. 22:27:23

Nincs. Már nincs. Úgy alakultak a dolgaim, hogy jobbnak láttam ha felhagyok a blogírással.

angel.o · http://gondolatraktar.freeblog.hu/ 2009.12.26. 00:00:55

... az a halászlés történet annyira aranyos, hogy nagyon ... férfias kaja :o)
Tkp. hős vagy!
Annyira aranyosak tudnak lenni ezek az anyukák, az enyém is ilyen, imádom!
süti beállítások módosítása