Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

 

Ma taliztam volna Jé-vel.

De lemondta.

Volt olyan kedves, h még a leveleimre sem volt hajlandó válaszolni, h akkor most mi van?!

Úgy kellett felhívnom, h akkor jó neked a Kedd?

Nem jó, mert közbejött valami és ezt meg azt kell csinálni…

Meg, h ő még fent van a rómeón, az nem azt jelenti, h a gép előtt van.

-Aha! Oks!– mondom.

Ne nézzen már hülyének!

 

Kit érdekel, h gép előtt van-e vagy sem?!

Látom, h elolvasta a levelem, s baszott válaszolni!

Ezek után fölösleges magyarázkodni.

Elolvasta, s nincs gép előtt!!!

PFFF…

Gyerekes…

Ja….

S nem tudott volna írni 1 mondatot, h; „Nem jó a tali! Csá!” ???!

Mind1…

Végül is nem okozott különösebben csalódást, meglepetést.

Ezen „szép” szokását már megszokhattuk tőle… 

Aztán Hétfőn még megkérdezte, miután felhívtam, h haragszom?

…..

Kénytelen voltam azt mondani, h nem, mert ha megmondom, h igen, akkor még Ő lett volna felháborodva, meg védekezett, vagdalózott volna csak, amire marhára nem wok kíváncsi…

 

Magamra is haragszom, mert bepöccenek rá, de csak pár óráig tudok rá haragudni!

Nem wok haragtartó, s rá sem tudok haragudni...

Mind1. Téma lezárva.

 

Viszont izgulok a fotózás miatt... Szokásomhoz híven 13-körül érkezek a Keletibe aztán elugrom a Bem rakpartra az ügynökséghez, s megszabadulok 85 rugótól. :S

Az miatt is parázok… :/

El nem tudom képzelni, h kötünk, mi erről szerződést v mi lesz?

Mert az úgy tényleg parás, h leadom a 85-öt és szevasz…

S ha pénteken nem lesz senki, a megbeszél helyen?...

Tele vagyok kérdésekkel…

 

 

De azért pozitívan gondolkodok… 

Nem éri meg az orromat lógatni.

A para meg kell. Ezzel is izgalmasabb az életem! :D :/

(Bár néha azt mondom, h ne lenne ennyire izgalmas…) XD

Am tegnap elkezdtem letölteni egy filmet.

Amelie francia film.

Meglátogattam a bloggerfiú barátom honlapját, s ott találtam ezt a szép muzsikát, aztán rájöttem, h ez 1 film, s el is kezdtem letölteni.

Kíváncsi leszek milyen lesz…

(BELINKELNI HONLAPJÁT!)

Puszi.

Rion

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr401567642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekafika 2009.12.01. 23:18:43

Azért nézz utána milyen modellcéggel boltolsz, a legtöbbjük ugyanis kizárólag a portfoliókért beszedett pénzből él, eszük ágában sincs munkát is kiközvetíteni:). Ha nincs papír ne hagyd ott a lét:).

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.02. 08:13:22

Már otthagytam! Adtak egy papírt, mit a fotósnak kell majd odaadni.

Majd meglátjuk mi lesz.
Biztos lesz belőle beszámolóm! :D
süti beállítások módosítása