Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Papám

 2009.12.19. 16:13

Végre gép elé jutottam 16-kor!

Hurrey! XD

Már 15 körül remegés fogott el, h nem neteztem még! XD

Na jó! Azért ott még nem tartok, de az igaz, h egyre feszültebb lettem, s 15 után már hozzám nem lehetett szólni, olyan mérges, feszült voltam, h még nem neteztem ma! :)

Most csak annyit írok, h voltam az öregeknél, s szóba jöttek a csajok megint, s mondtam papámnak, h én nem akarok gyereket.

Erre meg beszólt, h akkor rajzolni kell! XD

Ezen olyan jót nevettem, h másfél órája a köpése után is vigyori fejem van. :)

Sajnálom, h ritkán láttam ilyen jó hangulatában...

Ő amúgy komor, morgós, öregember.

Semmi sem tetszik neki, meg "minek az?!" típus... :)

PAPA! ÉN ÍGY SZERETLEK! XD

Címkék: vidék

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr321609240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása