Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Anyum

 2009.12.14. 18:09

 

 

Megkérdezte, h van-e barátom!

Rendesen ledöbbentem, e kérdés hallatán!

Meg is kérdeztem tőle, h;

-          Tessék?

-          Kivel fogsz szilveszterezni? – kérdezett vissza anyum.

-          Hugiékkal. Miért?

-          És a barátod?

-          Milyen barátom?

-          Nincs barátod?

-          Majd pont neked fogok beszámolni magánéletemről! Mikor barátnőm volt azt se mondtam el! Am meg Hugiékkal leszek úgy és ott, ahol tavaly.

 

Anyum hümmögött egyet, egy megsértődött, flegmás óvodás módjára, s ezzel vége is szakadt az „interperszonális kommunikációnknak”.

WOW!

OH MY GOD!!!

Füzesabonyban vagyok most, úton Eger felé. Hétfő 16:06 van, s basszus pontosan, időben indult a vonat!!! :O

NONSZENSZ!

Hát ilyet! :O

WOW még egyszer!

Ez most ilyen kis bejegyzés csak, mert még írok másik kettőt! XD

Csók addig is! ;) :P

(K)

 

Címkék: anya

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr471597892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása