Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vonatos srác!

 2009.12.20. 15:11

 

 

Nagyon mérges vagyok most!

Most írt sms-t, h nem tudunk holnap találkozni, nagyon sajnálja, pedig Ő is nagyon készült rá, várta már a hétfőt.

Éppen úton voltam hazafelé, mert anyummal bementem az öregekhez.

Mikor elolvastam az sms-ét olyan érzés jött rám, mikor megtudtam, h egyes lett a médiatöri vizsgám. Először éreztem, h leesik a vérnyomásom, aztán felugrik a magasba, s elönt a düh!

 

Szidtam magam is. Mi a faszt várok tőle. Miért vagyok csalódott????

Mit várok ettől a kibaszott világtól?!

Szopni fogok egész ezen életemben.

Ez erről szól!

"Tudod mi az, hogy szopol?! Mint egy kismalac!" XD

Ezt bírom magamban.

Mérges vagyok, aztán átcsapok már ilyen hülyülős, stílusba.

Teszek az egész ügyre egy nagyot! 

Az elején megmondtam magamnak, h nem akar komolyat ne éljem bele magam!

Abba a hibába estem, h a srácba konkrétan nem éltem bele magam, de a holnapi napba igen!

Me gis érdemlem. Legszivesebben legekevernék magamnak 2 nagy pofont!

Most inkább nem írom le, h mit h terveztünk, mert csak szarabbul érezném magam, meg már úgy is fölösleges...

De már megint tombol bennem a düh! 

Hazaértem, s fel is hívtam:

- "Szia! - nyitottam.

- Helló!

- Holnap egyáltalán nemfogunk tudni talizni?

-Nem, mert mennem kell Pestre.

-Aha! Ha majd tudsz, v akarsz talizni majd szólsz! oks?

- Oké.

- Szia!

- Szia!"

Erősen éreztettem vele, h haragszom rá.

Vette is az adást, s nem is mondott most mást.

Jól tetette, mert ismerve magam csak balhét csináltam volna.

Szerintem eléggé lényegre törő voltam.

Meg se kérdeztem, h miért nem talizunk, mert kurvára nem érdekel az indok, mert azt mond, amit akar!

Bár az elköszönésnél azt éreztem, h megsértődött, s durcásan köszönt el.

Ilyenkor toppon voltam, de most is erősen, dühösen verem a billentyűzetet.

Bömböltetem a zenét.

Drágalátos édesanyám, is pont akkor nyit, be mikor vele beszélek. Mérgesen s erős hangon ráförmedtem, h;

- "Telefonálok, nem véletlenül van becsukva az az ajtó!"

Magamon is meglepődtem, h uh ez kicsit erősre sikeredett, s örültem, h az utolsó pillanatban visszavontam azt, h kimondjam az ajtóra azt, h kurva ajtó!

Anyám erre kimeresztette rám a szemét, megugrottak a szemöldökei úgy meglepődött, majd egy másodperccel később, sértett, flegma mozdulattal letette az asztalomra a két szem szaloncukrot, mit hozott, s kiment.

Ekkor még jobban mérges lettem, h bunkó voltam...

Mind1! Teljesen fölösleges ilyeneken rágódnom!

Kíváncsi leszek, h fog e majd este hívni, de ezen beszélgetés után már kötve hiszem...

Direkt mindent frankóul megszerveztem, h összejöjjön a holnapi nap, együtt is aludtunk volna, erre meg beleköpnek a levesembe!

Útállom, ha valami nem úgy sikerül, ahogy elterveztem!

Oks. Lehet tényleg Pestre kell mennie.

De valahogy belül nagyon nem hiszek neki.

Tegnap este történhetett valami.

Csillag születik közben beszélgettünk megint telón, s szar kedve volt, éreztem a hangulatán, hangján.

Egyszer rákérdeztem, h mi a baj, de azt mondta, h hosszú.

Én meg rá, hagytam, mert úgy voltam, h ha akarja majd elmondjam, s tolakodó se akartam lenni...

Aztán nehezen kinyögte, h egyik barátja felhívta, h éces...

Kellemetlenül érintett engem is, mert empatikus vagyok, s feszült lettem én is erre.

Aztán mondta, h most leteszi, inkább lefekszik, mert rossz a hangulata.

Este küldtem neki egy szép nyugtatós sms-t.

De most esik le, h nekem sms-t küldött ma, h nem talizunk holnap, pedig ő még soha nem írt nekem sms-t, mert mindig hívni szokott...

Na hoppá!....

Akkor lehet itt nagyobb gubi van, mint gondoltam?...

Miért sms-ben közölte, h mizu van, s miért nem hívott fel, ahogy szokott?

Tuti nem Pestre megy!...

Pereg az agyam.

Alatomos dolog.

Olyan, mintha sms-ben közölnék, h szakítottunk.

Ne értsetek félre, nem járunk, semmi nincs köztünk, csak azt akartam ezzel mondani, h ha valaki szar alak, akkor csak smsben meri megmondai, h szakítsunk, nem személyesen, v a telefonba...

Mind1!

Teszek rá!

Azt csinál, amit akar! Vagy kiderül majd idővel, h miért nem taliztunk vagy nem.

Kész!

Ügy lezárva!

Megyek inkább fekvózök, emg nyomok pár felülést, azzal legalább levezetem feszültségem.

Ez minidg hat. Olyan, mintha törnék zúznék, csak ezzel nem okozok kárt magmnak, sőt, erősítem magam csak.

Ez a hét egyik legszarabb hetem volt.

Örülök, h nem öltem embert, amilyen feszült voltam a héten!...

"Ami nem öl meg, az megerősít!"

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr251611019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xián · http://xian-gay.freeblog.hu/ 2009.12.20. 19:21:37

Hát ez szomorú. Olyan könnyű megharagudni valakire, pedig időnként kiderül, hogy nem kellett volna.. Érthető, hogy csalódott vagy, de lehet hogy tényleg beteg az a barát és kitudja mi játszódik most le a vonatos srácban, arra is lehet komoly oka hogy pestre megy, de arra is ha nem, de mégis ezt mondja.. talán csak egy kis idő kell, egy kis nyugalom mindkettőtöknek.. time will tell. Addig is küldök egy virtuális ölelést (ha megengeded) :)

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.20. 22:57:17

@Xián:

Jaj Xián!
Hát persze, h megengedem! :)
S jól esett még így virtuálisan is.
Am 22:56-van és nem hívott. Valamiért már semmin sem lepődök meg, de már nem is érdekel!
Köszi még egyszer! ;)
(K)
süti beállítások módosítása