Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A vonatos fiú :)

 2009.12.12. 22:38

 

 

Megvan!

Ügyes vagyok!

Már beszéltem is a vonatos sráccal, akiről tegnap írtam, kivel a hatvani vasútállomáson szemeztünk.

Nagyon mély, férfias hangja volt a telefonban először.

Rendesen megijedtem.

Kérdezte, h honnan tom a nevét, mire én elmondtam.

Aztán csend lett, s kezdtem a hülyeségemmel, h szeretnék olyan kutyát, mi neki van, aztán elkezdődött a beszélgetés.

Szót szót követett, s megkérdeztem tőle, h látta-e, h intettem neki, s h nekem intett e vissza, s mindkettőre igen volt a válasz.

Innentől már oldottabb volt a hangulat.

Aztán elhangzottak a "meleg, buzi" szavak is, persze pozitív megvilágításban... :)

Végig beszéltük a csillag születik-et... :)

Nincsen fent a neten!!!

Hát mondom ez nem igaz!

Van msn-je, de ritkán ül le gép elé, meg most nem is jó neki a gépe.

Hát am nem olyan szerény srác Ő, ahogy kinézetre én azt gondoltam... :)

Szomorú meg boldog is voltam a beszélgetés alatt.

Komolyat nem szeretne, mert nem hisz a tartós kapcsolatokban, mivel azok pár hónap év után úgy is tönkremennek, s nem jó az a fájdalom, ami akkor éri az embert.

Elszomorodtam egy kicsit, de igaza van sajnos....

A mi világunknak ez az átka.

Sokat járt fel fiatalon ő is Bp-re.

25 fölött van már 1-2 évvel. :)

Ami pont jó.

Mesélt storykat....

Némelyiket rossz volt hallgatni...

Közel lakik hozzám.

Fél órányira.

Bár én abban reménykedtem, h csak 10 percnyire lakik, de a fél óra belefér.

De sajnos olyan irányban lakik, amerre nem szívesen megyek, s nem is szoktam... :)

Szo sokat beszéltünk.

Nem akarom leírni, mert fáradt vagyok hozzá.

Flörtöltünk is egy kicsit egymással.

Ő is szeret csókolózni (is)... ;)

Mondta, h sokat eszbe vagyok, s a vonaton is, mindig nézett, keresett, de elkerültük sajnos egymást.

Meg állítólag egyszer a vonatból rám kacsintott, s én akkor vele szembe ültem le, s azt hitte, h azért ültem oda, h rá kacsintottam, de mondtam neki, h én nem láttam sajnos, h kacsintott volna... :/

Meg, h zavarba volt, ideges lett, s kis remegés is elkapta, mikor összefutottunk pénteken az állomáson... :)

Mondom így voltam én is.

Erre mondta, h jóóóó, de ő már idősebb tapasztaltabb, volt már egy pár sráccal, s nem érti, h miért jött rá ez az érzés... :)

Aranyos...

Szo!

Hétfőn találkozunk. XD

Am aktív.

Kíváncsi leszek.

Jól lesz, látni, bár nem számítok semmi komolyra, s nem is élem már bele magam így, h nem akar komolyat...

Bővült eggyel az ismerőseim száma... :/ :)

Bár jó lenne, ha legalább, barátok lennénk, bár vele olyan barátok, akivel összelehetne jönni, úgy is, akkor is, ha egyedül van az ember... ;) :)

Szo örülök is egy kicsit, meg nem is... :S :(

Na!

Majd holnap még karcolok valamit.

Csók!

Rion

(K)

 

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://rion-gay.blog.hu/api/trackback/id/tr931593292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popov 2009.12.13. 13:10:55

Gratu:$ Sztem tök jó h leltél valakit. Sok sikert, lehet meggondolja ő magát, csak érzékeltetned kell h megéri komolyabban gondolkodni:D

Rion-Gay · http://rion-gay.blogspot.com/ 2009.12.13. 16:45:13

@««ω||Poρσv||ω»»™:

:)
Aranyos vagy.
Hát majd, ha holnap talizunk, akkor meglátjuk, h mi lesz... :)
süti beállítások módosítása