Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anyum

 2009.12.18. 16:31

Nagyon felhúzott!

Összevesztünk.

Zsarolt már megint, h apum már gyanít valamit, mert feltűnt neki, h sokat veszekedünk, meg mikor megyek vissza Egerbe, akkor nem búcsúzik el tőlem anyum, mint szokott, meg a telefont is mindig lecsapja, köszönés nélkül...

- Egyszer kiagyalsz, s elmondom neki! - zsarolt anyum...

- Mondjad! Addig látsz engem itthon! - vágtam oda neki!

- S mit érdekel engem?! Nehogy ezzel zsarolgassál már! Majd akkor legalább rájössz, h miket is csinálsz!

Hát mondom ez tényleg hülye!

Menthetetlenül...

Ha tényleg bekövetkezne, az, mivel mindig is zsarol, akkor költöznék Egerbe az albiba...

Apum ugyan is anynira rasszista és homofób, h örölhetek, ha majd nem fog ott hejben meglincselni! :) :/

Aztán majd elmondanám Bátyáméknak is, s eldőlne, megtudnám, h Ő mit reagál. Ha elfogadna, akkor kötöznék hozzá a nyáron, ha nem, akkor Pesten keresnék valami albit, összeköltöznék mással, h jobban kijöjjek, s alkalmi munkák, diák munkákat vállalnék...

Párszor hazajönnék a cuccaimért.

Rengeteg könyvem van, meg pc-s játékok.

Eladnám őket vaterán, amennyit s amiket csak tudok...

Muszáj kidolgoznom valami túlélési tervet...

Nem dőlhetek a késbe 20 évesen...

Nehogy már egy visszamaradt perszóna miatt, vessek véget az életemnek!

Ha ez a célja, akkor nagy benézte!

Nehéz lesz tudom, de megint csak a szokásos szlogenekkel áltatom magam;

 

"Ha férfi vagy, légy férfi, s ne hitvány gyönge báb, mit kény és kedv szerint lök a sors idébb-odább..."

és

"Ami nem öl meg, az megerősít!"

 

Bár egyáltalán nem paráznék, ha összejönne a fotózás, s lenne munkám. Ha nem is mindig, de pl havonta egyszer lenne annak is örülnék.

Legalább az albérletet kitudjam fizetni...

Hát!....

Nem csak Budapest nevel, változtat engem!

Vidéken is edződik az ember!

Mondjuk egész életében edződik...

Mind1.

Közeleg a karácsony.

Most nem akarok ilyen hülyeségeken parázni...

Jól esett leírni. :)

Köszi, h elolvastad nyavajgásom, gondolatom. :)

Csók!

Rion

(K)

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr711607164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xpander 2009.12.18. 20:12:54

Látom szépen felvázoltad az elsődleges lehetőségeid, mi lesz ha kiderül...
Azonban arra nem gondoltál, ha édesapád is rákérdez a dologra, akkor neki mit fogsz mondani, milyen tálalásban?
Lehet hogy adott pillanatban az lesz a helyes döntés, hogy lelépsz, elpakolsz, de mi lesz mondjuk pár év múlva, ha esetleg mégis nyitnának újra a szüleid, feléd?
Haraggal, nagyképűsködéssel elválni hülyeségnek tartom, mert lehet hogy később nehezebb lesz, mind neked, mind a szüleidnek.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.18. 21:22:04

@xpander:
Lehet én írtam rosszul, de ha lépek, mikor megtudja apum, akkor az azért lesz, mert ő tesz ki.
Kitagad a családból. Szo nem önszántamból megyek... :) :/

Én nem vagyok sem haragtartó, se nagyképű!

Én anyummal is békülnék, egy rakat lehetőséget felvázoltam ,felajánlottam már, neki, h hogyan lehetne megoldani ezt a (számára létező) problémát. Hogyan kezeljük, de hajthatatlan.

Szo valamit nagyon félreértettél, vagy kétértelműen írtam.

Ha meg nyitnának a szüleim akkor, örömmel állnék eléjük, s jönnék haza...

xpander 2009.12.18. 21:53:07

Igen, kicsit kétértelműen írtad:
"- Egyszer kiagyalsz, s elmondom neki! - zsarolt anyum...

- Mondjad! Addig látsz engem itthon! - vágtam oda neki!

Ha tényleg bekövetkezne, az, mivel mindig is zsarol, akkor költöznék Egerbe az albiba..."

Ebből nekem az jött le, ha édesapád tudtára hozza a helyzetet, akkor lelépsz otthonról, mert szerintem nem biztos hogy részéről az az automatikus reakció, hogy egyből kitagad.
Mint kívülálló olvasó nem láthatok bele a családod világába, ami neked természetes, az lehet hogy nekem egy kicsit kétértelmű...
Bocsi a kötözködésért:-)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.18. 22:34:27

@xpander:

Nem vettem kötözködésnek. :)
Probléma megoldva.
S kicsit korrigáltam is a cikken egy mondatnyit, s így már nem félreérthető. :)

Erre mondaná a komm. tanárom, h a Kommunikáció a probléma felismerésén és megoldásán alapszik! ;)

Fekafika 2009.12.19. 00:06:46

@xpander: Mondjuk ha valakit elzavarnak a szülei otthonról, szerintem nem haragtartás, ha utána leszarja őket. Azt gondolom megbocsáthatatlan bűn egy szülő részéről, ha így reagál, és ilyen esetben nem helyletelníthető, ha a kitagadott gyerek soha többé nem keresi velük a kapcsolatot.

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.19. 15:28:07

@Fekafika:

Azért a család még is csak egy biztos bázis, támasz az ember számára. Főleg most ilyen fiatalon, mikor azt se tudja a magamfajta ember, h kiben bízhat meg.
Igaz anyumtól sok pofont kapok, de megértem, azok után, h én a meggondolatlan előbújásommal mekkorát adhattam neki... :/
süti beállítások módosítása