Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Keddi napom Budapesten

 2009.12.02. 09:51

 

Kész!

 Leadtam a pénzt. :S

A Batthyány téren kb 5 percet bolyongtam, még végre megtaláltam az OTP-s bank automatát, mi a Interspar  bejáratánál volt. De nem vehettem fel csak 50-et. Ennyi a megengedett napi limit. Hát azt hittem az agyam eldobom, olyan idegbe jöttem…  :@

Aztán szerencsére találtam az interspar mögött egy OTP-s bankot. Na mondom!

Rion Úr?!

Lehet intézkedni!

Gatyát igazíts, s nagy lépésekkel irány a bank! 

 

 

 

Sorszámot húztam.

Meglepően gyorsan sorra is kerültem…

Aztán felvettem még sikeresen 35-ötöt.

Köszöntem, mentem, s érkeztem 5 perc múlva az ügynökséghez.

Ott várni kellett v 5 percet, még a nő telefonált, majd kérdezett pár dolgot, h mikorra megyek, kihez meg hasonlók. Én meg kis diák módjára illedelmesen válaszoltam.

Kaptam egy kis papírt, mit majd át kell adnom a fotósnak, s ennyi!

Megkérdeztem, h ennyi?...

Azt mondta ennyi!… :D

„Okééééééééééé!” ( Idézet a Jöttünk, láttunk, visszamennék című egyik kedvenc francia filmemből)

Aztán elmentem melóhelyemre pár szükséges papírmunkát elintéztem, s mentem talizni egy új ismeretlen ismerőssel…

 

Kb fél órát bolyongtam még megtaláltam, hová kell mennem.

1.       Kibaszott rossz volt a vonal, s alig értettem mit mond a srác, hová kell mennem.

2.       Kibaszott ideges voltam a 85 rugó miatt. (Am még most is az wok.)

3.       Esett az eső, s a cipőm is beázott!!!

Azt hittem, h felgyújtom magam! XD

Már ott voltam, h nem talizok a sráccal! Nem bolyongok én itt össze vissza!

De nagyon türelmes volt a srác, mert ki is jött elém, h odataláljak.

Nem tudtam, h hányas számhoz kell menni, mert azt se értettem rendesen.

16/A

Mondom bazz itt 30-tól 24-ig vannak!

Mind1.

Full ideg voltam…. :/

Szerintem még, ha esett volna rám v 10 esőcsepp, megindultam volna haza…

JA!

Persze esernyőm nem volt!

Nem kell a Drága Rionkának időjárást jelentést néznie, h milyen idő várható!...

MINEK?! :D

Had szokja!

Hátha nagyobbra nő a sok esőtől! :D

De szerencsére volt csukjám a „kabimon”, mint mindig…

De taliztunk! XD

Am én a srác helyében már rég a elküldtem volna magam a francba, ennyi bénázás után….

Lehet, h ő is azon a határon volt! :D

Am nagyon helyes srác.

Örültem, s örülök azért, h taliztunk.

Nekem sokkal helyesebb, mint a képeken.

Nagy benyomást tett.

(Nem olyat!) ;)

Helyes, izmos, szőrmentes, értelmes, kommunikatív idősebb pasi.

Pont, amilyet szeretek.

Am a munkahelyén találkoztunk.

A portás úgy tudta, h állásinterjúra megyek hozzá. XD

És tényleg interjú szobába mentünk! :D

Húúúúúúúúúú –mondom…..

De izgi….. ;) XD :P

De nem volt semmi.

Lehet így volt jó.

Na jó!

Egy csókban azért benne lettem volna!... XD

Am szerencsére rajta sem látszik meg, h mizu van vele is..

Am ahogy megfigyeltem, néha egyes hanglejtésén, és sokszor a csukló mozdulatain lehetett venni a jelet…

Azt észrevettem, szinte kivétel nélkül, h mindegyik melegnek nagyon kifinomult, mondhatni elegáns csuklómozdulatai vannak…

Szo ültünk és beszélgettünk.

Jó volt.

Egyszer, rám tört a zavar.

Nem tudom miért.

Nem volt még velem soha ilyen szerintem.

Csak rám tört az utálatos hőhullám, reflexszerűen leszegtem a fejem, mint egy kisfiú és nagyon mosolyogtam…

Mint valami hülye kisiskolás!… :D

Ezt persz észrevette Ő is és le is csapott, h mi a baj?

Szerintetek miit válaszoltam?

„Semmi!”…

-          „Mondjad nyugodtan!”

Aztán ügyesen eltereltem a témát, nem tom mivel…

Vagy lehet nem ügyesen, de azt tudom, h nem azt mondtam neki, h basszus nagyon bejössz, s milyen kár, h csak a felső tested láthatom ettől a k.va asztaltól! XD

( Am mikor kimentünk a szobából megfigyeltem, h divatosan öltözködik, formás feneke van, s szép lábai. Sem nem nagy, se nem vékonyak.

Jaaaaaaaaaaj!

Na meg azok a combok!!!!

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHH

Ilyenkor előjön belőlem a vadmacska feeling.

Jó erősen belekarmolni azokba a nagy, s szép combokba !!!!

BBBRRRRRR!!!!!!!! )

NA!

SZO!

Jó volt vele lenni. Még, ha csak 1 órácskára is…

Remélem fogunk még talizni.

Am nagyon szép mosolya van.

Szép nagy melle, s a pólója kiemelte ezt…

Ahhhhhhhh mondom….

3-szor is észrevettem saját magamon, h árulkodtam akaratlanul… :S

Egyszer az ajkaim harapdáltam,amit észrevettem.

Akkor a száján is elbambultam, meg a mellét, bimbóján is elcsüngtem… .:S :D

Jajjjjjj mondom!

Rion!

WHAT A FUCK?!!!!

Mind1.

Sokat mosolygott.

Olyan beosztásban van, amit én is tanulok…

Szo biztos vágta a metakommunikációm. :D

Főleg a non- verbális kommunikációm. :S XD

Most 19:31-en van és robogok Eger felé, de még csak most futunk be az első megállóhelyre: Gödöllőre.

Ide járt egyetemre…

Rem este beszélünk msn-en…

Kíváncsi leszek, fog e írni…

Ugyan hányasra értékelne egy 5 fokú skálán?

Én őt……

Hmmmmmmmmmm……….

Hát egy ötösre értékelném!

JA!
Am biztatott ő is, h sok az átverés az ügynökségeknél…

:D

Szo növelte Ő is a kilátásaim… :S

Sok közös pontot találtam, miket szerintem Ő is felfedezett.

NA!

Mára ennyit!

Majd jelentkezem!

Csóóóóóóóóóóóóóóók!

(K)

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr721568241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása